Playlta tuli mailia, että ne eivät osaa sanoa onko se snapper vai ei. Onko joku tilannut sieltä lähiaikoina Barry Lyndonia? Haluaisin tietää onko snapper vai ei?
En tiedä Playn myymästä versiosta mutta ainakin Lyndonista on Britti-Amaray-versiokin olemassa, sellainen on omassa hyllyssäni.
Itse tilasin playsta tuon die hard-boxin vuonna 2004. Sen aikaisessa paketissa ei ainakaan ole erillisiä koteloita vaan pahvikuoren sisällä on sellainen kokoontaitettava läpyskä jossa on 3 levyä kiinni. En sitten tiedä onko tuo vielä samaa mallia
Jaa-a pystyykö kukaan 100% varmuudella sanomaan ja mikäs se saitti olikaan mistä noita tekstityksiä näki, ei nyt aivan pakolliset tekstitykset leffaan mutta plussaa olisi jos noissa die hardeissa ne olisi.
http://dvdcompare.net/ kertoo että kahdesta ensimmäisestä löytyy suomitekstit, kolmannesta ei. Mutta kertoo myös että Die Hard 3 R2 UK on leikattu.
Jouduin ensimmäistä kertaa tekemään firmalle reklamaation, koska yksi tilauksistani on näköjään jäänyt jonnekin takasiperian postinlajittelukeskukseen, sillä matkalla se on ollut jo viikkokausia. Käytin siis tuota helpdeskin automaattipalvelua valituksen tekoon, ja homma meni kai niin kuin pitikin. Se tässä nyt jäi kismittämään, että pitäisikö tietojen lähetyksen jälkeen tulla jokin vahvistus, kuten tilauksenkin vahvistuksen jälkeen? Siis esim. jokin ilmoitus tyyliin "valituksenne on vastaanotettu, kiitos" tms. Mitään sähköposti-ilmoitusta ei ilmeisesti pitäisikään tulla, paitsi silloin kun rahat on palautettu, mutta vahvistetaanko tiedon perille menoa mitenkään? Kun napsautin submit-namiskaa, ohjauduin takaisin kirjautumissivulle. Meniköhän viesti nyt yleensäkään perille, vai tarvitseeko huomenna uudestaan reklamoida?
Ite tein täysin saman homman eilen ja tänään tuli valitteluviesti mailina. Siinä ilmoitettiin että uusi lähetys on tulollaan ja tilauslistaan tuli tuo kyseinen lähetys näkyviin packing-tilaan. Eli pitäisi vahvistusviesti tulla.
Sähköpostivahvistus siis tulee kun uusi tuote laitetaan tulemaan tai rahat palautetaan, tämä oli selvää. Mutta tuliko Playn sivulla näkyviin minkäänlaista vahvistustekstiä sen jälkeen kun laitoit valituksen vetämään? Itse pyysin eilen palauttamaan rahat kortille, mutta minkäänlaista yhteydenottoa ei ole vielä tänään tullut. Näyttäisi siis siltä, että valitus ei ole mennyt perille. Täytynee laittaa uusi hakemus huomenissa, jos ei postia ala kuulua.
Itselle ei tullut muistaakseni myöskään mitään vahvistusta itse sivuilla. Playlta tosin tuli maili pikana, missä annettiin ohjeet lähettämiseen ja pyysivät sitten, että lähettävätkö saman tuotteen, uuden tuotteen vai palautetaanko rahat. Siinä mailin saapumisessa voi tietysti kestää useitakin päiviä.
Play:n maksu: - Niin, eli mikä tuo issue number on, ja miten tuo osoite laitetaan? Onko tuo siis noin, että katuosoite, maa ja kaupunki?
Kuten ohjeissa sanotaan, "issue number" koskee vain Switch- ja Solo-kortteja. Osoitekenttiin laitat osoitteen siinä muodossa kuin toivot sen paketin osoitelapussa lukevan. Kuten lomakkeesta näkee, postinumerolle ja maalle on omat paikkansa.
Ei vieläkään mitään yhteydenottoa, kele ja tana. Pitäisiköhän nyt sitten kysellä uudemman kerran. Täytyy kai lähettää sähköpostia, kun tulee kuitenkin jotain sekameteliä, jos laitan reklamaation taas "automaatin" kautta. Vai onkohan tämä nyt niin, että mikäli pyytää rahojen palautusta, niin mitään erillisiä yhteydenottoja ei tule, ja rahat palautetaan kortille ilman sen kummoisempia viestejä?