Ei ole Monolith vaan itse tehty Audiokit x4.. Tilavuus n.190 litraa ja painoakin jotain 70-80kg, joten ei liiemmin resonoi :thumbsup:
Muuten ihan hieno homma, mutta tila loppuu :weep: Nyt kaakattimet ovat toisistaan erillään n.2 metriä. Luulen, että kuvat saattaa hiukan valehdella silmää.. Olohuone on melko reilun kokoinen (40m2) :thumbsup: Se on totta, että 50" tuohon tilaan on liian pieni, mutta elämä joskus on..
zombie: Minäkin pidän mustasta ja valkoisesta "väristä". Tutun näköinen matto.. Samaten sivuseinustalla Panan plasma. Tuttuja linjoja.. Muuten menin itse huoneessa sitten mustempaan suuntaan; eli sohva, tv-tuoli ja lasinen tv-taso (sans-tv) ovat mustat. ..Ja kyllä, en stressaa pienestä määrästä pölyä. (=1 minuutti imuroinnista.)
Telkkarin mä varmaan nostan vielä seinälle. Tykkiäkin tekis mieli Suurin ongelma mulla on takakanavien kanssa tällähetkellä, mut eiköhän siihen ratkaisu keksitä.
Olenko nähnyt unta, vai oliko tässä ketjussa vielä joku aika sitten kuva jonkun setistä jossa laitteet olivat senkin sisällä ja kaiuttimina tuossa setissä oli ainakin edessä 3 x valkoinen Amphionin Ion?
No laitetaan nyt sitte oma olohuone viritelmäkin näytille. https://www.dvdplaza.fi/galleria/showgallery.php/cat/1148 Joskus kun viel sais kokonaan oman huoneen pelkästään kotiteatterille...
Tässä kuvia meidän olkkarista. Vielä on vähän keskeneräinen. Puuttuu mm. verhot, uusi lamppu, akustiikkataulut ja muuta pientä. https://www.dvdplaza.fi/galleria/showgallery.php/cat/1146
Voisin kuvitella lopputuloksen olevan varsin mukavan näköinen. Pisti silmään että olet jättänyt vaffarin päälle tuon ruman muovilätkän. Ota se nyt ihmeessä pois, ei siihen näppejään kuitenkaan polta.
Ai sen saa helposti pois ja sen alla on ilmeisesti musta ritiläosa? Oon katos kuvitellu että sen alla ei mitään toista ritilää ole :hitme:
Ihan siisti. Laita kuvia sitten valmiista kokonaisuudesta. Ja plazalaisen vinkkelistä tuon telkkarin päällä olevan hyllyvirityksen sijaan näkisin koteloidun valkokankaan.
^ Mukavan näköistä settiä äänenlaadullisiin seikkohin puuttumatta ( Ne jätän viisaimmille). Itselle ehkä tuo päätyseinän tummuus menee liiallisuuksiin ja näyttääkin kuvassa hiukan mustalla lateksilla vedetyltä, näin sisustuksillisia seikkoja ajatellen. Tykkikuvan kanssahan tuo varmasti toimii loistavasti. Hienosti kuitenkin pidetty musta valkeaa teemaa yllä ja sillä saatu aika vakuuttavan näköinen kokonaisuus. :thumbsup: Nuo ikean taulut on mielestäni hienoja, itsekkin moisia harkinnut.
Jep, tuo väri on tummanharmaa, eli ei ihan musta. Muut seinät myös harmaa sävyiset. Tuo tykki seinän "lontoo" taulu on ikeasta ja nuo kaksi muuta ei ole. Kuvat ovat tosiaan valoitukseltaan aika tummia..