Itse ainakin tykkään sarjasta suuresti. Blizzard et ole ainoa sarjasta innostunut. On mukava nähdä toinenkin puoli teriksestä (vaikkakin meno on välillä suoraan kauniista ja rohkeista). Eikä se nyt sillälailla haittaa vaikka tietääkin 15 minuuttia etukäteen mitä tapahtuu.
Kyllähän sitä ihan katsoo jos ei ole mitään tärkeämpää tekemistä. Itseäni tosin ärsytti ainakin sarjan alkupuoli, jossa lähes joka jaksossa joku Spoiler kävi "nuolemassa" vihreitä kiviä ja muuttui joksikin super-bimboksi. Taso on tosin viimeaikoina noussu huomattavasti.
Tuleehan tuota seurattua (vissiin yksi jakso jäänyt näkemäättä). Ihan OK sarja, vaikka välillä jaksojen juonet toistavat "hieman" toisiaan.
Niin tulee. Yleensä sunnuntai on sellainen kalsari päivä, että sohvalta ei turhaan jaksa nousta ja sitten tulee katsottua kaikki mahdolliset huonotkin ohjelmat.
Olipa kerrankin poikkeuksellinen jakso. Spoiler Vihreitä (tahi punaisia) meteorikiviä ei mainittu kertaakaan eikä niitä "nuoleskelleita" hörhöjä ollut jaksossa. :thumbsup:
Mä oon kanssa seuraillu tota ihan ekasta jaksosta lähtien, ja se on tosiaan parantunu nyt kakkoskaudella varsinkin.. mun mielestä ton sarjan parhaita puolia on että vaikka olis turha täytejaksokin kyseessä ni aina niistä löytyy jotain mielenkiintoista henkilökehitystä tai jotain mikä vie vähän eteenpäin.. kerrankin katsottava teinimeininkisarja.
Minä mietinkin, että oliko tuo tosiaan x-filesin tupakkimies. Ja olihan jaksossa vielä Suomi viitauksiakin.
Mitä helvettiä! Miksi kukaan ei ole minua ennen tiedottanut tälläisestä sarjasta?! Ilmeisesti Season 1 on tullut Suomessakin TV:stä? Olen kuullut sarjan nimen jo pitkän aikaa sitten, mutta jotenkin vierastanut. Pari päivää sitten satuin imasemaan pilotin ja pari ekaa jaksoa. Nyt on kaksi jaksoa katsottu ja kyllähän tämä on aika rock sarja. Nyt piuha kuumana imuttelen season 1:sta. 2:n pitäisi kans imaista ja 3:sta alkaa noiden jälkeen seuraamaan
Ja tiedät kai plazalaisten suhtautumisen laittomien kopioiden käytöstä? Sarjaan liittyen, Smallvillen 3. tuotantokauden ekassa jaksossa soi kuulemma Metallican Frantic biisi. Smallvillessähän käytetään "päivän hittejä" musiikkina Mark Snown sävellysten lisäksi.
Ja kiinnostaa rottiakin. Kokeilen sarjoja noin pari pilottia per viikko, joten laskeppas huviksesi paljo tuo tulisi maksamaan. Lisäksi ostan loistavat ja tukemista tarvitsevat sarjat kuten Babylon 5, Twin Peaks ja X-files seasonit DVD:llä. Smallville ei ole noin loistava. Lisäksi imuttamissani ripeissä on AC3 äänet ja kuvanlaatu suhteellisen hyvä, kelpaa minulle.
Täsmennettäköön, että Smallville on pyörinyt sunnuntai-iltapäivisin Suomessa jo hyvän aikaa. Season 1 on näytetty kokonaan ja Season 2 jäi neutraaliin kohtaan episodi 9:ään. Eli Smallville jatkuu 26.10., jolloin on vuorossa 2. kauden 10. jakso. :naminami: