Olisin hommaamassa uutta viritinvahvistinta ja otsikon mukaista olen ajatellut.kyseistä mallia olisi eräässä liikkeessä kaksi kpl hintaan 399e(699e). nykyinen laitteeni on myös Sony ja olen ajatellut samassa pysyä. Käyttöni on lähinnä vain musan kuuntelu ja elokuvien katselua.elokuvien katselu satunnaista.nykyinen vahvistimeni on Sony STR-DB 940 jolla olen pärjännyt n.11v. Kysyisinkin nyt teiltä että mitä mieltä olette otsikon mukaisesta vahvistimesta? Olen katsonut muitakin Sonyn malleja esim.Sony STR-DN1000.h.650e Eipä paljon natsaa tämä uudempi elektroniikka.kaikki tehty muovista,niinkuin tuo DN 1000.kovin oli lelun tuntuinen laite livenä. DA1200ES taasen erittän jämäkkä eikä kyhätty muovista.jotkut sanovat että painostakin jo erottaa vahvistimen...DA 1200ES 17Kg, DN 1000 8.6kg. Niin kertoisitteko mielipiteitä tuosta mallista.mielellään vaikka käyttökokemuksia? T:esawesa
itselläni on tuo 1200es ollut jo runsaan vuoden ajan. eipä siitä ole pahaa sanottavaa eli täysin pätevä vahvistin mutta ainoa puute joka tuossa on mikäli sellaisia tarvitsee niin hdmi:t ovat vain kytkeviä eli tuo vahvari ei ymmärrä hdmi kaapelin kautta tulevia dts-ma yms ääniä (toki sitten taas tuossa vahvarissa on monikanava input jolla dts-ma saa kuulumaan jos vain br soitin osaa ne purkaa). siis pätevä mutta vanhahko vahvistin ominaisuuksiltaan jo nyt ja hinnassa on edelleen "sony" lisä sillä melkein samalla rahalla (jäisi jopa taskuunkin 35) saisi onkyon 508 joka ymmärtää hdmi äänien päälle yms. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=24690 364
No mutta onhan tuossa Sonyn ulkonäössä jotain joka ärsyttää ja samalla miellyttääkin..jota ei mielestäni tuosssa onkyossa ole. makuasia tietty tuokin..