Noniin, olen koittanut jo muutamassakin paikassa saada kysymyksiini vastauksia mutta jos jossain on jotain vastattu, vastaus on täysin juosten kustu tai aiheeseen liittymätön. Heti aluksi ilmoitan että olen täysi amatööri mitä kotiteattereihin tulee, ja en tosiaan ole mikään hifisti vaikka tokihan hyvää äänenlaatua arvostankin. Aloitetaanpa alusta. - Vahvistimeksi Yamaha RX-V667 tai Onkyo TX-SR578 - Olohuoneeseen 5.1 järjestelmä ja terassille 2 kajaria (zone 2?) vahvistimesta - Vahvariin Applen Airport Express, musiikkia toistetaan Spotify:sta (Miniläppäri/Tablet ja Airsoft-softa), eli kappaleita voi valita esimerkiksi terassilla istuskellessa. - Vahvariin liitetään lisäksi TV sekä CD/BluRay-laite - Musiikkia ja elokuvia katsellaan yhtä paljon Ja sitten näitä kysymyskiä. 1. Luin zone2:sta seuraavaa: "only analog audio sources can be sent to Zone 2." Voinko tällöin toistaa musiikkia Airport Expressin avulla a) olohuoneen kaiuttimista b) terassin kaiuttimista c) molemmista samanaikaisesti? Mitä tämä tarkoittaa? 2. Onko kenelläkään kokemuksia ylläolevasta kokoonpanosta? 3. Toimiiko Airsoft-ohjelma a) Windowsissa b) Androidissa c) iPodissa? 4. Minulla on saunatupa erillään talosta. Jos ostan sinne toisen vahvistimen sekä toisen Airport Expressin, voinko toistaa sekä saunatuvassa että olohuoneessa/terassilla samaa soittolistaa yhdellä laitteella (Miniläppäri/Tablet)? 5. Onko parempia/korvaavia ehdotuksia ylläolevaan kokoonpanoon? 6. Ehdotuksia etukaiuttimiksi ja subbariksi, budjetti yhteensä noin 500€. Ajattelin lisäksi hankkia Logitechin Harmony Touchin, joten periaatteessa kontrolloisin kaikkea yhdellä kaukosäätimellä ja miniläppärillä/tabletilla.