The Devil's Rejects

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana Undertaker, 19.08.2005.

1. Undertaker

Undertaker Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Rob Zombien uusi pätkä tuli USA:ssa ensi-iltaan kuukausi sitten, onko kukaan nähnyt vielä elokuvaa? Onko tietoa tuleeko tämä Suomessa ollenkaan teattereihin?

2. Sir Filmipätkä

Sir Filmipätkä Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Tämähän on siis jatkoa Rob Zombien aikasemmalla House of 1000 corpsessille joka oli hhmm...keskinkertainen. Kyllähän tämä tulee varmasti jossain vaiheessa tsekattua kun se tännepäin maailmaa saapuu. Sheri Moon on ainakin kuumapakkaus.

3. j0sku

j0sku Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    House of 1000 Corpsin alku lupasi hyvää, mutta aika pökäle sieltä paljastuikin :weep:

4. kurdt

kurdt Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    25
    1000 corpses oli kyllä ihan törkeän huonoa kamaa. Epäilen tämän olevan samanlaista, mutta ei nyt tuomita ennen kuin on nähty..

5. code.666.

code.666. Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    House oli ok ja uutukainen olikin jo hyvä. Ihan ilman odotuksia katsoin ja positiivinen ylläri kyllä oli. :thumbsup:

6. antnis

antnis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Täh tämähän oli täyttä paskaa (Mikä tais olla tarkoituskin). Ja lopussa käytetty Free birdiä HOHHOIJAA. No ehkä se menee alle 15v nassikoihin että katsojakuntansa kullakin.

7. njulkunen

njulkunen Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ollut tämä uutuus ollenkaan pahempi tekele. Hyvin oltiin saatu kunnon 70-luvun kauhuleffojen fiilis. Sisälsi mukavasti kunnon inhorealismia. Loppu oli mainio.

***/*****

:thumbsup:

8. Mark Lee®

Mark Lee® Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    1
    Minä antaisin jopa 3½ tai jopa 4 tähteä, sen verran oli asenne hyvin kohdallaan. Kovasti oli kehittynyt Zombie elokuvaohjaajana, ainakin mielestäni. Johtunee varmaan siitä, että en pitänyt yhtään hänen esikoisteoksestaan. Tykkäsin tämän leffan realistisemmasta lähtökohdista, päivänvalosta, 70-luvun tunnelmasta ja muutenkin yleisestä kumartelemattomuudesta nykyajan trendeille.

9. kurdt

kurdt Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    25
    Zombie oli minustakin kehittynyt ohjaajana huomattavasti. Kuten ylempää voitte lukea, odotukset eivät olleet korkealla. Leffan loppu oli aivan perseestä ja leffa olisi ollut vallan hieno jos loppu olisi ollut sellainen kuin se meinasi olla. Leffan nähneet tietävät. Värit olivat hienot ja tykkäsin elokuvan visuaalisesta ilmeestä.

Harmi vaan kun juonellisesti leffa oli heikko ja muutamia tökeriä epärealistisuuksia juonessa tapahtui jotka ainakin minulla haittasivat menoa hieman

3/5

Epäloogisuuksia:
    Typeräähän oli, että se jättiläinen ei muka ollut missään niissä kuvakirjoissa mukana vaikka perheen jäsen olikin käsittääkseni. Myöskin sheriffin murhatyö sellissä oli typerä, koska aivan takuulla olisi sheriffi päätynyt sinne viereiseen selliin samantien. Oli myöskin varsin koomista miten tuli valitsi polttaa mukavassa ringissä äijjien ympärillä lopussa.

10. mud

mud Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    kenelläkään tietoa onkohan kyseistä leffasta ikinä tulossa dvd:lle suomi-julkaisua?

11. KaKui

KaKui FullHD Member Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    40
    Katselin tästä yhden dvd:n enkkuversion ja sattumoisin havaitsin että se oli lyhyempi kuin Dvdcomparen ilmoittama pituus kahden dvd:n versiolle.

BBFC kertoo myös kaksi eri pituutta leffalle, 104m 26s ja 106m 17s ja väittää molemmissa This work was passed with no cuts made.
    Dvd Compare kertoo kahden dvd:n version pituudeksi 106m 21s ja toi katsomani versio kesti 104m 30s.

Eli onko englannissa julkaistu kaksi eri versiota dvd:llä kuten jenkeissä, R-Rated ja Unrated?

Mitä itse leffaan tulee niin kokonaisuutena parempi kuin House of 1000 Corpses, tosin tykkäsin siitäkin, Rob Zombie on tosiaan kehittynyt ohjaajana kuten muutkin mainitsevat. Ihan kunnon menoa eikä mitään teinikauhuilua :thumbsup:

12. mud

mud Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    tuli tilattua kyseinen pätkä netistä ( www.discshop.fi ) ja olen erittäin tyytyväinen elokuvaan. pidin jo zombien debyytti-elokuvasta, house of 1000 corpses, ja tämä elokuva oli vieläkin parempi ja muutenkin huomattavasti erilainen elokuva. tunnelma oli paljon aidompi ja niitä kuuluisia verta ja suolenpätkiä löytyi mukavasti enemmän. tarina oli mielenkiitoinen ja ohjaus pelittänyt hyvin 4/5
    ps. 2-disc editionin extralevyn making of on erittäin mukavaa katseltavaa.

Eiköhän, koska tämä itse hankkimani 2-disc edition on pituudeltaan tuo 106m 21s.

13. SteveHarris

SteveHarris Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    itse olen nähnyt vain tämän devils rejectsin ja pidin todella hyvänä pätkänä.
    sitä olen ihmetellyt että onko ho1kc siis house of 1000 corpses gorempi vai ei ?

14. mud

mud Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    tässä nyt ei kysytty vissiinkään paremmuutta vaan gorea!
    ja ei, ho1kc ei missään tapauksessa ole gorempi kuin devil's rejects.

15. SteveHarris

SteveHarris Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    ok, kiitos vastauksesta.
    monet kaverit on aina vaa sanonu et ho1kc on ihan järjettömän sairas mut täytynee kattoa joku päivä mitä mieltä ote oon.

16. mud

mud Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    saattaa ho1kc löytyä tiettyä erilaista "sairasta" touhua, mutta goren suhteen se ei ole rajumpi. mutta tsekkaa toki itse leffa, niin tiedät :thumbsup:

17. KaKui

KaKui FullHD Member Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    40
    Kiitoksia, pitänee sitten tilailla 2-disc versio itelle.

Kyllä toi on tietyllä tapaa "sairaampi", mulle tuli ennemmin mieleen että onkohan tää miten tosissaan tehty. Devil's Rejects on enemmän tosissaan tehdyn oloinen jos sitä vertaa House of 1000 Corpseen, tai sitten se on vaan paremmin onnistunut olemaan kauhuleffa eikä pelkästään iljettävä.

18. Blaqua

Blaqua Sandels vahva ja pehmeä Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    30
    jep väsyksissä pistin nopeen replyn huomannu lukea kunnolla

19. Spaulding

Spaulding Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Mikä on kun ei ole vieläkään näkynyt suomi dvd:tä! ...Levittäjäksi ja maahantuojaksi on merkitty Nordisk Film, mutta eipä ole mitään kuulunut julkaisusta. :mad:

20. Professional

Professional Stirlingite Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    646
    Hyvistä hahmoista ja paikoitellen vahvasta 70-lukulaisesta tunnelmasta huolimatta elokuva ei ihan lunastanut odotuksia. Pääsyynä heikohko tarina mistä ei oikein löytynyt mitään muuta omaa, kuin psykopaattiperheen nostaminen jonkinlaiseen sankariasemaan. Sympatiapisteitä yritetään kerätä varsinkin loppupuolella oikein kunnolla. Jätti jotenkin ristiriitaiset fiilikset.

Ohjaus ja tyylittely oli parempaa kuin House of 1000 Corpsessa, mutta mielestäni Zombien esikoisessa oli silti parempi meininki.

House of 1000 Corpses ***½
    The Devil's Rejects ***