The Life Aquatic with Steve Zissou

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana spritex, 08.03.2005.

1. Groke

Groke D'oh! Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Voi sun kanssas taas. Enhän minä hitusenkaan vertaa epäile sitä, etteikä Lost in Translation olisi sinun mielestäsi loistava. Mutta minun mielestäni se ei sitä ole. Rehellisessä mielipiteessä ei mitään trollaamista pitäisi olla (nykyään joka toinen tuntuu vetävän trollikortin esiin, kun joku ei hehkutakaan omaa suosikkileffaa...). Itse sitäpaitsi olet muutamassa ketjussa ihan aikuisten oikeasti trollannut (toisin kuin minä), joten sikäli ajattelematon heitto.

Juuri näin, ilmiselvästi meillä on noidenkin asioiden suhteen erilainen maku. Itse asiassa melko monilla ihmisillä on keskenään erilainen maku, monienkin asioiden suhteen. Se lienee siis varsin luonnollinen ilmiö. Kenenkään ei siis kannattane ruveta repimään pelivehkeitään vain siksi, että joku ei pidäkään omasta suosikkileffasta tai lempinäyttelijästä.
    Perustelut tietenkin olisivat aina kivoja, keskustelupalstasta kun kerran on kyse. Ja minähän en mitään yhden rivin lyttäystä kuitenkaan kirjoittanut, siksi odotinkin hieman asiallisempaa reaktiota.

2. Super-J

Super-J Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    478
    No kun ensin pidät Life Aquaticia suunnilleen kaikilta osin huonona, ja Bill Murrayta vielä erikseen huonona ja sitten vielä jatkat että Lost in Translation - jossa myös on Bill Murray kuten itse totesit - on jotenkin huono... niin mitä minun pitäisi ajatella...? :confused:

En ole trollannut... ehdottomasti kiistän moiset syytökset. :mad:

Ja mitä epäasiallista minun reaktiossani mahtoi olla? Varsinkin lyttäyksen perusteellisuuden huomioiden? Epäilin trolliksi, en muuta, enkä ruvennut väittämään sen kummemmin vastaan...

3. Professional

Professional Stirlingite Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    646
    Omalla tavallaan oikeinkin hauska leffa. Tuskin edes hymyilyttää kaikkia, mutta itse ainakin nauroin parikin kertaa oikein kunnolla. Näyttelijätkin vetivät kaikki hyvin.

Those fucking amateurs. You left your dog, you idiots! :D

4. ColdAsIce

ColdAsIce Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    3
    Tätä leffaa voisi siteerata loputtomiin, mutta omana suosikkinani on pysynyt Bill Murrayn repliikki kohtauksessa, jossa Anjelica Hustonin esittämä vaimoke uhkaa jättää Steven ja hänen dokumenttiryhmänsä:

- Who's gonna tell us the Latin names of all the fishes and everything? You know I can't remember all that shit.

:D