eli keskiääni särisee kun katson läppäriltä elokuvaa.tietokoneesta vedetty vahvistimeen hdmi ja käytössä 5.1 kaittimet.dvd soittimella toimii normaalisti mutta tietokoneen kautta tuntuu kun puhe särkisi/kaikuisi.oon monta päivää koittanu säätää tietokoneen asetuksia missä vika ilmeisesti on mutta tuloksetta.muut kaiuttimet eivät särje kuin tuo keskikaiutin.vinkkejä otetaan vastaan.
Oletko tarkistanut kaikki johdot ja liittimet? Oletko koittanut tätä keskikaiutinta liittää päittäin joko vasemman tai oikean kaiuttimen kanssa; säriseekö keskellä oleva silloinkin? -Tällä saisit pois vaihtoehdon onko itse kaiutin/johto rikki. Koska jo olet muuttanut asetuksia; tuliko tämä säriseminen sen jälkeen: kun olit säätänyt asetuksia; vai muutitko sen särimisen alettua vasta niitä asetuksia? En ymmärrä tätä säätämistä. Miksi säätää jos toimii ja jos jokin vika ilmenee; niin miksi silloin aletaan 1.säätämään asetuksia; kuin pc olisi itse aiheuttanut vian ja säätänyt itse itseään.
vika löytyi vlc soittimen asetuksista.äänen voimakkuus asetukset liian isolla mikä aiheutti särkemisen.