Ehkäpä juuri sen takia että tuo pelastustapa oli/on riskialttiimpi kuin joku muu tapa? No jos ei muille kelpaa niin minulle kelpaa, mielenkiinnolla odottelemaan 9. jaksoa. Ja jossain haastattelussahan tuli ilmi että Scheuringilla olisi alunperin ollut idea viiteen kauteen, en sitten tiedä kuinka paikkaansa pitävä väite on. Bring it on :naminami:
Joo Whistlerhän oli alunalkujaan siellä viemärissä. Sinne ei helikopterit edes actionelokuvissa lentele.
Melkosen hyvä jakso mielestäni. Mutta nämä juonenkäänteet alkaa jo vähän väsyttää. Saisi kaudet olla puolet lyhyempiä. :sleep:
Ei voi muuta kun yhtyä edellisiin, ehdin jo ajatella että tämähän oli hyvä käänne mutta sitten meidän "fiksu" general lähti majalle peräti yhden vartijan kanssa ja oli taas tosi vaikea arvata kuinka käy, ei käyny mielessäkään et vois olla ansa, kuinka tyhminä meitä pidetään:hitme: Niin lähellä taas mutta sitten piti palata lähtöviivalle, miksi tätä edes katsoo
Kuten ensimmäinen kausi jo todisti, pako vankilasta on aivan väärä juttu venytettäväksi 22-23 jaksoon (3. kauden lopullisesta pituudesta en tiedä, vaikuttaako käsikirjoittajien lakko siihenkin?). Kakkoskauden sijoittuminen vankilan ulkopuolelle oli piristävää vaihtelua, mutta toisaalta tunnelmasta jouduttiin tinkimään melkoisesti. Niinpä 3. kauden ekat 8 jaksoa olivat tunnelmaltaan ihan hyvää settiä, kun viikon sisään olen ne katsonut sopivasti kevään aloitusta varten. Uusin jakso oli ihan hyvä jakso sinänsä, mutta siihen oli kyllä ahdettu ihan liikaa juonenkäänteitä. Todellakin tuntuu olevan uskottavuuden pohjalukemissa, että Lecheron kukistanut tiukka kenraali kävelisi suoraan ansaan. Tai itse asiassa, miksi kukaan kenraali menisi itse noutamaan jotain panttivankia tien poskesta? Edit: Dominic Purcell sanoi haastattelussa, että ellei lakko lopu viimeistään tammikuussa, niin 3. kausi jää 13 jakson mittaiseksi.
Nyt on vähän ristiriitaiset tunnelmat tämän kieltämättä ihan napakasti alkaneen kolmoskauden suhteen. Toivon äärimmäisen hartaasti että tästä ei nyt tulisi ykköskauden toisintoa Panamaan sijoitettuna muutamalla lisähahmolla höystettynä. Jatkuvat juonenkäänteet tyyliin "nyt-ne-pelastuu-ei-piru-munilleen-se-meni-sittenkin" kertaa x alkavat tässä vaiheessa jo ennemmin rasittamaan kun viihdyttämään, mitä sarja kyllä kieltämättä tähän asti on ihan kiitettävästi tehnyt. Viihdyttänyt siis. Kuviosta voisi tulla suuressa määrin mielenkiintoisempi jos ne nyt jossain vaiheessa pääsisivät ulkomaailmaan ja selvittämään Whistlerin tarinaa ja siihen liittyviä hahmoja laajemmalti. Kyllä tälle pitää vielä mahdollisuus antaa, toivottavasti petraavat.
Jos jää 13 jakson mittaiseksi kolmoskausi, niin todellakin toivon että viimeistään siihen mennessä pakenijat ovat ulkona Sonasta. Ketkä sieltä nyt sitten ovatkaan lähdössä. T-Bag, Bellick ja Mahone näistä päähenkilöistä varmaan eivät ainakaan jossei Mahone sitten jotain laillista reittiä.
Sanoi myös että Linc ei ole saanut keltään emännältä jalkoväliä yhdessäkään jaksossa ja tähän tulee kuulemma muutos tulevaisuudessa. Tai ainakin oli ehdottanut käsikirjoittajille moista kuviota...
Tässähän uhkaa tapahtua. Luukku oli jo raollaan, tuosta tuskin enää vankilaan ihan heti palataan ja hyvä niin :thumbsup: Veikkaisinpa että yksi ellei kaksi sankareista saa kuulaa ohimoon heti ensijakson alkumetreillä.
No ni, jakso 3x11 olikin pitkästä aikaa oikein hyvä. Oli jo kunnolla sitä ensimmäiseltä kaudelta tuttua pakohenkeä. Piti otteessaan.
En tiedää olenko ainut, mutta se pahis susan on alkanut vaivaamaan minua paljon.. Ei nimittäin pysty keskittymään tapahtumiin, kun sen virnuilua katsellessa tulee jatkuvasti sellainen olo, että tuo nainen saisi kyllä "kouluttaa" vähän meikäläistä, enkä pistäisi hanttiin :thumbsup:
Itseäni taasen kyseinen nainen ärsyttää suunnattomasti, en tiedä miksi, mutta alusta lähtien ollut suuret antipatiat häntä kohtaan. Itse pako taitaa tapahtua sitten ensi jaksossa ja eiköhän kelkasta jokunen henkilö putoa.
On alkanut tosiaan lämpenemään aika huolella tuon Susanin suhteen, on se vaan aika pirun hot.. lähettää viestejä niillä suurilla silmillään :love: Noh itse asiaan eli sarja otti nyt selvän askeleen ylöspäin tässä uusimmassa jaksossa, pitkästä aikaa kova jakso. Loppu kyl aikamoiseen kohtaan. Ärsyttävä cliffhangeri, mutta koitetaan kestää ensi viikkoon.
Jos voi jotain veikkauksia esittää kuolevista hahmoista, niin vahvimmilla voisi olla tämä huumelordi ja nuori poika. Ensimmäinen siksi, koska ei ole varsinaisesti noussut tärkeäksi henkilöksi sarjassa (ja kuitenkin joitakin hahmoja on "pakko" tappaa). Poika sitten varmaan saa luodista ja kuolee Michaelin käsivarsille, joka tietysti saa lisää ruumiita omalletunnolleen.
Hiukan samanlaiset veikkaukset oli kyllä minullakin. Tuskin kovin mielellään noita alusta asti mukana olleita heitetään, vaikka on tässä sarjassa päähenkilöitäkin ihan mukavasti kylmennetty.
Samaa veikaisin minäkin.. Toisaalta minulla on henkilökohtaisesti myös sellainen olo, että t-bag alkaa olla aika loppuunkulutettu hahmo. Toki t-bag voisi jatkaa kieroiluitaan sarjassa vaikka hamaan tappiin, eikä taatusti olisi sarjan huonoin hahmo, mutta on alkanut tuntumaan, että tämä on nyt nähty, tuskin siitä hirveästi mitään uutta saa enää irti. Vaihtoehtoinen skenaario voisi olla, että poika selviää karkuun, mutta ulkopuolella tajuaa ettei hänellä ole mitään paikkaa, missä olla (ei voi mennä isänsä luokse jne), joten lähtee veljesten matkaan, mihin liemeen veljekset nyt sitten seuraavaksi joutuvatkaan.
3x12 Huh mitä meininkiä! kolmatta kautta olen itse ainakin katsonut vähän sekavissa fiiliksissä, sillä mielestäni 2 edellistä olivat aivan loistavia ja jostain syystä 3 kausi ei ole saanut minussa ainakaan suuria tunteita pintaan..:weep:,(kyllä joka jaksoa silti odotan..) mutta tähänkin tuli sitten muutos! tätä jaksoa katsoessani sydän hakkasi ja melkein äänneen annoin pojille vauhtia! Jes!:thumbsup: Toivottavasti saadaan vielä lisää jaksoja!