Muistaakseni sanoivat, että pistä kirjattuna, mutta laitoin normaalisti ja hyvin on mennyt perille (ainakin uskon, koska eivät ole pitäneet yhteyksiä asian tiimoilta).
Luulen, että joudut maksamaan osan siitä itse jos lähetät sen kirjattuna. Muista sitten mainita tarkat kulut sitten viestissä. Itse oletin, että he pystyisivät lukemaan postikulujen suuruus paketilta, mutta ei. Lähettäminen maksoi 10 euroa, takaisin sain 2 euroa :hitme:
Hmm? Minulle sanoivat, että ilmoita paljon meni maksua ja he korvaavat summan. 24 boxin lähetys maksoi muistaakseni jotain 5.50 ja sain saman summan tilille takaisin, kun kerroin, että tuon verran maksoi.
Siis onhan pojat tietoisia siitä, että Play.com korvaa noita postikuluja tiettyyn rajaan saakka? Se raja on 2 puntaa eli jotain 2.9 euroa. Tämä on mainittu kyllä heidän sivuillaan. En tiedä sitten tosta winterlandin tapauksesta... Itse olen palauttanut Play.comiin kaksi kertaa (no se toinen kerta oli PlayUSA.comiin mutta palautusosoite oli brittiläinen) ja molempina kertoina taisin saada ton maksimikorvauksen postikuluista, 2 puntaa, takaisin.
Kuten tässäkin ketjussa todettu, Play pistää automaattisesti tuon peruskorvauksen, mutta jos sinne erikseen ilmoittaa että postitus maksoi enemmän, sitten korvaavat lisää.
Onko näin? No pitääkin sitten tarkistaa uudelleen sen summan suuruus mikä mulle palautettiin, koska olin kyllä ilmoittanut kuinka paljon postitus sinne maksoi...
Jep, kyllä korvaavat koko palautussumman, voin vahvistaa. Tosin useamman sähköpostin jälkeen, eli nihkeitä olivat sen suhteen.
Moi ! Minulla ei ole kuin positiivista kerrottavaa kyseisestä firmasta. Toimitukset ovat tulleet oikein ja ajallaan lukuun ottamatta 2004 joulua ennen jolloin yksi leffa katosi postissa. Ohjeissa olevan neljäntoista vuorokauden odotusajan jälkeen lähetin sähköpostin asiakaspalveluun ja uusi kopio tuli postista viikossa. Mainio paikka tehdä kauppaa, suosittelen! --
Olisi muutama Seinfeld kausi Playssa halvalla, mutta taitavat vieläkin lähettää boxitkin kuplamuovilla pehmustetuissa kirjekuorissa? Eli postissa odottaisi jälleen kulmista rutussa olevia boxeja.
Kyllä. Viime viikon to / pe vastaanotin kolme boxia, ja paketointi oli juurikin tuo pehmustettu kirjekuori. Kumma kyllä Millennium-boxit olivat selvinneet ilman ruttuja.
Hieman offtopic, mutta onko kenelläkään hajua, miksi Playn paketti oli Pussikeskuksen pahveilla varustettu? Ostaako firma pakkausmateriaalinsa Suomesta?
Hyvin mahdollista. Tehdäänhän esim. monien ulkomailla olevien mäkkäreiden ja muiden pikaruokapaikkojen pahvimukit Suomessa. Pohjassa lukee "Made in Finland" tai jotain vastaavaa. Firmaa en kyllä muista.
Näitä näkee aina silloin tällöin ja ensimmäisestä havainnosta on jo aika kauan. Eli kyllä, osa Playn pakkausmateriaalista on Suomesta.
Fistful of Dollarsista tuli sitten amaray paketti sivuilla olleen digipackin sijaan. tuolta helpdeskin kautta pistin virallista tietä tällaisen viestin: Pistin refund my card kohtaan ruksin. Lisäksi tämähän menee myöskin tuohon unwanted item pykälän alle, mutta silloin olisi pitänyt laittaa ruksi kohtaan: no longer want the item (it is unopened) nyt laitoin ruksin kohtaan: You have sent me the incorrect item. Maililla en ole vielä ottanut yhteyttä, mutta katsotaan mitä sieltä vastataan ja millaiset postikulut jäävät minun maksettavakseni.
Nyt on ainakin se avonainen digipack -kuva hävinny nettisivuilta. Kerrohan sitten miten kävi. :thumbsup:
No ei muuten ole, ainakaan tuosta linkistä, mitä Cress tyrkytti. Sielä se makaa Special Features -osiossa.
No siinä kävi niin, etteivät ole mitään yhteyttä ottaneet. Nyt lähti äsken mailia otsikolla "Returning/replacing a falsely sent item & no answer from you!" osoitteeseen info@play.com: --- Hi, I sent you thursday afternoon this message through your official returns authorization page: "You have sent me the wrong item. I did not order the amaray style packad Fistful of Dollars. I ordered under the impression that I would get a digipack style version of this product because of the image on this movies details-page (http://www.play.com/play247.asp?pa=s...2&title=564895 has the picture of digipack opened: http://images.play.com/banners/564895l.jpg). I have not opened the protective plastic around the movie. Therefore I believe that I have the right to return this package without any cost. Please contact my e-mail address with instructions of how to return this movie." You have not contacted me at all! In addition to that I have read in the internet that people have had the digipack styled Fistful of Dollars from you and this has happened for people who have ordered a few days before me and few days after too. This is really beginning to irritate me because the reason I ordered this item was because I had the impression that I would get something completely different to what you have sent me! Now, please contact me through e-mail with instructions on how to return/replace this item. --- Katsotaan siis edelleen..