Nyt kun fudiksen MM-kisat alkavat, olisi mukava ottaa televisio ulos mukaan terassille varjon alle. Kysymys kuuluu siis, onko siinä mitään järkeä. Onko uusista LCD- tai plasma-televisioissa tarpeeksi valovoimaa tällaiseen katseluun. Jos siis laittaa television ulos varjon alle, ja katselee 5-10m päästä? Ruutuun ei siis osuisi suoraa auringonvaloa, mutta ulkona auringonpaisteessa oltaisiin joka tapauksessa. Vuokraako mikään taho ko. televisioita sopivaan hintaan ellei kaupasta saa kuluttajahintaluokassa sopivaa vermettä?
Uskaltaisin väittää 100%:lla mutulla että varmasti riittää valoteho. Jos ei muuten niin kontrastia säätää
Gigantti vuokraa. Toisin sanoen, osta tv Gigantista (siellä on 30 pvän palautusoikeus) ja palauta kisojen jälkeen :thumbsup:
melkein veikkaan ettei kaupalla ole mitään syytä antaa 30p päästä rahoja takas mutta tuotteen voi vaihtaa jollei ole tyytyväinen. se siitä pulsu-vuokrauksesta
onko tosi? jotenkin luulis ettei ihan noin vaan onnistu just kaikenmaailman puliveivareiden takia. valovuoto ongelma ketjussa ihmiset ei saa edes vaihdettua TV toimivaan ilman hirveetä tappelua ja gigantissa ne olis valmiita purkamaan kk päästä koko kaupat ilman mitään perusteluja... epäilyttää. eli noin suuri kauppa ketju on valmis palauttelemaan rahojaan kk kuluttua eikä siitä ole heille mitääön ongelmaa tms. outoa.liian hyvältä kuullostaa vaan olettaisin että koskee nimenomaan vaihtoa.
Kuullostaa hyvälle, ja sitä se myös on. Itse ostin sieltä LG:n 47":sen ja kun siihen olin tyytymätön niin sain rahat takaisin. Teeveessä oli kyllä vikaakin, mutta se ei asiaan mitenkään vaikuta, muutenkuin että he lähettivät telkkarin lg:lle takaisin. Tosin ostin kyllä niilä rahoilla samana päivänä toisesta gigantista 46":sen Samsungin, jota tuolla gigantissa ei ollut varastossa, mutta pointtina tässä viestissä on, että mulla oli ne rahat jo kädessä. KUITENKIN JOS JOSTAIN SYYSTÄ OLISIN TUOLLAISTA lowlife TEMPPUA TEKEMÄSSÄ VARMISTAISIN KYLLÄ ASIAN VIELÄ ENNEN MAKSUA.
jep, jos ne niin on niin niinhän se sitten on. kaveri vaan aikoinaan väitti toista (ja oletettavasti vois tosiaan luulla että on myyntipuhetta) mutta kokemus puhukoot. toi on hemmetin hyvä jo silloinkin jos saa edes vaihdettua ilman mukinaa valovuotojen tms takia.
Hei! Itsekin olen katsellut sopivaa tv:tä ja gigantti on aikalailla ainua paikka josta sen uskaltaa ostaa, koska katselupaikka on tosi haasteellinen: Olohuoneessa on iso ikkuna ilta-auringon puolella, joka jää joko katsojan selän taakse, tai sitten siten että se peilaa suoraan tv:stä sohvalle. kokeessa kävi samsungin UE46B7050, mutta kyllä tuo vaan peilaa niin penteleesti. Kokeilin vähän yli 2 viikkoa molemmilla huonekalujärjestelyillä ja totesin että ei toimi tässä asunnossa. Gigantissa ottivat telsun mukisematta vastaan ja rahat tuli tilille parin päivän päästä (kortille siirto ei jostain syystä toiminut). Varmistin toki asian myyjältä sekä selostin paikan ja epäilin että takaisin joutuu tuon mallin tuomaan. Hyviä ehdotuksia mattapintaisesta tv:stä otetaan edelleen vastaan