Toivottavasti stallone saa burt youngin ja talia shiren mukaan elokuvaan..ilman heitä rocky elokuva ei ole rocky elokuva www.wizardfenix.com/Sly/slyconan.avi Uusi Conan o brian haastattelu jossa sly kertoo tulevasta rockystä.
monet entiset rocky elokuvissa esiintyneet haluavat olla mukana Rocky VI projektissa Dolph lundgren on toivonut pääsevänsä edes pieneen osaan elokuvassa..niin myös Rocky 5:sen tommy gunn joka on lähettänyt jopa kirjeen stallonelle.
Joo ei minullakaan ole mitään Rocky 6:sta vastaan. Itse pidin kyllä 1-4 osista, 5 taas oli huuooooono. Ja pitäähän sitä Sylvesterinkin päästä pullistelemaan kun Arnoldkin pullisteli T3:ssa.:thumbsup:
Ei saa**na. Suomessa on uusi uskonlahko: ROKILAISET. ROKILAISTEN 10 käskyä 1. Älä lausu turhaan Stallonen nimeä 2. Kunnioita myös Stallonen komediapätkiä & Driveniä 3. Älä pidä muita jumalankuvia kuin Rocky 4. Älä puhu selvästi 5. Älä himoitse lähimmäisesi Rockyä 6. Älä puhu Arnoldista samassa lausessa Stallonen kanssa 7. Älä koskaan puhu halveksivasti Rockystä 8. Älä tapa, ellei Rocky käske 9. Älä tapaile muita naisia kuin Adrian nimisiä 10. Älä koskaan selviä nyrkkeilymatseista helpolla
hahahahahah..ei helvetti..kuolin lähes nauruun sylttyhän on alkanut käymään salilla..näkee jo nyt haastatteluissa/uusissa kuvissa että mies alkaa saada takaisin vanhaa kuntoaan conan o brianin haastattelussahan sly vihjasi mr t:stä..mutta taisi olla enemmänkin tsoukki
Minulla ei ole kyllä oikeastaan mitään Rocky VI:tä vastaan. Nykyistä Rocky Anthology DVD-boksia vaan ei kannata ostaa, koska Rocky VI puuttuu siitä.
ööh miksi ei kannataisi ostaa.. rocky 6:nen tulee varmaan 2004 vuoden loppu puoliskolla..ja siitä dvd:lle vasta joskus 2005.. eli osta kokoelma nyt ja rocky VI sitten erikseen
Kutosessa Rocky on varmaan eläkkellä lonkka vian vuoksi ja alkaa kouluttamaan jotain lahjakasta poikaa(kenties omaansa) joka saa turpaan mutta lopulta vetää turpaan "pääpahista" TAI jollain rockyn ex-kilpailijalla on myös oma suojati joka lopussa kamppailee rockyn suojattia vastaan.Näin se on.
jos mies edes vähän käyttäisi silmiään niin tietäisi että rocky ei kouluta ketään vaan nyrkkeilee itse.
oijoi tässä on pieni pätkä kun sly harjottelee Rocky 6:sta varten. jotkut kohtauksista voi olla itse elokuvassa.. hienolta vaikuttaa : ) http://www.wizardfenix.com/Stallone/accessrocky.avi
Dolph Lundgren himself said: "Sly's writing a new Rocky. The 6th one, and tells me he's going to try and write Ivan Drago in it. There's no way I'd miss out on an opportunity on sparring with Balboa again. In my opinion, Rocky IV, was one of the best Rocky sequels. Not the least - the better of my films. If we can get those two guys back in the ring again, we could have something special. And from what Sly tells me, it's going to be good. I look forward to doing it". from B & K Sports Magazine Tämä on kai pikkasen vanha tieto(jos edes pitää paikkaansa), mutta ajattelin kuitenkin ottaa sen nyt esille. Olishan se kova nähdä taas Ivan ja Rocky yhdessä. Tosin Dolphin pitäis nyt alkaa treenaa tosissaan, koska tällä hetkellä on hieman... noh löysässä kunnossa.
Eihän sitä voi tietää, vaikka hyvä elokuva tulisikin, mutta ainakaan minulle ei titteli "Rocky VI" tuo juuri mitään positiivista mieleen. Ykkönen oli pirun hyvä, ja tasaista tason laskua siitä eteenpäin. Viitososa oli jo melko masentava. Joku tuossa kehui nelososaa. Minua ainakin suunnattomasti ärsyttää nelosessa se, kun neuvostoliittolainen yleisö alkaakin kesken matsin kannattamaan Rockya! Miettikäähän nyt miten kaukaa haettua kylmän sodan propagandaa... Harvemmin moista sattuu oikean elämän puolella. Ok, elokuvat elokuvina, mutta silti. Toivon kuitenkin että Stallone onnistuisi tekemään pitkästä aikaa kunnon elokuvan, niitä ei häneltä ole juuri ulos tullut. Kovasti kuitenkin epäilen.
Kenelläkään tule mieleen se tosiasia, että jos noita kavereita aletaan kirjoittaa käsikseen siksi, että ne olivat edellisissä osissa, vaikka käsis jo olisi tehty(?), niin tuloksena on tod.näk 100% huttendaalia. Voin jo kuvitella sieluni silmillä epäloogisia juonenkäänteitä, joiden avulla saadaan aiemmista osista tutut kaverit vilahtamaan leffassa. Mutta toisaalta, minua elokuva alkaa kiinnostamaan enemmän jos se elokuvan irvikuvaksi tuomitaan. :king:
Olisikin upeaa jos Rocky VI:ssä vastustajaa näyttelisi Schwarzenegger. SEN matsin minäkin haluaisin nähdä!
Heh, niinpä. Pitkäänhän sitä on odoteltu, että Arska ja Syltty tekisivät yhteisen elokuvan, mutta eipä niin (ainakaan vielä) ole käynyt. En oikein ymmärrä, miksi ne kaksi eivät koskaan tehneet sitä yhteistä leffaa; niin monet odottivat sitä. Itse kuulin vähän aikaa sitten huhun elokuvasta, jossa olisi Arska ja Syltty ja jonka ohjaisi Ridley Scott. Se olisi mafia leffa, jossa Arska ja Syltty olisivat kahden toisissaan riidoissa olevien mafiaperheiden johtajia. Heh, tämä taisi kuitenkin olla ihan vaan fanin keksimä homma, mutta eihän tuo idea oikeastaan mikään paha olisi. Tosin vaan, kumpi heistä sitten tahtoisi kuolla lopussa
ja lisää Rocky VI hengen nostatus clippejä Sly esittää Habaansa NFL Kauden avaus ottelun alku mainoksessa legenda rocky musa soi taustalla. www.wizardfenix.com/Stallone/mondaynightstallone.avi Rocky VI on minun elokuva odotus listan ykkös nimi .
Jostakin tulin lukaisseeksi, että Rambo 4:sta oltaisiin suunnittelemassa. Ainahan sitä suunnitella saa..