Meitsi on aivan kiinni tässä sarjassa. Siksi oli nyt pakko perustaa oma threadi tällekin sarjalle. Mtv3:lla menossa siis series2 ja viidennes episode, joka on toisiksi vika series2:sesta. Ensi-viikolla tulee siis vika osa. Kolmos kausi alkaa vasta 2006, mutta hyvää kannattaa odottaa! :thumbsup: Tässä jotain stooria sarjasta: "Kelmien kerho" koostuu siis viidesta kaverista (yks nainen), jotka huijaavat rahaa ihmisiltä keksimällä täydellisen juonen jne... Oma suosikki on Marc Warren eli "Danny" Blue, mutta kaikki muutkin kerhon jäsenet ovat aivan loistavia! Tässä viel kuvat: http://www.bbc.co.uk/drama/hustle/
Jep, aivan loistava sarja. Itse olen joka jakson katsonut. Ainoa sarja mitä Suomen TV:stä tulee seurattua.
Hetkinen... Aloittiko MTV3 näyttämään sarjaa vasta 2.kaudelta tai onko muka siitä ensimmäisestä osasta niin kauan? Itse olen katsonut kaikki mitä MTV3 on tarjonnut. Ykkös sarja :thumbsup:
Mtv3 alkoi näyttämään jaksoa aivan alusta, mutta hämmästyksesi johtuu luultavasti siitä, että hustlen yhdessä tuotantokaudessa (series) ei ole kuin 6-7 jaksoa. Eli ei niitä jaksoja ole ollut, kuin noin. kymmenen.
On kyllä hauska sarja. Ihan kaikkia jaksoja ei ole tullut katsottua, mutta pyrin katsomaan, jos siihen on mahdollisuus. Eipä tämä lopulta mitään kovin ihmeellista tarjoa. Kokonaisuus toimii loistavasti, ja sehän riittää.
On kyllä loistava sarja, harmittaa kun ei tullut katsottua kolmea ensimmäistä jaksoa :OI Juonet ovat aika kekseliäitä.
Joo todella hyvä ollu tähän saakka. Saa nähdä, miten juoni kantaa tulevaisuudessa, eli saadaanko tarpeeksi hienoja ja uusia huijauksia kehiteltyä, jotka ei toista itseään jne.. Näyttelijät ovat kautta linjan Rautaa. Toissa jaksossa (taisi olla) lämmitti mieltä tämän loistavan Rimakauhua ja rakkautta-sarjan tyypin esiintyminen epärehellisenä kyttänä.
Ainoa muuten mikä tässä ärsyttää on se, että joka kerta kun jotain jännää tapahtuu kuten viime jaksossa muka eroaminen koplasta sillä naisella niin sekin oli kuviota. Olisi mukavaa vaihtelua jos joku homma kusisi välillä..
Kyllähän viime jaksossa homma meinas mennä reisille, mutta Stacie sävelsi lopun huijauksen lennossa pelastaen koko homman. -D-
Juu, hyvä sarja mutta kunnon katsojien vedätyksiä ei mielestäni ole ollut. Sikäli kuin viime jaksossa Stacie huijasi, niin itse olin kokoajan siinä uskossa että porukka sen juonen oli säveltänyt ja näyttelivät. Odotan juonelta jotain todella repäisevää, kun vaikka joku hahmoista voisi kusettaa kaikkia muita ja kadota sarjasta... :king: Ja sitäpaitti.. sarjaa katselee vaikka ihan vain Stacien takia...
Juu ihan ok sarjahan tämä on mutta ei ole vielä oikein mitään todella kekseliästä jaksoa tullut. Parhaita jaksoja on ollut tämä "kaatopaikkahuijaus".
Olen myös seurannut kyseistä sarjaa. Ihan hyviä huijauksia siinä tehdään mutta vähän vaihtelua tuohon juoni kuvioon voisi tulla.
Ihan OK viihdettä. Mutta ei mikään loistava, siksi ei varmaan mitään ketjua tälle sarjalle olekaan ollut? Juonikuviot tuntuvat jo toistavan itseään, mutta hyvät näyttelijät ja americcalaisista tuotannoista pursuavan loveshitin ja patriotismin puuttuminen kyllä nostavat tämän harmaan massa yläpuolelle kevyesti. Jotain hyvää se maikkarikin osaa hommata.
Samaa mieltä, hiukan ärsyttävää kun katsojaa yritetään tahalten vedättää linssiin eli kelmikerho "näyttelee" vaikka huijauksen kohde ei enää paikalla olekaan. Tuohon alkaa pikku hiljaa turtumaan ja jo etukäteen pohtimaan, että minkälainen 180 asteen vaiheenkääntö taas loppuun saadaan. Ennemmin voisi vaikkaa jättää näyttämättä tuo turha kelmikerhon näytteleminen eli kulissien takaiset tapahtumat. Toinen mikä on alkanut häiritsemään on nuo sivustavedot eli suuren juonikuvion ulkopuoliset tapahtumat. Päähuijausta suurempi töiset sivupuhallukset onnistuvat tuosta noin vain esim. viime jakson huijattavan asunnon yms. omaisuuden tyhjentäminen. Kolmas asia mikä hiukan aina huvittaa on se, että näiden isojen puhallustenkin jälkeen porukka on aina PA ja pitää tehdä puuhasteluja alkupääoman saamiseksi. No kenties heillä on suuret menot sitten.
Olen saanut sen käsityksen että raha jattaessa jokainen pistää sen johonkin säästöön eli omiin tarpeisiinsa. Ihan hyvä sarjahan tämä on kaatopaikka sarjassa mieltä lämmitti se kun se yksi ukko ampui haulikolla maahan kultahippuja
Täälläkin diggaillaan tätä sarjaa. Sellaista sanoisiko lämminhenkistä huijarimeininkiä missä on kiva olla roistojen puolella. Juonikuvioihin on panostettu eli ei ihan eka minuutilla arvaa miten jakso päättyy.
Tämän päiväinen jakso oli kyllä hyvä. Loppua ei kerrankin arvannut jos nyt ei sitä perinteistä poliisi härdelliä oteta mukaan. Tosin osasin kyllä epäillä kun porukkahan ei varasta.