Moi! Oon aika tuore harrastaja, ja tietotaito melko vähäistä vielä! Ostin vahvistimen (onkyo txnr609) ja sille kaveriks monitoraudion bronze bx5 kajarit & velodynen eqmax-10 subin, nyt mulle tuottaa toi subi harmia! Lattiakajarit puskee hyvin ääntä, näihin olen tyytyväinen mutta subista en saa pihaustakaan ulos?? Temppuilin subin automaagisen säädön kanssa (mikillä hain säätöjä kohdalleen), ja sain irti testiäänet, myös vahvistimella koitin säätää ääniasetuksia niin subi mörisee.. Eli subi lienee oikein kytketty..? Mutta mitätahansa mediaa kun koitan toistaa (vahvistin kytketty htpc:en) ei lähde subi henkiin! Koittanut kaikenmoisia asetuksia vahvistimesta muuttaa, mutta tuloksetta.. Auttakaa joku tietäjä!
Oliskohan taas aiheellista katsoa, että subi on päällä ja käytössä. Eli subwoofer = on lfe/bass = subwoofer speakers = small tai vastaavat asetukset.
Subi oli yes tilassa, speaker settingistä ei saanut valittua mistäänkohdin "small"ia mut jotaki sähelsin ja rukasin jokasta asetusta > nyt toimii.. Eilen kaljoissa taisteltiin 3 tuntia, eikä mitään..nyt kahvikupin kanssa sähelsi vaan 30min ja sain bassoa tulemaan Eikun naapureita härnäämään, kiitos ja tän saa sulkee