Olen ostamassa LED-televisiota ja telkun pitäisi olla hinnaltaan alle 1500. Olen päätynyt näihin kolmeen vaihtoehtoon Samsungilta: LE40C755 UE-40C6745 UE40C6905 Ensimmäinen on halvin, vaikka se on 7-sarjaa ja muut 6:sta, miksi? Hintansa vuoksi se houkuttelisi, vaikken mitään 3d-laseja kyllä ikinä tule käyttämäänkään. Kiinnostaisi kuulla ihan yleisesti plussat ja miinukset, jos jollakulla on kokemusta noista. Kiitos jo etukäteen!
Oho no eipä tosiaan olekaan! Olisi pitänyt lukea tarkemmin sitä mainoslehtistä... No entäpä nuo jäljelle jäävät kaksi, niissä näyttäisi olevan tällä hetkellä satasen hintaero. Kokemuksia kenelläkään?
6745:ssa on satelliitti HDTV-viritin (dvb-s2), 6905:ssa on pelkkä dvb-s-viritin, mutta lisäksi siinä on usb pvr-rec ominaisuus. 6805 on malli jossa on sekä dvb-s2-viritin sekä usb pvr-rec. Itse odotan rauhassa että samsungin malleihin tulisi vielä dvb-t2-virittimet.
Nuo on noita "6" sarjalaisia.' Kävin vähän vilkuilemassa kaupassa ja näköjään "7" sarjalaisissa musta on kyllä paljon syvempää. Dynamiikka sitten omaa luokkaa. Kuutosiissa pohja on harmaampi. Useita malleja oli siinä rinnan. Kuitenkin vielä edge led malleja molemmat?
Tässä sinulle paras vaihtoehto: on 3d, 200hz ,paras skaalain ja local dimming led tekniikka. http://www.onoff.com/online/fi/inet.nsf/vProd/1604A?opendocument&markID=10-20-30
Isompana vain pitäisi olla ....Arvokas tuo 55C8705...alumiinikehys menee kyllä hellasta läpi Entä UE55C7700? Pelkkä reunaled?