7. jakso olikin kelpo jatko edelliselle jaksolle. Mutta... Spoiler En tiedä vielä tuosta läggärin ja Michaelin lämpenevästä suhteesta. Katsotaan miten homma etenee. Mukava nähdä, että itse pakosuunnitelma etenee. T-Bag kuolee toivottavasti pian. Hahmona hyvin vihattava, kiitokset siitä myös näyttelijälle. Ei tuollaisen sovi päästä pakoon. Kolmen viikon tauko nyt on sitten odotettava.
Jeps.. uusin jakso oli tosiaan varsin hyvä taas. Tuosta hahmosta on todellakin saatu vihattu aikaiseksi, itsellänikin tuli monenlaisia fiiliksiä tuon jakson lopussa. Eiköhän tuo paha saa palkkansa vielä jossain vaiheessa Kaikinpuolin loistava jakso kyllä, Purcell sai ruutuaikaa enemmän ja vetää nyt rooliaan ihan kiitettävästi. Päähenkilön ja lääkärimuijan välillä on vahvaa kemiaa ja toi samantien fiiliksiä niiden yhteiset hetket tuossa, saas nähä mihin päin kehittyy. Nyt on kolmen viikon tauko tuossa sarjassa jonkin nfl:n takia käsittääkseni, joten ihan hyvä ettei loppunut cliffhangeriin tuo jakso.
Kaksiosaisen jakson lopetus, heikompi kuin edellinen jakso. Kaiken kaikkiaan kuitenkin hyvä jakso. Taso on pysynyt korkealla koko ajan. Jännä nähdä miten nuo loput jaksot aiotaan täyttää. Nythän niillä on jo se reikä siellä seinässä.
Jaa-a, varmaan sitte ku muualla pyörii nelos/vitoskausi. Toistaseks mikään kanava ei ole mitään ilmotellu, jos tulee Suomeen, ni ilmeisesti aikasintaa 2006, todennäkösesti 2007.
Aika hauska sarja kyllä. Itse diggailen Dominicista vaikka eihän kaveri näyttelijänlahjoiltaan mikään Oscar olekkaan. Kyllä tätä mielellään kauden katselee, mutta toivottavasti eivät venytä liikaa. Joo ja siis täähän on niinku aivan upee hd:na.. mä en enää ottais ovikelloakaan mis ei oo 5.1 ja vähintään 1280x720 reso.. siis niinku..
Jos joku kattos jo ton speciaalin: Spoiler "...the writers have this entire series planned out through the second season..."
Jes, ihan hyvä 8. jakso. Tahti on ehkä hiukan hiipunut itse vankilapaon osalta. Keskitytään enemmän muihin asioihin. Vaikka tuo kissan tappaminen olikin aika arvattavaa oli tuo juonenkäänne hyvin rakennettu. Selkeää plussaa myös siitä lavastamisesta :thumbsup: ja lopussa valoitettiin jo hiukan sitä kuka on kaiken takana - varapresidentti ja vielä nainen :thumbsup: Tämä koominen taisteluparikin osoitti että heissä on munaa. Ampuivat pojan vanhemmat tuosta vaan :thumbsup: Tuostahan tulee vielä yksi lisäpiirre sarjaan. Varsinkin kun kaveri kerkisi ottamaan toisesta tyypistä kuvan. Kaiken kaikkiaan erittäin hyvä jakso.
Kahdeksannessa jaksossa tapahtui taas paljon, ainakin minun mielestäni. Ruumiitakin tuli kuten jostain muistan lukeneeni. Sääliksi kävi kyllä veteraanivankiamme. Salaperäisen naisen henkilöllisyys ei tullut täytenä yllätyksenä. En kyllä vieläkään oikein jaksa kiinnostua tuosta Veronican ja varsinkin sen miehen sompailuista. Varsinkin se äijä ärsyttää jostain syystä. Toivottavasi T-Bagille tapahtuu pian se "vahinko"...
IMO jos keskustellaan sarjan jaksoista jotka ovat tulleet jo ulos niin spoiler-tägejä ei tarvita. Erikseen tietysti ne jos paljastetaan jotain mitä tulee tapahtumaan seuraavassa jaksossa tms. Toinen vaihtoehto on pistää kaikki tv-sarjoista käytävä keskustelu spoiler-tägien sisään. Pitäisi varmaan lisätä vielä siihen sitten että mitä jaksoa spoilataan. Muutenhan lukija ei 2v päästä tiedä (jos näkee sarjan vasta tuolloin) mitä spoilaus koskee.
Eli voinko mä esimerkiksi keskustella Smallville sarjan ketjussa ihan vapaasti ilman tageja 5-kauden jaksoista Varoitus spoileri sisältää oleellista hommaa mitä tulee tapahtumaan 5-kauden Smallvillessä Spoiler ja siitä kuinka Clark menettää voimansa, kuolee, saa voimansa takaisin ja että Clarkin "kuolleista herättämisen" hinta on se että joku hänelle läheinen ihminen kuolee Nuohan on jo esitetty Jenkeissä
Tässä threadissa keskustellaan luonnollisesti jaksoista Jenkkien tahtiin, joten mielestäni on aivan luonnollista, että jaksoista jotka ovat tulleet jo tv:sta voi keskustella. Vai pitäisikö odottaa muutama vuosi jospa sarja saadaan Suomeen?
No mistä helvetistä tässä threadissa pitäisi keskustella jos jaksoista ei saa puhua? Ja totta kai jaksot ovat waretettu, eikö tämä nyt ollut itsestään selvää?
Ajattele itsesi minun tilanteeseen; seuraat sarjaa, mutta kone on pari viikkoa pajalla korjattavana. Saatat haluta kuitenkin katsoa mitä uudesta jaksosta sanotaan ilman että kerrotaan sen juonesta liikoja. Ei ole niin vaikeaa kirjoittaa jaksosta niin, että liikaa juonta paljastavat osuudet tekstistä pistetään spoiler-tägien sisään. Tähän tulokseen ihan samasta kinasta on tultu varmaan ekan kerran vuonna 2001 tällä palstalla:hitme:
Kyllä niitä olis sielti ihan kiva käyttää. Itsellä just kahdeksas jakso lataantumassa ja sieltä tuli jo aika paljon tietoa jota en halunnut kuulla. Syytän tosin itseäni koska a) tätä ketjua ei olisi kannattanut avata ennen katsomista b) olisin voinut perääntyä viime hetkellä mutta houkutus oli liian suuri :OI
Jea, näinhän voi käydä. Mutta miten määritellään sitten, että kuinka pitkään jaksosta on saanut mennä, että siitä saa keskustella. Tällöinhän kaikki sarjan juoneen liittyvät kommentit pitäisi laittaa spoilertageihin. Paras ratkaisu on, ettei lue ketjua jos on vaikka jäänyt yksi viikko väliin, vaan katsoo ensin sen ja vasta sitten tulee lukemaan kommentteja.