Play

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Proximo_X, 18.09.2004.

1. Kali

Kali Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Yhden levyn olen sinne palauttanut. Ihan normipostina. Ensin toki s-postilla yhteydenotto.

2. winterland

winterland Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    2
    Muistaakseni sanoivat, että pistä kirjattuna, mutta laitoin normaalisti ja hyvin on mennyt perille (ainakin uskon, koska eivät ole pitäneet yhteyksiä asian tiimoilta).

3. Polonius

Polonius Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Luulen, että joudut maksamaan osan siitä itse jos lähetät sen kirjattuna. Muista sitten mainita tarkat kulut sitten viestissä. Itse oletin, että he pystyisivät lukemaan postikulujen suuruus paketilta, mutta ei. Lähettäminen maksoi 10 euroa, takaisin sain 2 euroa :hitme:

4. winterland

winterland Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    2
    Hmm? Minulle sanoivat, että ilmoita paljon meni maksua ja he korvaavat summan. 24 boxin lähetys maksoi muistaakseni jotain 5.50€ ja sain saman summan tilille takaisin, kun kerroin, että tuon verran maksoi.

5. ElvisThePelvis

ElvisThePelvis Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    179
    Siis onhan pojat tietoisia siitä, että Play.com korvaa noita postikuluja tiettyyn rajaan saakka? Se raja on 2 puntaa eli jotain 2.9 euroa. Tämä on mainittu kyllä heidän sivuillaan. En tiedä sitten tosta winterlandin tapauksesta... Itse olen palauttanut Play.comiin kaksi kertaa (no se toinen kerta oli PlayUSA.comiin mutta palautusosoite oli brittiläinen) ja molempina kertoina taisin saada ton maksimikorvauksen postikuluista, 2 puntaa, takaisin.

6. vintsukka

vintsukka Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    223
    Kuten tässäkin ketjussa todettu, Play pistää automaattisesti tuon peruskorvauksen, mutta jos sinne erikseen ilmoittaa että postitus maksoi enemmän, sitten korvaavat lisää.

7. ElvisThePelvis

ElvisThePelvis Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    179
    Onko näin? No pitääkin sitten tarkistaa uudelleen sen summan suuruus mikä mulle palautettiin, koska olin kyllä ilmoittanut kuinka paljon postitus sinne maksoi...

8. MikkiHiiri

MikkiHiiri Do It Yourself Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    14
    Jep, kyllä korvaavat koko palautussumman, voin vahvistaa. Tosin useamman sähköpostin jälkeen, eli nihkeitä olivat sen suhteen.

9. Altti_H

Altti_H Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Moi !

Minulla ei ole kuin positiivista kerrottavaa kyseisestä firmasta. Toimitukset ovat tulleet oikein ja ajallaan lukuun ottamatta 2004 joulua ennen jolloin yksi leffa katosi postissa.
    Ohjeissa olevan neljäntoista vuorokauden odotusajan jälkeen lähetin sähköpostin asiakaspalveluun ja uusi kopio tuli postista viikossa.

Mainio paikka tehdä kauppaa, suosittelen!

--

10. Yammu

Yammu Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Olisi muutama Seinfeld kausi Playssa halvalla, mutta taitavat vieläkin lähettää boxitkin kuplamuovilla pehmustetuissa kirjekuorissa? Eli postissa odottaisi jälleen kulmista rutussa olevia boxeja.

11. Jorse

Jorse trust no one Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    8
    Kyllä. Viime viikon to / pe vastaanotin kolme boxia, ja paketointi oli juurikin tuo pehmustettu kirjekuori. Kumma kyllä Millennium-boxit olivat selvinneet ilman ruttuja.

12. pexxi

pexxi Aktiivinen käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Hieman offtopic, mutta onko kenelläkään hajua, miksi Playn paketti oli Pussikeskuksen pahveilla varustettu? Ostaako firma pakkausmateriaalinsa Suomesta?

13. nepa

nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1 405
    Hyvin mahdollista. Tehdäänhän esim. monien ulkomailla olevien mäkkäreiden ja muiden pikaruokapaikkojen pahvimukit Suomessa. Pohjassa lukee "Made in Finland" tai jotain vastaavaa. Firmaa en kyllä muista.

14. Tomppa-

Tomppa- Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Näitä näkee aina silloin tällöin ja ensimmäisestä havainnosta on jo aika kauan. Eli kyllä, osa Playn pakkausmateriaalista on Suomesta.

15. Cress

Cress ~ Samppa ilman huumoria Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Fistful of Dollarsista tuli sitten amaray paketti sivuilla olleen digipackin sijaan. tuolta helpdeskin kautta pistin virallista tietä tällaisen viestin:
    Pistin refund my card kohtaan ruksin. Lisäksi tämähän menee myöskin tuohon unwanted item pykälän alle, mutta silloin olisi pitänyt laittaa ruksi kohtaan: no longer want the item (it is unopened) nyt laitoin ruksin kohtaan: You have sent me the incorrect item. Maililla en ole vielä ottanut yhteyttä, mutta katsotaan mitä sieltä vastataan ja millaiset postikulut jäävät minun maksettavakseni.

16. niiles

niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Nyt on ainakin se avonainen digipack -kuva hävinny nettisivuilta. Kerrohan sitten miten kävi. :thumbsup:

17. Jorse

Jorse trust no one Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    8
    No ei muuten ole, ainakaan tuosta linkistä, mitä Cress tyrkytti. Sielä se makaa Special Features -osiossa.

18. niiles

niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Mulla explorer versio 6.0.2900.2180 ei näytä tuosta linkistä kuin etukannen kuvan.

19. amphosa

amphosa No pain, No gain Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    0
    Ainakin Firefoxin versio 1.5.0.1:llä näkyy special features kohdassa Digipak.

20. Cress

Cress ~ Samppa ilman huumoria Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    No siinä kävi niin, etteivät ole mitään yhteyttä ottaneet. Nyt lähti äsken mailia otsikolla "Returning/replacing a falsely sent item & no answer from you!" osoitteeseen info@play.com:

---

Hi, I sent you thursday afternoon this message through your official returns authorization page:

"You have sent me the wrong item. I did not order the amaray style packad Fistful of Dollars. I ordered under the impression that I would get a digipack style version of this product because of the image on this movies details-page (http://www.play.com/play247.asp?pa=s...2&title=564895 has the picture of digipack opened: http://images.play.com/banners/564895l.jpg). I have not opened the protective plastic around the movie. Therefore I believe that I have the right to return this package without any cost. Please contact my e-mail address with instructions of how to return this movie."

You have not contacted me at all! In addition to that I have read in the internet that people have had the digipack styled Fistful of Dollars from you and this has happened for people who have ordered a few days before me and few days after too. This is really beginning to irritate me because the reason I ordered this item was because I had the impression that I would get something completely different to what you have sent me! Now, please contact me through e-mail with instructions on how to return/replace this item.

---

Katsotaan siis edelleen..