PS3 ja DVB kortti, missä ja milloin?

Keskustelu osiossa 'Blu-ray sekä UHD -laitteet' , aloittajana 032260, 06.01.2008.

1. 032260

032260 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen nähnyt että pS3 on julkaistu digi vastaanotin. Mistä tämän voi ostaa??

Haluan sen kipeesti, kestää ennenkuin se tulee SUOMEN markkinoille.

JANNE

2. Scaha

Scaha Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    2
    Käsittääkseni ei ole tullut vielä missään myyntiin. Esiteltiin messuilla viime vuonna ja muistaakseni silloin puhuttiin keväästä -08.

3. 032260

032260 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Ymmärsin että se tulisi saksaan, UK ja ranskaan heti vuoden vaihteessa?

Olen varmaan ymmärtänyt väärin :weep:

4. roflator

roflator Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    CES-messut alkaa tänään tai huomenna. Eiköhän noilla messuilla tule uusimmat tiedot ja demot playtv:sta(pleikkarin digitv dvb-t palikka+softa).

5. hartzu

hartzu Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    4
    En usko, koska CES messut ovat vain USAn kulutuselektroniikkaan keskityvät messut ja PlayTV ei ole sinne tulossa, koska siellä ei DVB-T:tä käytetä.

6. roflator

roflator Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Sinälläänhän se playtv on vain yksinkertainen off the shelf rautapalikka uusissa kuorissa ja suurempi effortti on itse ps3:en päähän tulevissa softissa(epg, nauhoitukset, psp-linkki, ui ps3:en päässä jne.). Ei olis mitenkään vaikeata tehdä tukea erilaisille virittimille. Mutta tottahan se on ettei minkäänlaista jenkkiversiota ole julkistettu.

Mutta imho. toi CES olis silti sonylle hyvä paikka rummuttaa kaikkea ps3:een liittyvää vaikka osa tavarasta olisikin eurooppaspesifistä. Osan rummutuksestahan voi tehdä vain press releaseina/haastatteluina jne. Ei tarvi jenkeille välttämättä tuputtaa messuhallissa.

7. Zuah

Zuah Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
  8. hartzu

hartzu Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    4
    Tuo taitaa olla Playn normihinta tuotteelle, jonka hintaa ei tiedetä vielä.

9. 032260

032260 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitokset, pitää laittaa kännyyn muistutus etten unohda launchia. Pitää heti tilata.
    Play.com on kohtuullisen edullinen paikka.

10. KMOK

KMOK Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    37
    Kannattaa pitää tuo mielessä: http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Help.html?page=elecgadg

11. Jei

Jei Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Moi,

DVB-T2 tuki PS3:selle kiinnostaa.

Uudesta PlayTV2 mokkulasta löytyy oheinen "Not released yet" tieto Play. comin sivuilta (http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/16443694/PlayTV-2/Product.html).

Onko kellään tietoa milloin PlayTV2 mokkula on aikomus julkaista ?
    Onko tuossa uudessa mokkulassa DVB-T2 tuki olemassa ?
    Jos asiasta ei ole varmaa tietoa, niin onko edes meheviä huhuja aiheesta ?

Terveisin,
    Jei

12. JayKay70

JayKay70 Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    0
    ^Itselläni on ollut tuo ensimmäinen PlayTV käytössä ja olen ollut siihen hyvin tyytyväinen. Näin ollen myös tuo uusi versio kiinnostaa kovasti (varsinkin kun PlayTV-moduli säästää tilaa laitehyllyssä), mutta julkaisuaikataulusta en ole saanut selkoa, vaikka kovasti olen yrittänyt etsiä.

Uskoisin vahvasti, että uudessa versiossa on DVB-2-tuki, sillä Isossa-Britanniassa on tämä järjestelmä käytössä ja laite varmasti lanserataan siellä ensimmäisenä Euroopassa.

Kannattaa seurata vaikka Englannin Amazonista tilannetta (hintakin löytyy sieltä jo): http://www.amazon.co.uk/Sony-Play-TV-2-PS3/dp/B0046EBTYM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1317106639&sr=8-1 Amazonista saa sitten laitteen ilman toimituskuluja, eikä ole riskiä tullikuluista. Tosin en ole mitenkään optimistinen lanseerausaikataulun suhteen... :weep:

13. Jei

Jei Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitoksia kommentista JayKay.

Jos tuolle uudelle mokkulalle on jo hintakin olemassa, niin voisi kuvitella, että julkaisuajankohta ei ole kovin kaukana (tai sitten ei).

Harmi, että julkaisun ajankohdasta tai uuden mokkulan sisältämistä featureista ei ole lisätietoa löytynyt.

Nämä Sonyn ja eritoten PS3:seen liittyvät asiat, uudet toiminteet ja niistä tietojen julkaiseminen on minulle vielä täysin uutta kun en ole vielä itse konsolia ostanutkaan, ja en tiedä olenko ymmärtänyt oikein, mutta vaikuttaa kohtuullisen salamyhkäiseltä touhulta, että Sony puuhaa verhojen takana jotain ja samaan aikaan suuri yleisö spekuloi ja hekumoi uusista featureista, mutta mitään ei tiedoteta julkisuuteen kuin vasta itse tuotetta julkistettaessa.

Onhan siinä toki kaupallinenkin aspekti, että jos kaikista uusista jutuista tiedotetaan hyvissä ajoin etukäteen, niin vanhojen kamojen myynti vähenisi reilusti tai loppuisi kokonaan.

Yritin katsella http://fi.playstation.com/ sivustolta, löytyisikö jotain "virallista" Sony tai PS3 kanavaa, josta voisi asiasta kysyä lisätietoa, mutta en löytänyt pikavilkaisulla mitään yhteystietoja.

Onko Sonylla mitään virallista kanavaa, mistä voisi kysäistä ?
    Vai onko tällaisten asioiden enempi kaivelu ihan ajanhukkaa kun ovat yleensä "no comments" linjalla ?

Jos lisätietoa ei asiasta tunnu löytyvän, niin täytyy varmaan käydä ostamassa pelkkä PS3 purnukka näin alkuun ja opetella käyttämään laitteen muita featureita ensin, ja ostaa PlayTV mokkula sitten jossain vaiheessa myöhemmin.

-Jei-

Viimeksi muokattu: 27.09.2011
  14. anon4340

anon4340 Tunnettu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Tuosta Playtv2:sta on muistaakseni pian puhuttu vuosi ja toisaalta missään ei taida olla edes vahvistettu että se olisi DVB-t2. Kun vielä lisää salauksen ja suomalaisen paritussysteemin, niin en välttämättä alkaisi pitämään hengitystä.

Perus Playtv:tä saa halvalla ja voi ilmeisesti käyttää myös PC:n kanssa tuplavirittimenä.

15. Jei

Jei Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt on PS3 tilauksessa, joten nyt sitten ollaan Sonyn ominaisuuksien kanssa naimisissa, oli ne sitten hyviä tai huonoja.

Onko vinkkejä mistä saa Perus PlayTV mokkulan kohtuuhintaan ?

Itse löysin laitetta vain verkkokauppa.comista ja hinta aikasta rapea 84 Eur ja tuote tällä hetkellä loppu.

-Jei-

16. anon4340

anon4340 Tunnettu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Itse tilasin pari kuukautta sitten britti Amazonista. Silloin hintaa oli jotain 25-30£... sen verran että juuri sai ilmaisen kuljetuksen. Nyt onkin näköjään sieltä loppu.

17. JayKay70

JayKay70 Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    0
    ^Joopajoo, Amazon.co.uk:ssa tosiaan oli PlayTv:tä vielä kesällä alle 30 euron ja olisi pitänyt tilata varastoon, kun halvallla sai ;) On siellä nytkin jokunen mokkula myynnissä, mutta "market placen" puolella ja nämä myyjät tuskin lähettävät Suomeen. Hintakin on jo päälle 60 punnan...

Mutta bongasin just huuto.netistä yhden PlayTv:n ja ropi ropi ostoksille: http://www.huuto.net/kohteet/sony-playtv-ps3-tallentava-digiboksi/192204638

En ole missään kytkyssä myyjään (vaikka näyttäisi olevan sama postinnumero kuin mulla :rolleyes:) ja vaan ajattelin vinkata jos jollain on tarvetta. Kannattaa tuosta tingata, sillä laitetta ei ole Suomessa virallisesti julkaistu ja 50€ käytetystä PlayTv:stä on mielestäni liikaa (uudesta voisin maksaakin juuri sen).

Kannattaa muuten myös kytätä britti-eBay:tä, sillä siellä näitä on usein tarjolla (jos vaan myyjä suostuu lähettämään Suomeen).