pimeyden ytimessä (tai jotain sinnepän)

Keskustelu osiossa 'TV-ohjelmat ja -sarjat' , aloittajana abupaaki, 18.04.2003.

1. abupaaki

abupaaki Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    löytyykö kyseistä sarjaa dvd:ltä?

sarja tuli ulos joskus -80 puolivälissä ja siinä poliisimies, jonka tyttö tapettiin etsi saastunutta uraanivarastoa maan alta.

varsinkin musiikki sarjasta jäi mieleen.

2. 100mo

100mo Vakiokasvo Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    26
    Sarja nimi on Edge of Darkness "IMDb linkki"
    Ja ei ihme että noi musiikit jäi mieleen kun ne on tehnyt itse "Slow hand" Eric Clapton.
    Mulla oli aikoinaan toi sarjan soudtrack levy vinyyli muodossa!
    DVD näkyy löytyvän Briteistä ainakin Playlta ja Amazonilta. "linkki"

3. Hengga

Hengga Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Playsta tilasin ja hieno kokemus oli edelleen. Kunnon brittiläinen synkkäilyjännäri. Melkosen tummaksi menee. Tulee välillä mieleen x-files meininki syväkurkkuineen parkkihallissa vaikka toki on hyvin erityyppinen jo pelkkine kulttuurieroineen. Itse pidin todella paljon vaikka pelkäsin ajan kullanneen muistoja suurimmalta osin.

Tuo Playn 2 levyn paketti lienee 1 jakson verran lyhennetty maksimista, eli hommat "selviää" ja loppuu mutta ei enää selitellä ilmeisesti ylimääräisen tunnin verran varsinaisten päätapahtumien jälkeen ihmiskohtaloita. Lienee taiteellinen ratkaisu ja varmaankin oikea. Muutenkin 3 levyn versio jossa ei tiettävästi sen kummemmin ollut extroja herätti kuulemma närää se puristettiin 2 levylle tavallaan hiotumpana.

4. Fred Madison

Fred Madison Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Tästäpä en tiennytkään. Muistaakseni telkkarissa (kahdesti) esitetty versio oli tuo lyhempi. Myös Playstä tilaamani levyn kuvanlaatu on kyllä suht ankea, näin hyvä sarja ansaitsisi kyllä paremman julkaisun - edelleen paras tv-sarja (Twin Peaksin kanssa), jonka olen nähnyt!

5. Kari Häkkinen

Kari Häkkinen Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    9
    Mitä ihmeen salaseuroja? Siis vielä keskiaikaisia monikossa. Tarkoitetaanko niillä skotlantilaista golfkerhoa? Golfkerhot kun voivat olla pikkumaisen nuukia jäsenyyksien myöntämisien kanssa.

6. Jarkko G.

Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    104
    Joo :D:naminami: