Tässä oma teatteri. Kajarit dominoi hieman kokonaisuutta, mutta teatteri naamioituu kivasti olkkariin. Omasta mielestäni kauniimpia kajareita mitä löytyy..
jep :thumbsup: on kyllä nätit. Olen bongannut moisia muutamissa kuvissa hifi-lehdessä, mutta ääntä en ole päässyt kuulemaan vielä.
Maku on katsojan silmässä. Omasta mielestäni aivan karmean näköiset skobet. Saattaa tosin soida ihan hyvin.
Eivätpähän on mitään pystyyn iskettyjä puupökkelöitä! Tyylikkäästi erilaiset. Televisio näyttää aika lilliputilta torvien välissä.
Kysytään vaikka tässä: missä oli kuva siitä vitriinistä jossa oli halogeenit sekä Disneyn metalliset Treasuret hyllyssä nätisti? Itse purin kotiteatterihuoneen jo Nykyisin leffat katsellaan olkkarissa 2.0 järjestelmällä http://www.kimppakaverit.com/kuvia/olohuone.jpg
Olen kyllä aina pitänyt Avantagarden kaiuttimien ulkonäöstä, mutta kun näin Uno:t lasivitriinissä Saksassa lentokentällä, niin tajusin kuinka hienot ne ovat. Kuvat eivät tee näille oikeutta.
Ja liittyy ketjun varsinaiseen aiheeseen miten? Näitä "mulla on tällaiset laitteet" -ketjuja löytyy muitakin.
Itsekkin mietin että on aika outo näkemys Plazan tyylikkäästä setistä. Ps: petepeluri eikö tuon tietokone näytön takaa ole vaikeata katsoa?
Jaa-a, mietippä sitä... Ehkä se on minun näkemykseni, anna tulla vaan ja kerro kaikki viat... Mietippä sitä, eipä muitakaan vaihtoehtoja ole kuin pitää näyttöä tuossa, tosin nakkaan sen pöydän alle jos käytän tykkiä. Ihan samaa voisi sanoa muillekkin, jos tälle linjalle mennään niin tähän threadiin ei montaa kuvaa jää.