Tänään hain juuri tuon tv:n. Kortinlukija olisi irronnut 55 mutta myyjä kertoi tilanteen olevan epäselvä kaapeliyhtiöilläkin, joten jätin ostamisen myöhempään ajankohtaan. Joten Procasterin kautta Canal HD 65 ei näy. TV:n puolella 4HD näkyy paikalla 15. Kaikki ei maksulliset kanavat näkyvät ok. Halvin hinta tähän mennessä, Laternassa muutama jäljellä, ehkä lisää markan verkkokaupassa. Hinta tuntui olevan aika fixattu, HDMI-kaapeli irtoaa 10 (30 norm.). En alkanut tinkiin. Welhon kaapelissa ollaan. Äänet pätkivät Procasterilla HDMI:n kautta
En minäkään enää luota myyjien asian/tiedontuntemukseen. Toukokuun lopulla kysyin myyjiltä parista liikkestä Sony E4020 mallin saatavuutta. Myyjät olivat sitä mieltä, että olen erehtynyt, koska Sonylla ei tuollaista mallia ole missään. Vaikka malli oli jo jonkin aikaa ollut Sonyn omilla sivuilla esillä. Näissä hankinnoissa on viisainta kerätä itse taustatietoa mahdollisimman paljon laitteesta ym. asiaan liittyvää. Netistä onneksi selviää kaikki!! Myyjät on nykyään niin kiireisiä, etteivät paneudu kunnolla mihinkään.
niin, kehenkään tai mihinkään ei kannata luottaa, tosin on niitäkin myyjiä, jotka tietävät näistä asioista. Varsinkin jos on oma lehmä ojassa, niin heillä on kyllä tavat löytää tieto. Itse en kyllä provikkapalkkalla oleviin myyjiin luota
Tiedustelin Sonylta Cable Ready HD ja korttilinkitys aiheesta. Ohessa linkki aiheeseen Ficom sivulla. http://www.ficom.fi/ajankohtaista/index_1.html?Id=1212472635.html Puhelimessa kertoivat ettei Sonyn nykyinen chip set tue myöhemmin tänä vuonna käyttöön otettava uutta linkitystä. Eli ainakin näin kaapeliverkon asiakkaana (welho) joudun odottelemaan syksyyn, jolloin uudet Cable Ready HD merkinnällä varustetut mallit tulevat myyntiin.
Voisiko joku mitata 40" -mallin laatikon koon? Olisin tänään menossa noutamaan telkkaria ja ois kiva tietää mahtuuko se autoon
Heitin laatikon jo roskiin, mutta netistä löydettyä: Mått och vikt (brutto) Bredd (brutto): 138 cm Djup (brutto): 25.1 cm Höjd (brutto): 85.2 cm Ja brutto tässä todellakin tarkoittaa laatikon kokoa.
Jaahas, rakkaat foorumilaiset, tänään sitten saapui 46W4000 Saksasta:king: Malli on näemmä tuo W4000E, joka kyllä firman sivuiltakin näkyi, mut en vain aluksi huomannut. Tulo kesti 10pv ja kuriiri toi ovelle. Hintaa kertyi 1716 eskoo. 1549 töllö + 167 kuljetus. Kauppa oli www.hoh.de ja täytyy sanoa että oli aivan ensiluokkainen asiakaspalvelu. ...ottaen huomioon, että tämän artikkelin tilaaminen meni sähköpostilla, kun koon takia kuljetus EU alueelle ilmeisesti aina tapauskohtainen. Maksaa piti etukäteen. Mielenkiintoista oli, että koko ajan ja jo tilatessa firman saldot näytti nollaa, mut pyysin et infoavat sit kun tulee ja näin tekivät ja ystävällisesti pyysivät maksun ja parin päivän kuluttua tuli meili et telkkunne on lähenyt. En tiä sit saavatko etukäteismaksulla jotenkin nopeammin tavaraa toimittajalta...? Kysyin tätä kerran ja sanoin et netissä tosiaan näyttää tyhjää, mut sanoivat en lähetys oli heille tulossa. En tiä sit oliko erä myyty kokonaan etukäteen ja eivät laittaneet varastosaldoksi mitään sen takia, mut tosi jouhevasti meni...
Jepsis. Itse sain saman oloisen vastauksen. Omassani oli vaan maininta että kyseisellä televisiolla ei maksullisten HD lähetysten vastaanotto ole mahdollista enää syksyllä ja että W4000 ei tule olemaan yhteensopiva Cable HD ready standardin kanssa.
Kai se on sitten töllön ostoa siirrettävä syksympään. Vai mitä mieltä olette? HD-boksinhan saa "ilmaiseksi", jos tilaa jonkun Canalin HD-paketin. Tänään piti mennä hakemaan Markantalosta 40W4210, kun mainostivat hintaan 1399e. Tuo eroaa kai W4000:sta sen verran, että siinä tuo alareunan muovi on tumma, eikä väritön.
Hain Viikin Prismasta 40" itse omalla autolla kun oli 3 kpl varastossa heti mukaan. Normi hintaan 1595, siitä kilahtaa 75e bonuksia eli hinnaksi jäi 1520. Mielestäni kohtuullinen heti mukaan hinta, kun olen kanssa sitä sorttia että ostopäätöksen jälkeen kaikkimullehetinytsamantien .
Tuota noin, mistäs ylipäänsä saa tällä hetkellä 52" mallia? Paikalliset kodinkoneliikkeet myivät joko ei-oota tai sitten olisi pitänyt odottaa 1.10 saakka:hitme: Mieluiten kotimaasta pitäisi saada...
Nyt hain sitten tuon 40W4210 töllön Markantalosta, mutta hdmi-kaapelit vielä puuttuu:hitme:. Pakko sanoa, että en ole kovin tyytyväinen digikuvaan, vaikka katseluetäisyys on n. 3m. Pistin nuo TM:n asetukset kokeiltuani ensin HDTV testin asetuksia. PS3 siis on tuossa vieressä, mutta kun se hdmi-kaapeli... :OI
Minäkin kyllästyin odottamaan 46:sta, ostin 40w4210:n. Alkuillasta oli enää kaksi jäljellä pääkaupunkiseudun Markantaloissa, ensi viikolla on tulossa lisää, Ruotsista. Hinta siis 1399e, 40e vähemmän kuin harmaatuojilta! Hieno juttu.
Minkä vuoden syksyyn ajattelit odotella? Tuskinpa kesken uusien mallien markkinoille tuloa valmistajat muuttaisivat televisioiden rautaa sen takia kun täällä päätettiin Cable Ready HD merkinnästä. Vai sanoiko ne Sonyltä että sellaisia on syksyllä tulossa? Tai onko kukaan kuullut keneltäkään muultakaan valmistajalta että Cable Ready HD töllöjä tulisi tämän vuoden aikana? Se ei paljoa auta että kaapelifirmat sanovat että syksyllä tulee. Erillisiä linkitystä tukevia bokseja voi tulla nopeammin markkinoille.
Minulla taisi käydä "flaksi" viikko sitten... kävelin MustaanPörssiin, mielessä ostaa Sony 46W4000, 10 minuuttia myöhemmin pakattiin ko. laite auton takaronttiin myyjän kanssa. Hinta alle 2000
Nyt löytyis tampereen sony tentteristä 46W4 1990 ja vissiin lytyy mukaan kannettavaks asti. Ite oon sen verran PA etten voi vaihtaa tilausta ku sai sen hyvän osamaksun.
Täytyy kyl sanoa, että kuvan laatu on todella hieno! En ole asetuksiin koskenut sen enempää kun remppahässäkässä muutenkin... :hitme: Muita huomioita on, että täälläkin epäily "syvänsininen" väritys ei mustasta eroa kuin ehkä ihan suorassa auringon valossa. Nyt on tietysti voimakkaasti painottunut mielipide kun töllö on olkkarissa jo, mutta mun mielestä ulkonäkö ei ole hassumpi ja paljon parempi luonnossa kuin netin röökiasin kokoisissa kuvissa. Hilemaalaus ja gunmetal (tumma kromi) tekee telkasta tosi elegantin näköisen. Nyt menee vähän offtopic, mut onko kellään vastaavia kokemuksia, et vanhat antenninpistokepäät ovat ihan jumalattoman paljon parempia kun uudet. Työn jälki vanhoissa ihan eri maata ja esmes koaksiaalin "ulkopinta" lieriö vanhoissa kunnon putkesta leikattu, kun uusissa vaan jotain peltiä kierretty rullalle. Tämähän olisi muuten ihan se ja sama, mut kerran hain uuden pistokkeen vanhan tilalle kun oli aika kämäsen näköinen päältä ja kuva sai aivan älyttömästi häiriötä vaihdon jälkeen. Vanha takaisin ja ongelma hävisi Nyt tarkoitan siis pt-kaupan tarvike pistokkeita en mitään ultimate high end puljun tuotteita. Jos siellä tällaisia edes on...