Jos oikeasti laitettu jonkun muun teatterista kuva näytille, niin aika syvälle maahan saisi vajota häpeästä tällä hetkellä. :hitme: deadstar voisi kertoa tarkemmin miten on?
Sitä itseään nyt varmaan kaikkien suusta joskus tulee, mutta jotain rajaa sentään... :hitme: PS. Pitääkin tästä mennä sytyttämään kartanon takkaa, kun on liikaa noita 500 seteleitä kertynyt etuoven eteen.
Mutta seuraavista viesteistä saa silti sen ymmärryksen, että olisi hänen oma. Esim. Ei ole viikonloppuna kotona, joten ei voi vielä ottaa kuvia.
Hehheh...jep, ja vähän alle vuosi sitten deadstar kyselly halpissarjojen perään (syynä ollut vanhentunut dvd-soitin ja kerrostalo asuminen), eikä kokenu tarvetta mitenkään kummoiselle viritykselle, kun on aika kahvilla noista kotiteatteriasioista... Kuvan perusteella on nopeasti tapahtunut aikamoista edistystä vuoden takaisista vaatimuksista:thumbsup: :hitme:
Ei oo todellista. Tälle kyllä joutu repeemään... Btw oon tässä omaa kotiteatteria väkästelemässä. Kämpässäni vaan tuntuu tuo akustointi kovin hankalalta. Oisko ideoita?
Taitaa olla herran postailut postailtu, ainakin tuolla nikillä. Itse en ainakaan kehtaisi enää "naamaani" täällä näyttää jos itse olisin vastaavasta jäänyt kiinni :OI Plaza tietää...
Hei älkää nyt vielä tuomitko. Voihan olla niin, että tässä on vain haluttu piristää ja näyttää miten paljon hienommat systeemit ovat tuolla veden toisella puolella