PS3 Slim 160g:ssa kova ääni

Keskustelu osiossa 'Blu-ray sekä UHD -laitteet' , aloittajana audiopoika, 29.10.2010.

1. audiopoika

audiopoika Käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Hommasin pojilleni vajaa vuosi sitten PS3 Slim 160G pelikonsolin. Se pitää melko kovaa "ulinaa tai hurinaa" koko ajan. Siis sellainen,että tähän muutaman metrin päähän se kuuluu selvästi Onko tämtelkkarin ollessa hiljaisella.

Onko tämä normaalia vai pitäisikö laitetta huoltaa ennen takuun umpeutumista?

2. ElvisThePelvis

ElvisThePelvis Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    179
    Hakuakin saa käyttää. Tästä PS3 Slimin ongelmasta on nimittäin keskusteltu Plazalla paljon. Merkittävä prosentti PS3:sta on valitettavasti äänekkäitä. Osa käyttäjistä on niin onnekkaita, etteivät edes kuule sitä ulinaa/hurinaa mikä toisen korvaan kuuluu selvästi. Tuota ei kuitenkaan viaksi määritellä, vaan pikemminkin ominaisuudeksi.

Tällaistan asioiden takia kannattaa tehdä se taustyö. Esimerkiksi itse tein itseni tietoiseksi tästä asiasta ja ostaessani vuosi sitten PS3 Slimin sovin liikkeen kanssa, että demoan sitä tämän meluongelman takia. Omaan korvaani se tosiaan pauhasi liikaa ja palautinkin sen saman tien liikkeeseen. Toki onnellisia tarinoitakin löytyy ja esimerkiksi yksi kaverini osti jouluksi Slimin, joka oli jopa minunkin herkkään korvaan käytännössä äänetön jopa kymmenen sentin päästäkin.

3. hkj

hkj Avatar Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Olisiko kyseessä ollut 120Gt Slim sillä vielä vajaa vuosi sitten ei tainnut olla myynnissä 160Gt Slim mallia (tuli myyntiin vasta tässä kuussa)? Itsekin olen etsinyt hiljaista yksilöä ja nyt toive on näissä uusissa 160Gt/320Gt malleissa, jos kehtaisi vaan ottaa yhden jostain kokeiltavaksi.

4. audiopoika

audiopoika Käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Totta joo....taitaapi tosiaan olla 120g-malli. Ei ole itse paljon tullut käytetlytä, niin ei kaikkea muista :)

Tuskinpa toi ääni poikia pelatessa häiritsee, mutta itse kyllä sen leffoja katsellessa kuulen, kun tulee hiljaisempi hetki filmissä.

Vähän kyllä ärsyttää se :grr: