No eipä ollut asiakaspalvelusta ainakaan meikäläisen kohdalla apua, kun "turhasta varauksesta" jouduin aikoinaan kärsimään. 20 päivää piti kiltisti odotella, että sai rahansa taas käyttöön.
Tuo riippuu varmaan ihan tuurista ja asiakaspalvelijasta, siksi tuo saa(nee) alkuperäisessä viestissä. Minä sain aikoinaan (varsin suuren) varauksen poistettua.
Pitää sitten ilmeisesti vain tyytyä odottomaan se 20 pankkipäivää, josta on jo viisi mennyt. Aika turhauttavaa kyllä. Miksiköhän se edes teki tuon 72e varauksen kun se ei liity mitenkään maksun määrän :/
No nyt taisi selvitä tämä suunnaton mysteeri. Eli, jos yrittää maksaa toistamiseen samaa ebay-tavaraa, PayPal näköjään näyttää vain aiemmin suoritetun maksun tiedot. No, meninpä niitä katsomaan ja klikkasin "payment completed" kohdan alta nappia "View printable receipt" Ja millainen kuitti sieltä paljastuikaan: Olisin voinut kyllä heti kättelyssä vilkaista tuota kuittia... :hitme: No, PayPalin piikkiin siis meni tämä. Puolet 20 pankkipäivästä tässä nyt on mennyt, joten täytyy vielä suostutella myyjä odottamaan toinen mokoma, että saan rahat uudelleen käytettäviksi ja voin yrittää uudelleen maksua.
terve! kyselisin että onnistuuko tilin avaaminen visa electronilla (oko) ilman mitän ongelmia. kiinnostaisi avata tili mutta en ole ihan varma vielä.. -Kiitos-
Mikähän on kun yritin faksata PayPalille henkilötietojani ei faksi mene millään lävitse, tämä on numero 001 402 537 5731 minkä antoivat ja toinen numero on +1-402-537-5750 vai enkö osaa vaan faksata,voisko joku auttaa faksauksen alkeita ?? P.S laitoin nollan aina eteen ,kai pitää laittaa kun faxaa ulkomaille? Kiitos paljon.
Tiettääkseni PayPalin käyttöä varten sinun ei tarvitse missään vaiheessa faksitse lähettää mitään. En ainakaan itse ole missään vaiheessa sitä tehnyt, eikä sitä omaa osoitetta tarvitse vahvistaa (ei sitä edes voi) ei-amerikkalaisena. Riittää, että hoitaa kortin varmistuksen, niin ei tarvitse välittää tuosta maksurajasta. Siksi toisesi varmistettu PayPal-tili on luottamustekijä. Joten oletan, että sinulla on mennyt jokin mistiin ja ristiin?
Elikkä luottokortin numerot 3 viimeistä numeroa (kortin takaa)ei mene sitten millään läpi kun yritän Nordean MasterCardia Paypalin järjestelmään,aina ehdottaa että kokeile toista korttia,kai ne on poistanut jo jotenkin korttini tiedot kun monta kertaa yritin korttia järjestelmään luoda,mutta luulis että MasterCard kävis kun kansainvälinen kortti,ja korttini on verkkokäytössä ,entäs sukunimeni kun siinä on ä kirjaimia? Kuinka saisin korttini sinne luotua,voisko joku jelpata? Kiitos.
Onko muita rahanlähetys ja vastaanotto netti (pankkeja) kuin Paypal? Olen kuullut E-Goldista voiko sillä lähettää esim. niille rahaa jotka omistavat Paypal tilin,onnistuuko se? Kiitos.
Siis tarkoitatko nyt luottokorttinumeron viimeistä kolmea numeroa, vai sitä nimikirjoitusalueella olevaa numerosarjaa, eli security codea, jota PayPal luultavasti pyytää? Syötä siis normaalisti luottokorttinumero ilman välejä, ja jos ja kun palvelu kysyy kolminumeroista security codea, niin siihen kohtaan syötät nimikirjoitusalueelta löytyvästä seitsennumeroisesta sarjasta ne kolme viimeistä numeroa. Pitäisi toimia, mikäli ongelma oli tässä kohtaa. edit: Hetkinen, hetkinen. Olit ilmeisesti jo tehnytkin niin kuin neuvoin. No, sitten en osaa sanoa missä mättää.
Ite laitoin ulkomaansuunnaksi 990 ja sitten ton +1-402-537-5750 ja sitten lähti menemään... Niin ja itelläni ongelmana oli tuo Nordean Visa Electronin security code... Kokeilin kaikkia muunnoksia siitä nimikirjoitus-kohdan sarjasta, mutta kortti sitten "lukittiin" ebaystä kun tuli ne 3 vai 4 yritystä täyteen... Eli Nordean Visa Electronista pitää laittaa se 3 numeroa sieltä nimen alta ja voimassaoloajan jälkeen oleva sarja... Ei kyllä kivaa kun joutuu tälläistä ekstratyötä näkemään...
Tuosta tilinumerosta olisi pieni kysymys. Kun naputtelee tuon tilinumeron ja tietysti ilman väliviivaa, niin miksi PayPal poistaa tilinumerosta yhden numeron? PayPalin pankkitilitiedoissa itsellä näkyy tili muodossa XXXXXXNNNN missä N:t ovat neljä viimeistä numeroa tilinumerosta ja X:t ovat tuommoisenaan. X:ien kohdalla minulla pitäisi olla ei suinkaan 6 vaan 7 numeroa. Hieman kyseltyäni kavereilta kävi ilmi, että nettiin tilinumeron laittaessa nollia ei tarvitse missään olosuhteessa (jos kyse on vain tilinumerosta, ei esim. IBAN muotoisesta vastaavasta), pelkät 1-9 numerot riittää (ja ilmeisesti maksutietokone käyttää vain lukuja 1-9?), joten oletettavaa on, että koska tilinumerossani esiintyy luku 0, niin PayPal on automaattisesti poistanut nimenomaisesti sen. Kun kuitenkin kokeilin Nordean Solo nettipankissa nyt maksaa tuolle tilille toiselta tililtäni ilman väliviivaa ja lukua 0 (semmoinen muoto, jona se PayPalissa ilmeisesti nyt on...), niin Solo kyllä antoi maksaa tuohon suuntaan (tilinumerossa ei ollut ongelmia; toisin sanoen Nordea ei pyytänyt "tarkistamaan tilinumeroa"), mutta kuitenkin palautti sen "hylättynä maksuna" (syytä hylkäykselle ei ollut, mutta oletettavasti tiliä ei löydy jos sen ilmoittaa muodossa ilman lukua 0). Nyt panikoidessa kysynkin, haittaako tuo 0:n poisjäänti rahojen siirrossa ulkomailta? Jos se kotimaissa näyttää haittavan. Laitoin vähän aikaa sitten odottamaan melkein 500 euron siirron PayPalista tililleni ja ei oikein huvita mitkään lisä(palautus)maksut yms. jo tulleiden prosenttien lisäksi. Kiitos mahdollisista vastauksista.
Onko kellään tietoa miten expanded use number ja visa electron toimivat yhteen? Vai toimivatko ollenkaan? Ilmeisesti tuo numero pitäisi lukea visalaskussa, mutta electronin tapauksessa mitään visalaskuja ei tietenkään lähetetä, joten mistä sitä numeroakaan sitten saa. Ilmeisesti tähän loppui paypalin käyttö, aikaisemmin on toiminut, mutta nyt kun kortti meni vanhaksi ja vaihdoin uuden tiedot paypaliin, tulee tämä complete expanded use enrollment.
Nordean Visa Electronilla sain tuon eu:n käyttöön, numeron näki verkkopankin kautta. --- Itselläni oli muuten myös tuon security coden kanssa ongelmia, tuo 'oikea' numero ei kelvannut eikä voimassaoloajan perässä oleva tunnus ainakaan voinut kelvata, koska siinä on kolme kirjainta. Onneksi korttia ei sentään lukittu.
Siis jos paypalista nostaa rahaa Suomeen tilille, niin siihen pitää laittaa tilinumero eikä luottokorttinumero vai? Olen luonut Sammon tilin ja kokeillut nostaa, mutta rahat ovat menneet takaisin paypalin tilille, vielä törkeästi 6 dollaria vähennettynä. Joten jos jollain teistä on Sammon käyttötili ja Electron käytössä, niin voisittteko neuvoa tuossa withdrawnissa.
PayPal Yllä oleva ilmoitus tuli, kun yritin lisätä Sampon Visa Electronia... jatkoin yrittämistä... Yritin myös Nordean Visa Electronia lisätä, mutta sama ilmoitus tuli, kuin yllä lukee. btw.. yrityksen nimiä, kuten Sampo, ei voi taivuttaa Lopulta ilmoitti (usean kerran jälkeen): Eli meni ns kortti lukkoon, kun olin yrittäny kaikkia yhdistelmiä ja oikeeta ei löytyny. Lähetin PayPalille mailia Sampo kortista, sekä kysyin, että miksi Nordeakin ilmoittaa, että "denied by the bank". Meni pari päivää ja tuli vastaus sieltä. On kuulemma nyt mahdollista lisätä Sampo uudelleen ja Nordea kortti on kuulemma lukittu pankin puolelta (neuvoivat tiedustelemaan pankista). Olen kyllä aktivoinut Nordean nettimaksamisen (Vasemmasta valikosta: Kortit => Verkkokäyttö => Verkkokäyttö: On ). Ja lisännyt tarkistusnumeron, joka on kortin alareunassa: OMANIMINEN OLLI ANTERO GOOD THU 01/06 123 ABC Eli tuo 123. En keksi miten saisin Nordean lisättyä, ehdotuksia? Toimiiko muilla se, että osoitetiedot ovat oikeilla kohdillaan, jne (vai pitääkö esim address kohtaan laittaa myös postinumero). Paikkakuntani nimessä on ää-kirjain, onko tuo ollut Nordea-kortin kanssa ongelma? (Sampo kortin sai kyllä lisättyä ääkkösillä) Sampo kortista. Tänään yritin lisätä uudelleen ja se näytti lopulta onnistuneen. Tajusin katsoa vihdoin tiliotetta, jossa osoitteeni oli muotoa: Kotikuja 3A B 57 Oikea osoite on tietääkseni Kotikuja 3 B 57. Sillä osoitteella postini tulee (ja mm kaikissa kirjeissä lukee, paitsi Samposta tulleissa). Tämä selitti jo miksi korttia ei onnistunut lisäämään. Seuraavaksi yritin vahvistaa kortin (1,50) ja ilmoitti virheestä. Yritin useita kertoja uudelleen, mutta ei onnistunut. Kurkkasin välillä Sampon tilille nettipankista ja ja sanoin ääneen, että "mitä v**tua!" Tilillä oli katevarauksena neljä kertaa 1 euroa (yht siis 4) PayPalille. Ja tilin saldo parikytsenttiä (pidän tätä tiliä vain Visa Electron käytössä). Toimiiko PayPal väärin, vai miksi tililtä ei ole lähtenyt se 1,5? Onko PayPal maksujärjestelmässä joku asetus mikä pitää muuttaa, jotta homma toimii (esim vaihtaa valuutta dollareiksi)?
Ihan hyvin toimii. Sitten kun se veloitus on sinne paypaliin mennyt niin sieltä pankin tilitapahtumista löytyy se koodi. Ja siinähän muutamia päiviä menee, kun ensin se pelkkä varaus vain tulee sinne tilille ja sitten jonkun ajan päästä sieltä tilitapahtumista näkyy se maksu ja siinä samassa lukee se numero mikä sinne pitää syöttää.