Korjaa, jos olen väärässä, mutta ainakaan minun muistaakseni Knattertonilla ei ole ääninäyttelijää, sillä hänen puhumisensahan muistuttaa lähinnä jonkinlaista piipitystä. Tarkoitatko siis että Taalasmaan näyttelijä (joka ei todellakaan ole lahjoilleen sopivassa sarjassa) on se Nikke Knattertonin kertoja? On muuten aivan loistava sarja näin ohimennen sanottuna. Knatterton siis, ei Salatut elämät.
Näin minäkin muistelen, että siinä Seppo oli vain kertojana, hahmojen puhe oli jotain piipityksen tyylistä. Ja todellakin, loistava sarja, siitäkin taitaa olla topici olemassa.
Juu, The Joulukalenterissa olivat Jukka Virtanen, Raimo Smedberg, Seppo Korjus, sekä Kari Lehtomäki..katselin nimittäin sarjan nauhalta muutama viikko sitten
No olen ajatellut. En kuulu niihin jotka eläytyvät näyttelijöihin niin etteivät enää tajua roolin ja todellisen näyttelijäminän eroa. Tarkoitin vaan että kyllä ohjaaja+Aamua näyttelevä henikilö ovat saaneet Aamusta harvinaisen typerän mimmin tehtyä.. Ja jos samanlaisen (siis, Aamun tapaisen) ihmisen kanssa olisin, niin enpä jaksaisi kauaa katsella.. Toiselle tavoin ilmaistuna: Varmaankin ymmärrät, että mikäli olisin kirjoittanut Henna Vännisestä, niin silloin olisin tarkoittanut Aamu Korhosen näyttelijää. Nyt kuitenkin puhuin pelkästään Aamu Korhosesta. Kolmannella tavoin ilmaistuna: Henna Vänninen on kai OK, en tiedä kun en tunne, mutta Aamu Korhosessa on sellaista typeryyttä ja idiotismia jota en jaksaisi siipassani kauaa katsoa. Toivottavasti tulin ymmärrettyä? Lähdenkin tästä rautakaupasta hakemaan lisää rautalankaa, se nimittäin loppui juuri
Salkkarit on kyllä sellaista mössöä että tulee aivan huono olo sitä katsoessa. Kuunnellessakin selkäpiitä karmii sen Ullan kimakka ääni, kun porukat vahtaa sitä ammattimaista "näyttelyä".
Suomalaisista sarjoista huonoin tällä hetkellä,lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna :sick: :sick: :sick:
Tulipas muuten mieleeni, että kuinkas tämä Saulin auto oli Oulunsalosta tullut sinne etelään, jos kerta Sauli itse oli tullut junalla? Outoa todellakin.
Eilen aloin miettimään sen talon rakennetta. Eivätpä ole kyllä lavastesuunnittelijat miettineet asuntojen ovien paikkoja. Mun logiikan mukaan Taalasmaiden keittiön kohdalla pitäis olla naapuri tai jokin muu ovi. Kaikkee sitä pitääkin miettiä. :hitme:
Eihän ko. sarjassa kukaan hahmo muistaakseni puhu mitään. Näin - eli ainoa ääninäyttelijä, joka koko sarjassa on.
Mutta tänään tuli uskomattomin jakso mitä ikinä koskaan! Spoiler (1) Ami väittää seurustelevansa Jennin kanssa ja "elättävänsä perhettä" (2) Teemu saa pesää kauniilta blondilta (3) Inka tappaa ilmeisesti isänsä (4) Maarit sammuu ollessaan Sofian lastenvahtina, Sofia jää yksin (5) Hanna ajaa autolla suoraan rekan alle Kolmen vuoden edestä tapahtumia yhdessä jaksossa!
Ai saakeli, tuli katsottua Seinfeldia niin kiihkeästi että unohtu kokonaan salatut elämät ja vielä noin ratkaiseva jakso . Onneks viikonloppuna tulee nykyään uusinnat.
"Kesän 2003 aikana katsojille tarjolla sarjan alkuvaiheet jaksojen 1 - 150 merkeissä klo 20.05 - 21.00, kaksi jaksoa päivässä." http://www.mtv3.fi/salatutelamat/ Jippii :hitme:
AAAAAARRRRGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! Kello 20.05 - 21.00? Parhaaseen katseluaikaan? :hitme: MTV3:n ohjelmistopolitiikkaa: Laitetaan Buffyt ym. laatusarjat piiloon SubTV:lle joka näkyy vain pienessä osassa Suomen kotitalouksista ja näytetään sarjojen jaksoja mielivaltaisessa järjestyksessä + lopetetaan 9. tuotantokautta valmistettu Walker Texasista parin ekan tuotantokauden jälkeen kokonaan. Laittakaamme kehnoakin kehnomman kotimaisen saippuan kehnoakin kehnommat alkupään jaksot parhaaseen katseluaikaan. :hitme: Ja mummot on extaasissa kun kesä on täynnä Bumtsibumia ja Salkkareita. Vielä kun MTV3:lla kaivavat naftaliinista esiin Seppo Hovin seurassa vhs-kasetit ja näyttävät niitä kello 19.10-20.00 joka päivä. Lisäksi Blondi tulee taloon, Annan sairaala, Parhaat vuodet ja Gladiaattorit vakioesitykseen niin MTV3:n talous lähtee vahvaan nousuun.