Epäselvien vastausten sijasta tulisi saada selkeä vastaus kysymyksiin joko kyllä tai ei. Se lisäisi tuotteen uskottavuutta..
Ostin W-kolmetonnisen viime lauantaina vähän alle 2000 ja heti mukaan ... aluksi kaikki tökki, ja kirosin kun mylly ei antanut ns. käsivirittää kanavia ( näkyvyysalueella 2 mastoa ) mutta kun kävin vahvistimesta eteenpäin kaikki kaapeloinnin kytkennät läpi niin nyt toimii !!! Tosin lähetykset saisivat olla tasokkaampia. :rolle yes:
Milläs laitteilla pelailette? Itse testannut vain PS3:lla ja sen kanssa en ole moisia haamuefektejä huomannut.
PS3:lla tuo on muutaman kerran leffoja katsellessa hätkähdyttänyt ja Xbox 360:lläkin (HDMI-liitännällä molemmat) huomannut pari kertaa. Mutta nyt kun olen pitänyt kohinanvaimennusta pois päältä niin en ole ainakaan toistaiseksi tuota haamuilmiötä huomannut. Ehkä syy on ollut siis siinä kuten avsforumillakin ehdotettiin.
Selvyys saatu! Kävin tänään palauttamassa verkkokauppa.comin oman kortinlukijan, joka ei siis suostunut näyttämään Discovery HD:ta (vaikka tuotetiedoissa mainitaan Sony-yhteensopivuus). Tätä ennen kävin läpi antennijohdot, kananvahaut ja muut konstit ilman tuloksia. Ostin tilalle LA Digitalin kortinlukijan Sonyn suositusten mukaisesti. Verkkokaupassa niitä ei ollut hyllyssä, mutta Helsingissä Kämpin Sony Centerissä oli. Kuulemma mitään muuta kortinlukijaa ei kannattaisi ostaa Sonyn telkkareille. Nyt kaikki toimii eikä enää ikinä tarvitse katsoa Voomin loputtomia muotinäytöksiä, kun Discovery HD näkyy!
Vielä Kerran KDL-40V3000A /10-bit paneeli,BRAVIA Engine EX / http://www3.atelco.de/8Ae3B41BiU5P7Q/1/articledetail.jsp?aid=19660&agid=570
10-bittisestä paneelista en tiedä mutta Sonyn sivuilla kyllä sanotaan, että V-sarjassa on Bravia Engine ja W-sarjassa Bravia Engine EX. W-sarjassa myös kerrotaan, että 10-bittinen paneeli löytyy ja V-sarjassa "tieto puuttuu" minkä voinee tulkita tarkoittavan eioota.
Uskot siis mielummin jotain saksalaista nettikauppaa kuin Sonyn sivuja jossa suoraan sanotaa, että laitteessa on pelkkä BRAVIA ENGINE eikä BRAVIA ENGINE EX? Edit: Hidas
Otettuani yhteyttä Suomen Sony Centeriin sieltä kerrottiin, että eri maissa voi olla eroja. KDL-40V3000 malleissa.
http://www.lammer-shop.at/ Herkimmät saattavat pelästyä "maksa ennen toimitusta" -politiikasta, mutta ainakin minun kohdallani homma toimi loistavasti.