Ei ole suomitekstejä kolmosessa, ekassa ja tokassa taitaapi olla ja kolmonen on leikattu. Kantsii muuten ottaa tämä sivusto käyttöön http://www.dvdcompare.net
juu kyllä tuota sivua aika ahkeraan käytän, mutta kun ei löytynyt tietoja boxina niin olin vähän epävarma, että ovatko nuo samat foxin levyt tuossa boxissa. Kiitti avusta...
Osaako joku kertoa tuleeko tässä "Aliens/Predator/Alien vs Predator" -boxissa nuo leffat eri kansissa.. ja minkälaisissa kansissa... http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=680936&p=57&g=72&pa=sr Olisi punnan halvempi kuin Aliens/Predator double-päkki. Pitäis nimittäin sitten päästä tosta Alien vs Predatorista eroon kun on semmonen "vain hyviä leffoja hyllyssä" pakkomielle. En myöskään ollu aivan perillä mikä versio tosta Predator leffasta on kyseessä.. ettei vain se hassusti leikattu mitä dvdcomparessa katoin olevan R2 UK (original) -nimen alla. Kiitti etukäteen jos jaksatte vastata :thumbsup:
Itselläni on menossa vastaava tapaus Playusa:n kanssa, levy ja boxi tilattu ja postitettu 5.12.2005. Levy tipahti viikkoa ennen joulua, boxia odottelen vieläkin.Olin yhteydessä Playusaan, pistivät uuden boxin tulemaan ja nyt tuntuu sitten taas siltä että, tällekkin on käynyt ohrasesti Voi sinä onnellinen kun sait levysi :thumbsup:
Eipä ole vieläkään tullut PlayUSA:lta sitä refundia VISA:lle. Lähetin sen Sin City -spessun 22. päivä joulukuuta takaisin brittiläiseen osoitteeseen (for european customers). Olin vasta yhteydessä PlayUSA:han ja sieltä sanoivat, että se prosessi voi kestää useita viikkoja, joskin ainakin siinä ensimmäisessä palautusta koskevassa viestissä luki, että se kestää max. 14 päivää. Mitähän muuten tässä voi tehdä, jos niitä palautusrahoja ei ala kuulumaan, ja sieltä vaikka tulisi viestiä, että se mun palautus ei olisi saapunut? Ainakin mä sen palautusosoitteen laitoin oikein (varmistin moneen kertaan), vaikkakin itse epäilin aiheutuuko siitä ongelmia, kun siinä palautusosoitteessa ei lukenut maan nimeä ollenkaan (netistä katsoin, että kyse on brittiläisestä osoitteesta, ja sitä paitsi kopioin vain sen osoitteen, jonka PlayUSA antoi minulle). Postivirkailijakin sanoi, että kyllä sen pitäisi mennä perille. Voikohan tuota pakettia sitten mistään tiedustella, jos se ei saapuisi sinne PlayUSA:han perille? Tietenkin ne tracking-koodit on olemassa, mutta mulla niitä ei ole, ja en tiedä mistä ne saa (taisin jo hukata sen postimaksukuitinkin). Noh, ainakin siinä paketissa selvästi lukee kuka sen on lähettänyt, että jos se ei päätyisi oikeaan osoitteeseen, niin kaipa se tulee edes takaisin.
Tilasin ensimmäistä kertaa Playsta pari viikkoa sitten, Bubba Ho-tep ja Spaced S1 olivat dvd:t, Bubba Ho-tep tuli jo ajat sitten, mutta Spaced oli "processing" tilassa paljon pidempään kuin Bubba. Lopulta senkin puolesta lähti rahat, mutta tänä aikana tuote oli jo loppunut varastosta ja tuotteen kohdalla lukee "awaiting stock", mutta sitten kun katsoo tarkempia tietoja tuotteesta, sanotaan että se on "sold out" ja hinta noussut huomattavasti. Onkohan sitä sitten ikinä oikeasti tulossa? Ja jos ei, niin miten toimii rahojen palautus? Ei tahtonut löytyä sivulta mistään e-mail osoitetta.
http://www.play.com/play247.asp?pa=topnav&page=helpdesk --> klikkaa "I have not received my order" ja seuraa ohjeita.
Nyt menee hermot. 11 päivä tein tilauksen ja tilaukseni ollut siitä päivästä lähtien prösessing. Sähköposteihin ei vastata. Ja se on verkkokauppa joten soittelemaan en ala. Aikaisemmin on toiminut.
Huh, Boxi todennäköisesti uudelleen lähettety tippui postilaatikoon :thumbsup: En voi muuta sanoo kun kiitos Playn ja damm you europian postoffice
Tulipas tilattua Playlta 24:sen neloskausi, mutta turkaset pistivätkin ykköskauden... Mitä kautta on porukat laittaneet noita kyselyitä firmalle väärästä tuotteesta ja sen saamisesta oikeaan? Itse laitoin sivujen kautta, missä piti valita tilattu tuote jne. Kai ne sitä kautta vastaavat..
Tilasin viime kuun lopussa kaksi kirjaa ja dvd-boksin. Pienempi kirja ja dvd-boksi tulivat parin viikon sisään, isommasta kirjasta ei ole kuulunut mitään. Lähetin play.comille tuolta "I have not received my order"-paikasta mailia, ja vastausta ei ole tullut. Postiin soittelin, ja niillä mitään kuvaa koko paketista. Hyviä ideoita, miten toimia? Soittaminen ei oikein sytytä.
Sain eilen playsta kaksi kirjaa, toinen oli lähetetty 28.12. ja toinen 17.1. Tuo nopeammin tullut oli lähetetty UK:sta (Feltham, Middlesex), tuo kauemmin kestänyt oli ilmeisesti lähtenyt Sveitsistä (Zürichistä). Yleensä kirjat ovat tulleet 1-2 viikossa, vähän hitaammin kuin DVD:t - aapee
Tulipa tännekin ensimmäisen kerran playsta boksi melko tuhannen päreinä. Oikein vihaksi pistää tuollaisen takaisin lähettäminen, mutta eikai siinä muukaan auta, jos uuden tilalle/rahat pois haluaa. Eivät ainakaan lupaamansa 24 tunnin sisällä ole meikäläisen returnia käsitelleet.
Tilasin joulukuun alussa kaksi kirjaa sieltä. Yksi niistä tuli noin viikossa, toinen ei kahdessa viikossakaan, joten ilmoitin sinne, etten ole saanut sitä ja he lähettivät uuden heti. No, sitten tammikuun alussa saapuikin tuo toinen kirja ja olin tyyvyväinen siihen, että se tulikin noin 2,5 viikossa perille. Tänään tipahti sitten luukusta toinenkin paketti sieltä, ja siellähän oli tuo sama kirja taas. Ilmeisesti se meni niin, että tuo alkuperäisen tilauksen kirja tuli perille silloin tammikuun alussa ja nyt tuo jälkeenpäin lähetetty kirja tuli myöskin, toki senkin yli kuukauden toimitusajalla. Täytyy varmasti kysyä heiltä, että haluavatko he, että palautan tuon ylimääräisen kirjan. Toki sen hinta näyttää olevan noin £7 nyt, joten kalliiksi menee siinä tapauksessa heille.
Miten nopeasti muille on tullut tuo vastaus palautuksia koskien? Kolme päivää jo kulunut ja edelleen hiljaiseloa.
En kyllä tiedä, itse pistin eilen viestiä, tänään oli suurien anteeksipyyntöjen kera laitettu vastausta
Houston, we have a problem.. Eli eli. Tilasin äskettäin play:stä leffan, hintaa kyseisellä tuotteella on 7.99£ ja tililläni on rahaa reippaasti yli 100. Sitten vähän ajan päästä kolahti meiliin viesti, jossa kerrottiin, että he eivät voi veloittaa kortiltanoi kyseistä summaa. Kuitenkin kaikki tiedot ovat oikein ja ennenkin olen tilauksia täältä tehnyt onnistuneesti. Missä vika?