Kyselleen nyt vuorostaan Paul Verhovenin parhaista leffaa, mukaan lukien hänen alkuperäinen tuotanto sekä Hollywood tuotanto. Lisäksi mukana on uusin eli Black Book. Oma ehdoton suosikkini on: RoboCop
Olen nähnyt pelkästään Hollywood-tuotantoa, joten Starship Troopers. Vähän samalla tavalla kuin RoboCopin kanssa, Starship Troopers on ainoa oman genrensä elokuva, joka on ns. nextilla levelilla eli päätä pitempi muita ehdokkaita. Ei tuollaista ultraväkivaltaista mättöä ja ylipäätänsä helvetin coolia meininkiä ja kerrostalonkorkuisia napalmia sylkeviä tuhoajakoppakuoriaisia enää näe elokuvissa kun kaikki pitää olla tarkasti mitotettu ja markkinoitu k13-ikäryhmälle. Voisin melkein sanoa, että ST on omalla top10-listalla.
Basic Instinct tietysti, muttei sen vilauttelun vuoksi, vaan Vertigo-lainauksien. Eipä Verhoevenilta paljon ole tullut nähtyäkään, Black Book kylläkin kiinnostaa.
No Robocop tietenkin. :king: Eipä tosin ole koko miehen tuotantoa tullut nähtyä, mutta suurin osa kumminkin.
Eiikun Totall Recall.. Iso-Arska kunniaan . RoboCop on jo niin kulti. Basic Instict myös iha mahtava :OI
Eiköhän se RoboCop ole paras Verhoeven-elokuva. Basic Instinct ehkä eniten määritti miehen uraa, joten kyllä sekin siellä kärjessä on.
RoboCop on paras vertauskuvallisuutensa, tarinansa ja muun mahtavan yleisilmeen takia. Ja tunnustus, kaikkea noista en ole nähnyt.
Kyllähän Robocop on miehen leffoista kovin. Starship Troopers ehkä kakkosena. Tuo Zwartboek on saanut imdb:ssä sen verran kovat pisteet että pitää katsastaa ennen kun annan ääneni polliin.
Kolme kovaa... Starship Troopers Totall Recall RoboCop ...joista voiton vie tällä kertaa Starship Troopers.
Ai onko Verhoeven tehnyt muitakin leffoja kuin RoboCopin . Ei vaiskaan, onhan tuossa hyviä leffoja, mutta kyllä itsekin on se ääni RoboCopille annettava.
Ikävä kyllä vain Verhoevenin Hollywood tuotanto on tuttua. Niistä Total Recall on toki edelleen Arskan parhaita, ei ole Robocopin voittanutta.
RoboCop... vaikka ääneni menikin vahingossa showtytöille. Kuuluu myös omiin suosikkiohjaajiin. Saisivat tuoda myös Suomenkin markkinoille nuo Hollanti elokuvat!:weep:
Itse olen nähnyt kaikki Verhoevenin leffat Robocopista Hollow Maniin, tuli myös toissa vuonna valitettavasti katsottua myös Flesh + Blood ja todettua se aivan totaaliseksi shaibaksi. :sick: Jos noista on ehdottoman pakko valita yksi paras, niin kyllä se meikäläisenkin valinta lienee Robocop, se leffa vaan toimii kaikilla osa-alueilla. Itsekin pitäisi kyllä katsastaa tuo Zwartboek, sen verran hyvää kritiikkiä saanut ja meikäläiseltä täysin ohi mennyt...
Heh, minä just annoin ääneni Flesh + Bloodille... totaalisen viihdyttävä b-leffa, olen nähnyt sen ehkä 4-5 kertaa... Rutger Hauer ja Jennifer Jason Leigh, camp-huumoria, verta ja suolenpätkiä... :thumbsup: :naminami:
Hieno ohjaaja! Silleen sopivasti röyhkeä, omaten kuitenkin näkemystä. En pystynyt äänestämään. Johtuu siitä, että en osaa oikein millään sanoa kumpi on ykkönen, Total Recall vai Starship Troopers. Robocopin tekisi mieli katsella pitkästä aikaa. :naminami: Starship Troopershan tulee vaihteeksi tv:stä ensi ke. Ei sitten kannata uskoa Hesarin arvostelijaa, joka antoi yhden tähden.
Kyllä se tuonne RoboCop/Total Recall-osastolle kallistuu. Paha sanoa, kumpi parempi, mutta mun mielestä omana aikanaan ihan toimivia leffoja. Starship Troopers onkin sitten sellainen pätkä, että sen voi hymyssä suin katsoa monta kertaa uudestaan