Minullekin tuollainen £5 voucheri tuli ja hyvin toimii myös Suomeen lähetettävissä tilauksissa, leikkaamaton Saw lähti jo matkaan alle kolmella punnalla.
Mistäs noista playn leffoissa saa tietää, että mitkä tekstitykset niissä on? Ajattelin tilata tuon Jurassic Park trilogian niin onkos siinä suomitekstit?
Off-topic, mutta käsittääkseni Britanniassa jaetaan posti lauantaisinkin, on ainakin jaettu aiemmin. Muistikuvalleni löytyi vahvistusta ainakin täältä http://www.uta.fi/opiskelu/kv-asiat/tarinat/wales2.html ja täältä http://www.royalmail.com/portal/rm/jump2?mediaId=400029&catId=400028
Aina play ei mainitse kaikkia leffojen tekstityksiä, joten niistä täytyy ottaa itse selvää. Hyviä keinoja etsiä leffan tekstityksiä on esim. dvdcompare, ja tietenkin jos googlettamalla onnistut löytämään tarvitsemasi elokuvan arvostelun niin yleensä niissä kerrotaan levyllä olevien tekstityksien tiedot. Toki sinun pitää löytää juuri sen version arvostelu jota ole ostamassa. Kannaattaa myös katsoa playn myymät yksittäisten leffojen tiedot (silloin kun haluaa tietää onko boksissa tekstit), sillä boksien levyt ovat samoja kuin yksittäin myytävät ja niistä on yleensä paremmat tiedot saatavilla. Mutta kysymykseesi vastaten: Jurassic Park boksissa on kahdessa ensimmäisessä leffassa suomi tekstit, mutta kolmannessa vain enkku tekstit. Tosin itse en omista kyseisiä leffoja, kunhan vain päättelin.
Tilasin playlta DVD:n, joka on lähtenyt matkaan 8.8. Tänään on 17.8, eikä levyä näkynyt vieläkään. Onko muilla kestänyt leffojen tulo näinkin kauan vai kannattaako jo otta yhteyttä. Kertokaa...
Kaksi viikkoa kannattaa odotella, joskus noissa kestää ihmeenkin kauan. Itselle 8.8. matkaan lähtenyt tuli eilen eli 16.8.
Totta, Play:n postitusten kanssa alkaa olemaan 1-2 vko normaali aika. Ennen sai viikonlopuksi aina katseluun leffan, jos tilasi vimeistään maanantaina.
Mulla on vielä matkassa osa 2.8, 7.8 ja 8.8 postitetuista leffoista. Osa on jo noista postituspäivistä ehtinyt postiluukusta tippua. Jos tuo 2.8 postitettu ei tällä viikolla saavu, niin sitten täytyy ottaa yhteyttä. Olisi mulle eka kerta, kun jotain olisi matkalla hukkunut tai jäänyt postittamatta.
juu minullekkin saapui tuo 8.8 lähetetty paketti tänään. ei ole tosiaan kyse pitkästä ajasta, mutta playn kanssa on vaan totuttu parempaan
Tänään saapui viimeinen 7.8 erästä. Vielä uupuu yhdet 2.8 ja 8.8 postitetuista. Toi 8.8 saapuu kyllä varmasti viimeistään ensi viikon alussa, mutta ton 2.8 perään pitänee alkaa kohta huhuilemaan.
Jos ennakkotilaa tuolta play:lta jonkun kiekon ni lähteekö rahat samantien tililtä vai vasta sitten ku tuo kiekko on julkaistu?