Eli ne siis oikeasti olettaa, että ihmiset lähettävät sinne luottokorttinsa tiedot suojattomalla sähköpostilla. Eikä tuo 480 tilaus minusta vielä niin kallis ole, että itse tuollaista vaatisin.
Kyllä sen voi lähettää faxillakin. Eihän yksittäinen 500 nyt paljon firmalle ole, mutta firmalla on varmaan muitakin luottokortilla netin kautta maksavia asiakkaita kuin vain sinä.
Kelpaisikoha niile jos peittäisit luottokortin numerot(tai vain viimeiset/ensimmäiset kolme näkyy) haluavat todennäköisesti vain tietää että kortti on oikesati olemassa, itseltäni on vaadittu henkilöllisyystodistuksesta kuva kahdessa nettiliikkeessä, tilausten arvon ollessa 400 ja 40 skannerilla otettu kopio ajokortista kelpasi.
Onkohan kukaan kysellyt Yamaha RX-V1400:n tilannetta viime aikoina ? Eikös sen pitänyt tulla heinäkuun alussa ? :sleep:
joo elikä ko. liike kannattaa unohtaa suosiolla. Itse olen odotellut avr-330:stä viimeiset 2 viikkoa. lähettivät e-mailin tilauksen jälkeen, että tuote on varastossa, mutta tarvitsemme faxatut/skannatut henkkarit ja visatiedot. Faxasin ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään: olen lisäksi kahteen otteeseen lähestynyt ja pyytänyt vahvistusta faxin perillemenosta, mutta hiljaista on.
Itse lähetin henkkarit ja kuvan kortista sähköpostilla, varmistukset perille menosta tulivat tunnin/kahden viipeellä. Hermotunut kyllä olen itsekkin, kun ollut jo muutamia viikkoja ilman vahvistinta :OI :OI Se hyvä puoli luottokortti maksuissa on, että vaikka firma menisikin konkurssiin (tai ei tavaraa lähettäisi lainkaan, mutta velottaisi), niin rahat saa kyllä takaisin.
puuh, nyt aloin oikein tarkistelemaan koska olen tuon vahvistimen tilannut 7.6 näyttää olleen päivä silloin ja viimeinen yhteydenotto Technikiltä 29.6 (uusi tilausvahvistus) Pistin sinne vaihteeksi meiliä, että olisiko jo pikkuhiljaa niitä tulossa. Kokoajan miettii, että sijoittaisiko sittenkin reilu 200e lisää ja kävisi sen suoraan liikkeestä hakemassa.
Nyt taas napsahti meiliin se sama automaattivastaus, jonka jo kertaalleen vai kahteen pasteilin tänne. :OI
Minä olen odottanut technikdirectistä yammu 1400:a 28.6 saakka. Tuntuu ettei mikään ole saatavilla: videotykkiä saa odottaa paikallisesta liikkeestä "kuun loppuun", DVD levyjä on tilattuna (matkalla?) kolmesta paikkaa 2-5 viikkoa sitten. Tämän täytyy olla joku salaliitto.
Pitkät ovat kesälomat sakuilla, kun tilasin oman jammuni huhtikuun alussa. Ei ihme, että pidentävät työaikoja siellä..
Ilmottaudutaanpa mukaan tähän odottelijoiden kerhoon, 6.7. pistin tykin tilaukseen ja muuta ei ole kuulunut kuin tilausvahvistus. Viime viikolla laitoin postia ja kyselin kauanko vielä kestää vaan eipä ole mitään kuulunut. Olisi pitänyt tehdä omat johtopäätökset, kun jo pelkästään asiakastunnusten saaminen kesti pitkästi toista viikkoa vaikka niiden pitäisi tulla 1-2 arkipäivässä. Alkaa sylettämään, että tuli pihisteltyä se parisataa ostamalla ulkomailta. Mitenköhän onnistuu tilauksen purku? Sekin on huonoa, kun ei ole tilillä mitään seurantaa tilauksista kuten yleensä, voisi edes tarkastella tapahtuuko mitään. Toinen puute on, ettei tuotteen esittelysivulla ole mitään mainintaa siitä onko sitä varastossa vai ei. Täytyy sanoa, että tämä ei täysin vastaa minun käsitystäni saksalaisesta täsmällisyydestä..
Noniin, nyt tuli sitten postia että pitäisi lähettää kuvat henkilö- ja luottokortista. Kaippa digikameralla otettavat kuvat käy? Yrittivät väittää, että olisivat jo tilausvahvistuksen yhteydessä pyytäneet tietoja, mutta tarkastin tuon postin, eikä siinä mitään mainintaa tästä ollut. No katsotaan miten homma edistyy kunhan saan tiedot sinne.
Kyllä käyvät, vaikka kännykkäkameralla. Itselleni tuli seuraavana päivänä tilausvahvistuksesta pyyntö noista kuvista (8.6.04)
Keskiviikkona lähetin palautetta, kun ei ole mitään kuulunut tilauksesta. Jo samana päivänä tuli vastaus ja lupasivat seuraavana päivänä laittaa tavaran liikenteeseen. Torstaina tulikin sitten lähetysvahvistus, joten ensi viikolla pitäisi tykin vihdoin olla perillä. Näköjään kun vähän potkii, niin kyllä se sieltä tulee.. Ovatkos muut tilauksiaan saaneet?
tuolla plasmapuolella oli threadi joka laittoi mut hieman katsomaan eurooppalaisia sääntöjö ja niiden saksalaisia sovelluksia, en nyt mene detskuihin, mutta esim. tilausvahvistuksen lähettäminen lienee direktiivissä, jonka jäsenvaltion on pakko sisällyttää kansalliseen lainsäädäntöön koskien postimyyntiä/verkkokauppaa. hyi eu-ta kun tuollaisa sääntöjä on
Parikymppiä taitaa olla riippumatta tilauksen koosta. Itsellä vahvistin juuri tilauksessa, ja puhelimessa lupasivat lähettää sen ensi viikolla. Saas nähdä miten käy...
Mitenkäs toi lähetyksen seuranta toimii? Mailissa TD:ltä sain 12 numeroisen paket koodin, kun taas www.dpd.fi huolii vain 11 numeroisia.
Tilasin 9.12.2004 technik:ltä dvd-soittimen ja pyysivät lähettämään ID ja pankkikortin kopiot. Skannasin molemmat ja lähetin heille. 13.12.2004 tuli tilausvahvistus ja ilmoitus että paketti on lähtenyt liikkeelle. Mukana oli "Paket(e)" numero jonka avulla näkee DPD.fi kautta missä paketti menee. Omani on tällä hetkellä tankassa.