Juu, kyllähän jakso oli erinomainen, mutta tekstitykset alkoivat ärsyttämään todella, "sori, sitä" ja "sori, tätä". :grr: Tämän takia katson dvd:t aina enkkuteksteillä.
Tulihan tuo katsottua ja hyvä jaksohan tuo oli. Sunnuntain krapulapäivän ohjelmistoa Simpsoneiden kanssa, ei tartte ajatella liikoja.
Smallvillen 1 tuotantokausi tulee myyntiin 12.3.2004 Extrat: * Pilottijakso: vastaavien tuottajien Alfred Goughin ja Miles Millarin, sekä ohjaaja David Nutterin kommentit * Metamorphosis - Jakso: Goughin ja Millarin kommentit Interaktiivinen retki Smallvillessa * Pilottijakso: kuvakäsikirjoituksesta screenille * Poistettuja kohtauksia pilotti- ja Metamorphosis - jaksosta * DVD- ROM linkki: valikoidut ekstrat http://www.sandrewmetronome.fi/templates/Page_movies_videodvd.asp?id=4131
Pahus kun jäi jännään kohtaan. Onko tietoa milloin maikkari aloittaa kolmannen kauden jaksot? Pan&scan-raiskatun materiaalin katsominen kuitenkin on syntiä... Dvd:lle kolmoskautta saanee odottaa vielä liian kauan, kakkoskausi on luultavasti kohtapuoleen ilmestymässä.
Imo 3. kausi on parasta Smallvilleä tähän asti. 2. kausi oli hieman heikkoa, mutta teillä on vielä parhaat jaksot näkemättä
No sanotaan nyt vaikka näin, että minä katson mielelläni Kristin Kreukkia vaikka seuraavassa Miljönääri Jussissa. Se sanoo jo paljon. Siinä on universaalissa geenilotossa sattuneet kyllä palikat niin hyvin kohdilleen, että ei paremmasta väliä. :love: Etkö muka usko?
Pieni vinkki: Ei ehkä ole kovin fiksua pistää sivuille ohjetta jossa neuvotaan miten ja mistä saat imutettua sarjan jaksoja netistä... Voisin melkeimpä jo odotella e-mailia jonkun yhtiön juristilta ja saitti sanoo poks.
No aika hiljaista, että tuolla perusteella olisi perusteita esittää mitään uhkavaatimuksia millään juristilla. Sama asia kuin minä heittäisin tässä ilmoille sellaisen shokkiuutisen, että ampuma-aseilla voi päästää ihmisen päiviltä. Eipä minuakaan kukaan voi murhasta tulla syyttelemään. Ei tuolla ole yhtään suoraa osoitetta mihinkään, joten kenelläkään ei ole perusteita tulla vaatimaan sivujen sulkemista. Vaan asiahan ei minulle kuulu eikä suuremmin edes kiinnosta.
Kyllähän tuo on ihan hyvää viihdettä jos ylipäätään seuraa tuollasia sarjoja, jotenkin tulee tuosta mieleen roswell sarja :/
Juu, no en minäkään kyllä usko, että joku tuosta nyt hirveästi kiinnostuu, mutta on noita ylilyöntejä firmoilla tapahtunut ennenkin Muistan kun yhdeltä Nirvanan fani saitilta piti joskus poistaa 10sec clipit biiseistä kun yhtiö niin halusi.. Kun muistaakseni (en ole varma, fiksummat korjatkaa) Suomessa ei päde se 30sec max sääntö? Menee asian ohi, mutta silti en kyllä itse jakaisi tuollaisia ohjeita sivuillani Sarja ei muuten ole Suomessa saanut kovaa suosiota luultavasti surkean esitysajan takia, huonon markkinoinnin sekä sen, että Smallville sekoitetaan helposti muihin teinisarjoihin ja tämä johtuu juuri markkinoinnin puutteesta. Kyllä Suomikin kukkisi Smallville faneja jos sarja olisi vaikkapa tiistaina klo 21-22 paikalla. Taitaa olla melkein kovin paikka sarjalle tuo.
Olen myös Smallville/Teräsmies fani. Mielestäni sarja on aivan loistava. Itse kattelen sarjaa jenkki tahtiin sen takia että siellä ollaan monta jaksoa edellä ja sarjan näkee 16:9 muodossa. Kolmos kausi lähenee loppuaan ja eiköhän sieltä nelos kausi ensi syksyllä tule.
Aika hyvää matskuu tulee kyl tuos, ja ei voi kyl moittia tuota kolmoskauden lopetustakaan Muuten osasin oottaa kyllä tapahtumarikasta jaksoa mutta eräs juttu yllätti.. pointsit siitä...
Spoiler Mikä yllätti? Mun mielestä tuossa kolmoskauden finaalissa ei ollut mitään yllättävää. Jokaiselle "yllätykselle" löytyi erittäin järkevät selitykset (joskin, ei tietenkään 100% varma voi olla), ja varsinkin, kun tietää, että kaikki muut hahmot palaavat ruutuun neloskauden alussa, poislukien Pete. Varmaan tiesitkin, mutta hyvä SV-saitti on www.kryptonsite.com Tuolta sain itsellenikin hyviä selityksiä vikajakson tapahtumille.. ja tulevaahan on kiva spekuloida. Hyvä sarja kyllä.
Hmm, luulin, että mulla oli vain itelläni selaimessa vikaa, kun valittaa jostain javascript-ongelmasta tolla sivulla Ton mun postauksen vois joku mode vaikka poistaa
Tuli sitten eilen katsottua tuo viimeinen jakso, ja täytyy sanoa että jotenkin tuo oli "pieni" shokki.. Varsinkin kun tunnustan olevani sarjan fani. Pahoin pelkään että tämä sarja oli minun puolestani tässä.. ;(