Sony lcd KDL-32D3000

Keskustelu osiossa 'Televisiot' , aloittajana ep6777, 23.08.2007.

1. jpaukku

jpaukku Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Sitähän mäkin tuumasin, että saa ison halvalla :D
    Toisena tenkkapoona tuli vielä mieleen että tuo K-malli arvatenkin sisältää kummatkin dvb-t ja dvb-c virittimet? Ettei noilla vikoilla kirjaimilla sitten tarkoiteta että on vain -t tai -c jne....

2. olammi

olammi Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla on tuossa 32D3000K, joka on Expert-liikkeestä hankittu. Rullamitalla juuri tarkistetut mitat ovat (noin): leveys 78,6 cm, korkeus ilman jalkaa 52,8 cm, korkeus jalan kanssa (pöytäpinnasta) 57,8 cm. Eli Gigantin ilmoittamat mitat ovat vaan luultavasti väärät. 32D3000K sitäkin kautta lienee ihan oikea laite, jos vaan se on D3000K.

D3000K:ssa on analoginen viritin sekä DVB-T ja DVB-C.

3. jpaukku

jpaukku Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    oukei, eiköhän näillä tiedoilla päästä eteen päin. Kiitos tiedoista! :thumbsup:

JP

4. Lg Lover

Lg Lover Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Annat todella röyhkeän kuvan verkkokaupasta uskoisin että foruminkin ehdoissa lukee että ei piilo mainontaa.
    Anna jo olla uskoisin, että tuo hintatiikeri on kunnon kauppa omien ja kaverini kokemuksien kautta ja tuosta takuu hommasta soitin varmistaakseni kun tuollaista purppuuraa kirjoitit epäilykseni nousi ja sanoivat että takuuhuollot UPS hakee kotoa. ja kysyin muuten samalla tuttavalleni että miksi tuo 40D3000 on noin kallis ja sanoivat että, laskee 1399 marraskuun alusta. Et saa päätäni käännettyä verkkokaupan puoleen vaikka vasaralla yrittäisit, olen käynyt helsingin liikkeessänne useita kertoja ostamassa tuotteita, asiakas palvelu tosi röyhkeetä ja viellä foorumeilla myös mikä teitä vaivaa.:grr:

5. ElvisThePelvis

ElvisThePelvis Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    179
    Tähän verkkokauppa.com vs hintatiikeri -asiaan...

Kummastakin voi olla mitä mieltä haluaa, mutta tänä päivänä kovin sana nettiliikkeissä-asimoimistyytyväisyyden takaamiseksi on kokemukset ja suosio. Yksinkertainen fakta on, että verkkokauppa.com on niin suosittu ja hyväksikoettu, ettei ainakaan minulla käy tippaakaan mielessä epäillä, että minulla kävi huonosti siellä asioidessani. Sen sijaan hintatiikeristä ei ole juttua netissä juuri lainkaan, ja ne mitä on koostuvat joistakin "ihan ok" kommenteista sekä jokusesta "toimittavat väärän tuotteet/toimittamisessa kesti ikuisuus" kommentista. Näiden perusteella minä en itse hintatiikerissä ikinä asioisi. On eri asia koittaa säästää, ja sitten ottaa "rajan ylittävä" riski. Netti on kuitenkin täynnä juttuja suomalaisista liikkeistä, joista kuluttajat ovat tilanneet mutta tavalla tai toisella saaneet ikävän kokemuksen (yleensä tyyliin "tilasin ja maksoin, ja nyt kyselyihini ei vastata eikä toimitusta näytä kuuluvan").

Jos Lg Loverilla (ja hänen kavereillaan) on hyvä kokemus hintatiikeristä, niin se on hyvä juttu. Ei kukaan täällä väitäkään, että kyse on huijarifirmasti. Faktaa vaan on, että ainakaan minua ei saa asioimaan missään nettiliikkeessä, josta löydän vain kourallisen mahdollisesti positiivisia tilauskokemuksia. Ja kyllä, ei verkkokauppa.comikaan ole täydellinen (olen kyllä lukenut kaiken negatiivisen palautteen aina ohjekirja-sekoiluista lähtien), mutta sillä on niin laaja suosiopohja, ettei sitä voi olla kokematta luotettavaksi vaihtoehdoksi.

6. Lg Lover

Lg Lover Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos tuossa on asiaa, olen samaa mieltä, jos jollain on kokemuksia ne saa jakaa vapaasti eikä tarvitse heti toisen liikkeen ruveta mustamaalaamaan toista, verkkokauppa on hyvä ja hintatiikeri myös minun mielestäni sillä sipuli, ja tulevaisuudessa aion asioida kummassakin. Ainoa mikä ottaa pottuun on joku epä ammattimainen henkilö levittelemässä valheita verkkokaupan puolelta joka ei millään tiedä mistä puhuu, kun ei ole edes tilannut tiikeristä niinkuin itse sanoi.
    Kiitos ElvisThePelvis asia loppuun käsitelty

7. chewmeister

chewmeister Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Mua taas ottaa päähän, että tämä lglover käy levittelemässä valheellisiä väitteitä siitä, että joku(esim. minä) olen verkkokaupalla töissä tai kytköksissä siihen puljuun kun en asu siellä päinkään suomea missä verkkokauppa sijaitsee :hitme: :mad: :mad: :mad: ja sen rinnalla kehuu hintatiikeriään ja puolustatuu sien vioista. Asia ei ole loppuunkäsitelty siinä kohdin ennen kuin valheelliset väittämät oikaistaan.

8. Lg Lover

Lg Lover Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Selvä et ole verkkokaupalla töissä, mutta miksi mainostat sitä. Ja morkkasit toista liikettä josta sinulla ei ole kokemusta???:OI

9. chewmeister

chewmeister Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Sanoinhan jo aikaisemmin jos satuit huomaamaan, että olin aikaisessa tilata telkun hintatiikeristä, mutta kun kyselin ja otin yhteyttä sen 40d3000 ja 46d3000 saatavuudesta myyjä sanoi, että ottaa selvää ja soittaa takaisin ja siitä on kulunut noin 3 viikkoa jo ja lupasi soittaa samana päivänä takaisin ja sähköposti kyselyyni ei enää saman asian tiimoilta vastannut. Ei hintatiikeri ainakaan vakuuttanut minua tolla tavalla. Ja kun olisin halunnut tietää takuista kun eihän siellä luvata välttämättä kuin 6kk takuu riippuen tuotteesta. Eikö tämä muka kelpaa kokemuksena ?

Enkä verkkokauppaa sen enempää mainosta mieluummin ostan sieltä missä halvempi, mutta verkkokaupan tarjous oli vain kaikin puolin tällä hetkellä ainakin parempi kuin hintatiikerin.

10. edgehill

edgehill Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Vajaa 4 vuotias Finluxin putkitöllö sanoi sopimuksen irti joten jouduin ennenaikaisesti littuostoksille. Olin ajatellut odotella vielä pari vuotta...toisin kävi.

Pääasiassa DVDPlazan keskustelujen pohjalta sekä päivän mittaisen kauppa-/vertailukierroksen tuloksena päädyin 32D3000:een. Viikonlopun mittaisen katselun perusteella täytyy sanoa, että olen tyytyväinen.

Odotuksia parempi tv-kuva ja vallan mainio kuva myös DVD:llä (RGB Scart).
    Mustan taso riittävä meidän porukalle ihan pimeässä huoneessakin. Jonkin verran tuli käytettyä aikaa kuvan säätöihin. Nämä ovat makuasioita - laitteesta saa varmaan kuka tahansa säädettyä mieleisensä kuvan.

Kaikki näyttää toimivan ok. Tekstitykset, teksti-tv alasivujen selauksineen, EPG jne...
    Ajastuksia ja tallennusta töllön kautta DVD:lle en ole kokeillut. Mites muut, onko toiminut?

Läppärin kytkeminenkin onnistui laakista. VGA-piuha kiinni, kuva erinomaisen hyvä. Tosin läppäristä sain aikaiseksi vain reson 1280*768, 1366*768:aa ei löytynyt läppärin säädöistä. Läppärin oma paneeli on 1400*1050 minkä halusin säilyttää. Niinpä säädin töllön kakkosnäytöksi. Vaimo katseli vauvavideoita töllöstä ja minä surffailin samalla :)
    Pitää vielä tutkailla jos tuon 1366*768:n saisi kakkosnäytölle jotenkin päälle.

Kyllä tuohon parannuksiakin voisi ajatella, esimerkiksi suosikkilistalla olisi kätevää näkyä kullakin kanavalla menevän ohjelman nimi.

Tämän sain hintaan 1320e Tekniset-liikkeestä. Samalla annettiin ymmärtää, että näitä D3000 sarjan koneita tulee maahan vielä pieni erä minkä jälkeen malli korvautuu toisella marraskuussa. Jotain Sonylta tullutta sähköpostia se myyjä mulle siinä luki.

t. edgehill

11. Lg Lover

Lg Lover Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Miltähän toi kuullostaa varsinkin punasella merkatut kohdat !MAINOS JA LYTTYYN! anteeks nyt mut aika naurettaa tekstiä joltain kuka ei ole kysynyt takuusta ja väittää tollasta:eek:
    Antakaa muut nyt kommenttia mitä olette mieltä tuosta keskustelusta.

12. HeEBeli

HeEBeli Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei chill out. Eihän ne karhutkaan riehu koko aika. Ne vetää välillä puolukoita!

13. JTG

JTG Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    pakollinen BB-läppä: ei tänne ainakaan puolukoita tultu poimimaan

14. paaton

paaton Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    0
    Kaikesta päätellen tälläkin foorumilla on sivistyneitä ihmisiä.
    Nyt lähden tupakalle tai muuten mulla sekoo pää...

15. HeEBeli

HeEBeli Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitoksia ee herra alijohtaja.:D

16. Hartsu

Hartsu Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Vanha telkku laitettu kierrätykseen ja nyt pitäisi pikaisesti saada uusi tilalle .

Voisiko joku varmistaa tekeekö tällä tämän ketjun Sonylla mitään HTPC-käytössä .
    Eli lähinnä sen että näyttääkö se HDMI:n kautta syötetyn 720p/50hz skaalaamattomana vai onko siinä sama idioottimainen ominaisuus kuin vanhassa Braviassani joka venytti ja suttasi kuvan kokoruudun kokoiseksi.
    VGA:n kautta se ei ilmeisesti ainakaan skaalaa mutta se on käyttökelvoton koska ei huoli 50hz signaalia .

Muitakin malleja saa ehdottaa

17. Nemo67

Nemo67 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Minkäslaisen takuun olette tähän telkkariin saaneet ?

Huomasin että Saksasta tähän saa 2 vuoden takuun, nimenomaan Sonyn oman takuun.

'Neu in Originalverpackung mit 24 Monaten SONY Garantie'

Mielenkiintoista jos Suomessa myytäviin saisi vain 1 vuoden takuun.

18. Sleep0

Sleep0 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Gigantista sai yhden vuoden takuun..

19. matias

matias Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Lue tarkemmin niin huomaat että se on voimassa vain Saksassa.

20. Nemo67

Nemo67 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    sony.de sivuilla sanotaan vain että eurooppalainen 2 vuoden standardi takuu. Nimen omaan Sonyn oma takuu, ei myyjäliikkeen.

Kysymys kuuluukin miksi Suomessa Sony antaa vain 1 vuoden takuun? Varsinkaan kun tuotteen hinta ei ole halvempi kuin Saksassa :D