Paketti saapui viimeinkin Toista kameraa heillä ei ollut varastossa, joten sitä jouduttiin ensin odottelemaan vajaat pari viikkoa. Ei heillä kyllä mikään huippuluokan asiakaspalvelu ole, maileihin joutui odottelemaan aina pari päivää vastausta, eikä noiden nettisivujen kautta tehtyihin tiedusteluihin saatu ollenkaan vastetta. Kun tavara viimein lähti heiltä torstaina 3.6 niin perillä se oli jo tänään 8.6 eli todella nopeasti paketti tuli ottaen huomioon että tuossa oli vielä viikonloppukin välissä. Nyt pyödällä koreilee latauksessa Casio Exilim EX-Z30 :love:
Pystyykö Technikdirektiltä tilaamaan muiden kuin Sammon Visa electronilla? Miten se electron maksaminen muuten toimii eli onko siinä jokin raja (muu kuin tilin saldo) mitä kalliimpia ostoksia ei voi ostaa? Varsinaisessa Visassa ei luottoraja riitä niin pitäisi muita vaihtoehtoja ajatella eikä yhden tilausksen vuoksi viitsisi rajaa nostaa.
Nyt on ilmeisesti paketti matkassa (?) En vielä jaksanut suomentaa Auftragsbestätigung otsakkeista meiliä. Ilmeisesti kuitenkin vain tilausvahvistus ? Eli he halusivat vielä kuvan luottokortista ja henkkareista (tai faxin). Pyyntö tuohon tuli tänään. Aluksi lähetin vain kuvan passista, meni noin 30min kun tuli meili takaisin, että haluavat vielä sen luottokorttini kuvan. Lähetin sen ja taas vajaa 30min ja tuli viesti takaisin, että kaikki ok. Tavara lähtee tulemaan.
Täällä painittiin saman ongelman edessä vuosi sitten Ameriikan reissuun lähtiessä. Itsellä on MasterCard, sille löytyi niinkin helppo ratkaisu kuin etukäteen tankkaaminen. Eli maksoin lähtiessä reilusti ylimääräistä, ja ohjelmoin muutaman maksun lisää tasaisesti kuukauden ajalle. En ole varma, onnistuuko Visalla.
Itsellä Visan luottorajan nostamiseksi 1000->2000 riitti minuutin puhelu. Kortti on vielä 2-3kk voimassa joten vuosimaksu nousi vain siltä ajalta eli 5. Ajattelin laskea rajan takaisin kun kortti uusitaan. Luottokunnalle täydet pisteet asiakaspalvelusta. Ajattelin joutuvani ristikuulusteluun vaikkei taustalla olekaan maksuhäiriöitä.
Kyllä tuo etukäteen maksaminen onnistuu myös Visalla. Soittelin itse ennen reissuun lähtöä luottokuntaan, eivätkä suostuneet nostamaan opiskelija-visan luottorajaa. Ehdottivat kuitenkin tuota etukäteen maksua, joka olikin oikeastaan parempi vaihtoehto, kun ei tullut sitä vuosimaksun korotusta.
ja kakat, eipä ole paketti lähtenyt vieläkään matkaan :weep: :weep: Ei ainakaan seurantanumeroa ole tullut, toivottavasti ei kauaa joudu olemaan ilman virvaa.
Juu tilailin itelleni tuolta tollasen Blaupunkt Acapulco MP 52 soittimen saksasta visalla. Tulostin sieltä saatavan kuitin, missä tilaukseni oli oikein. Sieltä tuli tilausvahvistus missä tilaus oli edelleen oikein. Sitten tuli maili, jossa oli vahvistettu lähetettäväksi eri soitin, Santa Cruz MP 34 :OI Tilasin 5.6. ja toi toinen mailivahvistus oli tullu jo 8.6. ja katoin tänään 13.6 vasta postit. Tilatessani soitinta oli http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp sivun mukaan varastossa. Nyt tilaamaani soitinta ei edes ole Tdirektin sivuilla... Mitenköhän toi rahojen ja soittimen palauttaminen mahtaa onnistua, jos se nyt on väärä soitin? Luotettavan oloinen kauppa tuntuu kyllä olevan, mutta onko kokemuksia?
Kyllä saat rahat takaisin. Pistät vain meiliä sinne ja kysyt vaikka ohjeita kuinka toimia. Jos nyt sattuisi käymään, niin että rahoja ei tulisi, niin soitin takaisin sinne ja yhteys luottokuntaan, niin saat rahasi takaisin ainakin sitä kautta. En vieläkään ole saanut Technikdirektistä tietoa, että vahvistimeni olisi matkalla Jo viikko ilman :weep:
Se on kuulemma jo tullut soitin RedLine Kuriiripalvelun kautta. Huomenna vaan noutamaan sitä ja kattomaan onko se oikea soitin Aika äkkiä se sieltä on sitten tullu kuitenkin...
Perkeleen perkeleen perkele :OI soittimen hain sieltä kuriiripalvelsta sitten ihan omin päin. Ei siinä mitään, mutta kun asensin sen kiinnii niin se oli rikki (sylkäsee cdn ulos heti kun sen sinne laittaa). Mitenköhän mahtaa takuukorjaus/uuden tilalle saaminen onnistua? Saakos jotain takuukorjailuja Suomesta? Kannattaa varmaan ottaa ensin yhteyttä kauppaan?
Pistin siinne faxin (kun maileihin ei vastattu) ja tuli ilmoitus, että seuraava lasti Saksan Yamahalta tulee heille heinäkuun alussa -> en sitten pistänyt tilausta kun vahvistin pitäisi saada mahd. äkkiä..
Voi prse. Onneksi ei niin hirveän kauan siihen enää ole, juhannukset ja kaikki välissä. Pistän kanssa tiedustelu meiliä menemään.
Pistin tiedustelun kahteen eri meiliin technikdirektille ja sain 2 samanlaista auto-replyä: Information about time of delivery Dear Sir, dear Madam, We are sure that you expect the arrival of your order with impatience. Unfortunately the respective supplier or producer can not yet tell us an approximate delivery date. The philosophy of our company prescribes honest and fair statements. Therefore we have to hope that you can understand our situation, when we put you off until uncertain time. We are, however, in constant contact with our supplier an will inform you about any change of the delivery situation. Should the occasion arrive, we will inform you about alternative offers. Until then we thank you very much for your patience. We are always at your disposal for further inquiries. We will take us the time for you and give you further details to the best of our knowledge and belief - we thank your for your understanding. Best regards Your TECHNIKdirekt-Team
Kovin sinä äkkiä haluat saada vahvistimen. Kirjoitin itse arvosteluareenalle oman kokemukseni 1400:n jammun tilaamisesta, saa nähdä milloin tulee. Tilasin 1. huhtikuuta (eikä ole aprillipila). Vappuna kyselin tuloaikaa ja toukokuun puoliväliin lupasivat, nyt kun kysyin niin "muutaman päivän päästä". Jos erä tulee heinäkuun alussa, niin toivottavasti olen jo toimituslistan kärjessä. Mutta hinta oli jo tässä välissä tipahtanut 20 euroa, joten toimituskulut on jo tienattu! :sick:
Sama viesti tuli myös 3pv myöhemmin. Ei kyllä hyvältä näytä. Pitikin vanha vahvistin jo myydä pois :weep:
Nostetaanpa tätäkin taas ylös. Sattuipa tuossa niin, että tilasin Technikdirektistä dv-kameran. Nyt ne kuitenkin pahoittelee, että luottokorttia ei voida hyväksyä, jos en lähetä heille kopiota id-kortistani ja luottokortistani. Lieneekö tämä normaali käytäntö?