Play

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Proximo_X, 18.09.2004.

1. Viipperi

Viipperi Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    1
  2. MichaelBiehnFan

MichaelBiehnFan Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    juu kyllä tuota sivua aika ahkeraan käytän, mutta kun ei löytynyt tietoja boxina niin olin vähän epävarma, että ovatko nuo samat foxin levyt tuossa boxissa.
    Kiitti avusta...

3. Cockfoster

Cockfoster Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Osaako joku kertoa tuleeko tässä "Aliens/Predator/Alien vs Predator" -boxissa nuo leffat eri kansissa.. ja minkälaisissa kansissa...

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=680936&p=57&g=72&pa=sr

Olisi punnan halvempi kuin Aliens/Predator double-päkki. Pitäis nimittäin sitten päästä tosta Alien vs Predatorista eroon kun on semmonen "vain hyviä leffoja hyllyssä" pakkomielle. En myöskään ollu aivan perillä mikä versio tosta Predator leffasta on kyseessä.. ettei vain se hassusti leikattu mitä dvdcomparessa katoin olevan R2 UK (original) -nimen alla.

Kiitti etukäteen jos jaksatte vastata :thumbsup:

4. Glimmerman

Glimmerman Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Itselläni on menossa vastaava tapaus Playusa:n kanssa, levy ja boxi tilattu ja postitettu 5.12.2005. Levy tipahti viikkoa ennen joulua, boxia odottelen vieläkin.Olin yhteydessä Playusaan, pistivät uuden boxin tulemaan ja nyt tuntuu sitten taas siltä että, tällekkin on käynyt ohrasesti :eek:
    Voi sinä onnellinen kun sait levysi :thumbsup:

5. ElvisThePelvis

ElvisThePelvis Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    179
    Eipä ole vieläkään tullut PlayUSA:lta sitä refundia VISA:lle. Lähetin sen Sin City -spessun 22. päivä joulukuuta takaisin brittiläiseen osoitteeseen (for european customers). Olin vasta yhteydessä PlayUSA:han ja sieltä sanoivat, että se prosessi voi kestää useita viikkoja, joskin ainakin siinä ensimmäisessä palautusta koskevassa viestissä luki, että se kestää max. 14 päivää.

Mitähän muuten tässä voi tehdä, jos niitä palautusrahoja ei ala kuulumaan, ja sieltä vaikka tulisi viestiä, että se mun palautus ei olisi saapunut? Ainakin mä sen palautusosoitteen laitoin oikein (varmistin moneen kertaan), vaikkakin itse epäilin aiheutuuko siitä ongelmia, kun siinä palautusosoitteessa ei lukenut maan nimeä ollenkaan (netistä katsoin, että kyse on brittiläisestä osoitteesta, ja sitä paitsi kopioin vain sen osoitteen, jonka PlayUSA antoi minulle). Postivirkailijakin sanoi, että kyllä sen pitäisi mennä perille. Voikohan tuota pakettia sitten mistään tiedustella, jos se ei saapuisi sinne PlayUSA:han perille? Tietenkin ne tracking-koodit on olemassa, mutta mulla niitä ei ole, ja en tiedä mistä ne saa (taisin jo hukata sen postimaksukuitinkin). Noh, ainakin siinä paketissa selvästi lukee kuka sen on lähettänyt, että jos se ei päätyisi oikeaan osoitteeseen, niin kaipa se tulee edes takaisin.

6. VeZius

VeZius Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    27
    Tilasin ensimmäistä kertaa Playsta pari viikkoa sitten, Bubba Ho-tep ja Spaced S1 olivat dvd:t, Bubba Ho-tep tuli jo ajat sitten, mutta Spaced oli "processing" tilassa paljon pidempään kuin Bubba. Lopulta senkin puolesta lähti rahat, mutta tänä aikana tuote oli jo loppunut varastosta ja tuotteen kohdalla lukee "awaiting stock", mutta sitten kun katsoo tarkempia tietoja tuotteesta, sanotaan että se on "sold out" ja hinta noussut huomattavasti. Onkohan sitä sitten ikinä oikeasti tulossa? Ja jos ei, niin miten toimii rahojen palautus? Ei tahtonut löytyä sivulta mistään e-mail osoitetta.

7. jukka69

jukka69 Tunnettu käyttäjä Blokattu

Saadut tykkäykset:
    0
    http://www.play.com/play247.asp?pa=topnav&page=helpdesk
    --> klikkaa "I have not received my order" ja seuraa ohjeita.

8. Ilari72

Ilari72 Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    info@play.com

9. menace

menace Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    3
    Nyt menee hermot. 11 päivä tein tilauksen ja tilaukseni ollut siitä päivästä lähtien prösessing. Sähköposteihin ei vastata. Ja se on verkkokauppa joten soittelemaan en ala.

Aikaisemmin on toiminut.

10. VeZius

VeZius Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    27
    Kiitos, asia selvitettiin, vastaukseenkaan ei mennyt Playltä mennyt kuin muutama tunti. :thumbsup:

11. Glimmerman

Glimmerman Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Huh, Boxi todennäköisesti uudelleen lähettety tippui postilaatikoon :thumbsup:
    En voi muuta sanoo kun kiitos Playn ja damm you europian postoffice :mad:

12. winterland

winterland Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    2
    Tulipas tilattua Playlta 24:sen neloskausi, mutta turkaset pistivätkin ykköskauden... Mitä kautta on porukat laittaneet noita kyselyitä firmalle väärästä tuotteesta ja sen saamisesta oikeaan? Itse laitoin sivujen kautta, missä piti valita tilattu tuote jne. Kai ne sitä kautta vastaavat..

13. webziz

webziz Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Tilasin viime kuun lopussa kaksi kirjaa ja dvd-boksin.

Pienempi kirja ja dvd-boksi tulivat parin viikon sisään, isommasta kirjasta ei ole kuulunut mitään. Lähetin play.comille tuolta "I have not received my order"-paikasta mailia, ja vastausta ei ole tullut. Postiin soittelin, ja niillä mitään kuvaa koko paketista.

Hyviä ideoita, miten toimia? Soittaminen ei oikein sytytä.

14. aapeen

aapeen Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Sain eilen playsta kaksi kirjaa, toinen oli lähetetty 28.12. ja toinen 17.1. Tuo nopeammin tullut oli lähetetty UK:sta (Feltham, Middlesex), tuo kauemmin kestänyt oli ilmeisesti lähtenyt Sveitsistä (Zürichistä). Yleensä kirjat ovat tulleet 1-2 viikossa, vähän hitaammin kuin DVD:t

- aapee

15. trgo

trgo Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    5
    Tulipa tännekin ensimmäisen kerran playsta boksi melko tuhannen päreinä. Oikein vihaksi pistää tuollaisen takaisin lähettäminen, mutta eikai siinä muukaan auta, jos uuden tilalle/rahat pois haluaa. Eivät ainakaan lupaamansa 24 tunnin sisällä ole meikäläisen returnia käsitelleet.

16. Polonius

Polonius Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Tilasin joulukuun alussa kaksi kirjaa sieltä. Yksi niistä tuli noin viikossa, toinen ei kahdessa viikossakaan, joten ilmoitin sinne, etten ole saanut sitä ja he lähettivät uuden heti.

No, sitten tammikuun alussa saapuikin tuo toinen kirja ja olin tyyvyväinen siihen, että se tulikin noin 2,5 viikossa perille. Tänään tipahti sitten luukusta toinenkin paketti sieltä, ja siellähän oli tuo sama kirja taas. Ilmeisesti se meni niin, että tuo alkuperäisen tilauksen kirja tuli perille silloin tammikuun alussa ja nyt tuo jälkeenpäin lähetetty kirja tuli myöskin, toki senkin yli kuukauden toimitusajalla.

Täytyy varmasti kysyä heiltä, että haluavatko he, että palautan tuon ylimääräisen kirjan. Toki sen hinta näyttää olevan noin £7 nyt, joten kalliiksi menee siinä tapauksessa heille.

17. trgo

trgo Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    5
    Miten nopeasti muille on tullut tuo vastaus palautuksia koskien? Kolme päivää jo kulunut ja edelleen hiljaiseloa. :(

18. winterland

winterland Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    2
    En kyllä tiedä, itse pistin eilen viestiä, tänään oli suurien anteeksipyyntöjen kera laitettu vastausta :)

19. marko

marko Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    17

Melko tarkalleen kaksi vuorokautta meni vastauksen väsäämiseen.

20. Eastwood1

Eastwood1 You brought two too many. Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Houston, we have a problem..

Eli eli. Tilasin äskettäin play:stä leffan, hintaa kyseisellä tuotteella on 7.99£ ja tililläni on rahaa reippaasti yli 100€. Sitten vähän ajan päästä kolahti meiliin viesti, jossa kerrottiin, että he eivät voi veloittaa kortiltanoi kyseistä summaa. Kuitenkin kaikki tiedot ovat oikein ja ennenkin olen tilauksia täältä tehnyt onnistuneesti. Missä vika?