-tuotteen saa samalla hinnalla millä on tilannut, eli hinnat ei muutu tilausvaiheen jälkeen oli tilanne mikä oli -rahat lähtee tililtä vasta sitten kun tuote on saapunut varastoon ja lähtemässä postitukseen
Itse tilasin kaverille 2 Haggardia ja yhden CKY 4:sen ja molemmat oli silloin loppuneet. Meni ehkä joku 2-3 päivää, niin luki, että on tulleet varastoon. Samana päivänä tuli posted-viesti.
No tilasin nyt tollasen. Toivottavasti on oikein osoite. Lukee tällein: Matti Meikäläinen, Matintie 5 K, Espoo, Finland, 02730. Eli nimi, osoite, kaupunki, maa ja postikoodi.
Lainaus tarjoushyllyn puolelta Buñuel-boksin status on nyt "Unavailable" eikä koko tuotetta löydy söörtsillä. Harmi, omaani olen odotellut päivälleen kuukauden.
Tällaista haluaisin nyt kysyä, kun yksi viime viikolla tilaamani DVD osoittautui virheelliseksi (kahdella eri soittimella sekä tietokoneeella kokeiltu) ja haluaisin sen nyt vaihdattaa uuteen. Tuolla Playn Returns-sivulla siis sanotaan että ennen tuotteen palauttamista pitäisi soittaa heille. Voiko asian hoitaa myös sähköpostilla, info@play.com on mainittu tuolla osoitteeksi. Varmaan aika kalliiksi tulisi puhelu kännykästä eikä ole muutenkaan hirveästi tullut englantia puhelimessa käytettyä niin menisivät pian sanat sekaisin siinä tilanteessa. Onko kokemuksia levyjen vaihtamisesta muuten, kuinka kauan uuden levyn tulemisessa voisi arviolta kestää? Tilatut levyt ovat aina tulleet todella nopeasti. Niin ja sellainen jäi kanssa epäselväksi että eihän palautettavista lähetyksistä tarvitse postimaksua maksaa, vai tarvitseeko? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Voi sen hoitaa sähköpostisekin. Ei muuta kuin viestiä tuohon mainitsemaasi osoitteeseen ja kerrot ongelmasi. Sitten he lähettävät vastauksensa, jossa yleensä mainitaan palautusosoite. Sitten laitat vaan elokuvan takaisin postissa heille. Mukaan laitat kuitin jos on tallessa (kannattaa olla tallessa) ja paperille kirjoitat vielä ongelmastasi ja liität senkin mukaan. Postikulut tulevat maksamaan suunnilleen 2,20 euroa. Niin ja uuden levyn tulemiseen menee helposti 2 viikkoa. Lähettävät vasta kun palautus on heillä. Ja postikulut korvaavat tilillesi.
En enää viitsi etukäteen ilmoitella vaan laitan viallisen levyn takaisin mukana tulleen tilaustositteen ja vapaamuotoisen selityksen kanssa. Palautusosoite taisi lukea siellä Playn sivuilla. Aiemmin pistin s-postia ja sain aina saman vakiovastauksen tyyliin "palauta levy, korvaamme postikulusi". Kantsii ehkä kuitenkin kirjoittaa, varmuuden vuoksi.
Juuri vastikään sain viallisen levyn Playstä ja pistin bumerangina takaisin selityksen kanssa enkä ilmoitellut mihinkään. Pistivät perjantaina uuden tulemaan tilalle.
Onkos Play ennen lähetellyt tilauksia myös viikonloppuisin? Tilasin eilen Futuraman kolmoskauden ja tänään tuli sähköpostia että tilaus on lähetetty. Eipä taida kovinkaan moni firma viikonloppuisin käsitellä tilauksia. Jälleen kerran Play.com osoittaa ylivertaisuutensa Tuskinpa posti tosin viikonloppuisin kulkee briteissäkään, mutta tietääpähän ainakin, että paketti on tulossa.
Sen alkuperäinen nimihän oli joskus alkuaikoina Play247 jossa loppuosa tarkoitti "24 tuntia vuorokaudessa 7 päivää viikossa" :thumbsup:
Juu, kyllä Jarkko oli oikeassa ja minä väärässä . Tänään tuli itselleni tuo Futuraman kolmoskausi ja kyllähän siinä suomitekstit on vaikka Playn tuotetiedoissa ei niitä mainitakaan.
"Dear Customer Congratulations you are one of the lucky ones who entered the Daily Star promotion to win a £5 voucher!" Meikä sai viiden punnan voucherin. Röh, röh. Oon mä hyvä, röh.
hehee, mie jo pelkäsin ettei voucheria tule kun osoitekenttään sillon kirjotin finland mutta äsken tuli 5 punnan voucheri, millähän tyylillä noi annettiin, first come first served periaatteella vai arvonta tms. noh, anyway, ny pitää miettiä mitä hommais :thumbsup:
Congratulations you are one of the lucky ones who entered the Daily Star promotion to win a £2 voucher! Kyllähän tuo kaksi puntaakin kelpaa, vaikka ei ole mitään tietoa mitä tilaisi. Finland luki myös omassa osoitekentässäni.
millä noita voi saada? tuleeko ne ihan newsletterin mukana vai onko playlla joku kohta mihin pitää tiedot syöttää?
Napsahti sieltä itsellekin 5£ voucheri. Mielessä kävi jos tilais jotain, mikä normaalisti pamahtaa tullirajan yli muutaman euron ylityksen takia. Onko jollain faktatietoa tämmöisessä tapauksessa, merkataanko hinnaksi se alkuperäinen vai "maksettu" hinta?!? Eikä spekulointeja ja arpomista tyyliin "näinhän se pitäisi mennä" Faktatiedolla on vain merkitystä!
Taitaa tällä kierroksella olla nuo voucherit jaettu, sattui vaan webissä osuun silmiin linkki josta niitä pystyi tilaamaan . Itelle tuli vain 3 kipaletta 2£ lappuja, damn. Noh pitää nyt huomauttaa että voucherit on voimassa vaan 12.8. asti eli ei kannata tilailla ajoissa...