Tärkeä tiedote foorumin käyttäjille

Panan kaksi plasmaa. kumpi?

Keskustelu osiossa 'Televisiot' , aloittajana Paahi, 14.11.2012.

1. Paahi

Paahi Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen miettinyt uuden tv:n ostamista ja kauhean kallista ei viitsisi koska en halua osamaksulla ostaa vaan käteisellä. Olen päätynyt että joko panasonicin p42st50 tai 42gt50. Jos noiden kahden esim. mustan tasoa vertailee niin onko selvää eroa? St olisi halvempi mutta onko gt:ssä kuva selvästi parempi että kannattaa se muutama satanen enemmän siihen laittaa?:)

Tv siis tulee pelkästään elokuva ja pelikäyttöön eli esim. tv-ohjelmia sillä ei tulla katsomaan ollenkaan.

Viimeksi muokattu: 14.11.2012
  2. failure

failure Tuttu kasvo

Saadut tykkäykset:
    0
    THX kuvatila ehkä tuossa GT mallissa on se muutaman satasen arvoinen eli esikalibroitu kuvatila. Tämäkin on tietysti minun mielipiteeni asiasta, mutta tuossa kuvatilassa on helpompi saada katselukelpoinen elokuva kuva kohtuullisella säätämisellä. Lisäksi GT mallissa on uudempi kuvaprosessori eli harmaasteppejä tuplasti ST malliin verrattuna.

Tässä TX-P42GT50Y vs TX-P42ST50Y

Sitten tuo pelaaminen. Kannattaa olla ainakin aluksi 200tuntia pelailematta ja vielä senkin jälkeen varovainen, sillä kiinnipalaminen on aina mahdollista.
    Täällä juuri kiinnipalaminen ongelmana. Jos olet oikein himopelaaja ja et ole niinkään elokuvafriikki ostaisin LCD:n.