....näyttäisi olevan myös Hei me lennetään- ja Top Secret!-plätyt suhteellisen halvalla.....:thumbsup:
Tuli tästä muuten taas mieleen police squad. Siis sehän oli se sarja ennen alastomia aseita, tehtiin kai vaan 6 jaksoa. Onkohan sitä julkastu DVDlle missään tai onko edes suunnitelmissa?
Itse katselin samaa tuon kommentin jälkeen, että playsta samalla hintaa kuin suomesta yksi. Tosiaan boxi maksaa tuon 36 eli ei ihan täsmää. Noita vähän alle 20 juuroa löytää suomestakin noita Naked Guneja. Tosin on tuo Playn hinta silti vielä paljon edullisempi :hitme:
Tosin ilman kivaa trilogia boxia. Allekirjoittanut on ainakin valmis maksamaan muutaman ylimääräisen lantin tuosta boxista, kuin erikseen olevista julkaisuista
Höh jopas on outoa, meni tullin kautta. Eka levy joka joutui syyniin. Ei mitään lisämaksuja, mutta joutuipa tullista hakemaan. Varmaankin niin lähelle menee tuo hinta sitä 55 ja oli niin paksu paketti.
Onkos muilla toimitusajat hieman pidentyneet? Ennen kaikki levyt tulivat about tasan viikossa mutta nyt toimitukset ainakin mulle ovat kaikki venyneet 9-16:sta päivään...
Mulle tuli vasta tänään Girl Interrupted. Play on näköjään postittanut sen jo 23.4 joten on venähtänyt vähän pitempään kun normaalisti toimituksessa.
Tilaamani Invasion Of The Body Snatchers lähti tulemaan playstä 29.4, joten kerron heti kun tuo leffa on tipahtanut postiluukusta. Pari viimeistä leffaa on tullut noin 9-11 päivässä.
Kaikki on ainakin tänne tullut tasaisen tappavaan reiluun viikkoon. Harmittaa kun ei ole tullut otettua saapumisaikoja ylös. Voisi laskea jonkun keskiarvon
sama juttu täällä...tullin setä löi vaan kiltisti paketin kouraan ilman lisämaksuja....:thumbsup: ...tilasin 29.4. ja nyt tuli perille joten noin viikon kesti tuleminen
Voisikos joku viisaampi hieman valottaa mitä seuraava tarkottaa käytännössä kun olin tilaamassa Oz: Complete First Season Playsta: The product you have selected will be shipped from North America and may be subject to import duties and taxes once it reaches your country. These and any additional charges must be borne by you. If you agree to pay these additional charges should they be levied click I AGREE below. If you do not wish to order this product click I DISAGREE below Tuleeko tuohon sitten jotain tullimaksuja? Tuon setin hinta on £27.
tuossa kohdassa Play.com sanoutuu ikäänkuin "irti" mahdollisista tullimaksuista eli mahdolliset tullit tulee asiakkaan maksettaviksi...tulleja ei kuitenkaan tulkintani mukaan tule koska kyseinen summa on alle "tullirajan" eli 45 euroa.
Nimenomaan se kävi mietityttämään kun tuossa lukee "will be shipped from North America" onko se jotenkin eri asia jos esim. tilaisi r2 lätyn Playsta?
Oman näkemyksen mukaan tuosta taas menisi tulli, sillä lähetys on tulossa EU:n ulkopuolelta, jolloin tuo tulliraja on jotain pikkaisen alle 39 euroa. 27 puntaa on taas tullin toukokuun muuntotaulukon mukaan 39.08 euroa. Eri asia on sitten miten kyseessä oleva virkailija asian näkee.
Tuo on totta, henkilöhän siinä sen päättää. En tiedä onko tullilla jotain patoumia play.com:a kohtaan, mutta itse hain oman simpsonien kakkoskauden tullista. Takahuoneesta joku sitten huuteli että "muista laskea vielä alvi päälle" tyylillä että kyllä nyt tästä jotain ylimäärästä maksat. Eipä ylimääräistä kuitenkaan tullut maksettavaksi.