Uutta remakeä pukkaa. Tällä kertaa "pieneen" ruutuun. Fear. Human. Nature. "The Mist," from a story by Stephen King, premieres Thursday, June 22nd on Spike. Subscribe for more of “The Mist”: spke.co/1pmVCvW
Katsoin eilen koko kauden yhdeltä istumalta. Ajatukset on pikkasen ristiriitaiset. Oliko niin, että elokuva on enemmän kirjan pohjalta, kuin sarja vai toisipäin? Itse pidin elokuvasta melkosen paljon. Tää sarja oli muutaman esimmäisen jakson osalta oikein mielenkiitoinen, mutta lässähti loppuu kohdin. Lisäksi... Spoiler: Spoileria Itse hirviöt on, jotain ihan muuta, mitä itse elokuvassa oli. Itse juoni muistaakseni myös. Harmi, kun on tullut katsottua elokuva ensin, niin jotenkin on vaikeaa saada tähän toisenlaista muudia katsoessa sarjaa. 3/5
Kausi oli alusta ja lopusta ihan hyvä, mutta välillä oli aika turhia jaksoja. Ihmisten erilaisia käyttäytymismetodeja esiteltiin varsin runsaasti, joka tällaisissa ahdistustiloissa ulkopuolisen vaaran uhatessa on aika oleellinen juttu. Varsin erilainen kuin elokuva, mutta silti ihan katsottava. 3/5 Sarja ei näillä näkymin jatku. http://deadline.com/2017/09/the-mist-canceled-spike-stephen-king-adaptation-one-season-1202178401/