Tosimies ei itke...?

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana rotsten, 10.09.2001.

1. Pekka

Pekka Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    No ainakin Titanic on itkettäny, ei Leonardon kuolema niin mutta se kun ne alkoivat soittaa Kohti sinua herrani laivan uppoessa... Myös Neon genesis evangelionissa itkin aina Shinjin ja muiden mukana :´(

2. From Finland

From Finland Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Braveheart:loppu
    Man in the iron mask:loppu
    ja about sata muuta elokuvaa..minä olen itkevää tyyppiä:)

3. Jan

Jan Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    0
    Juu, ei niin. Silmät ne vain hikoilee...:hitme:

4. SamTheMan

SamTheMan Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Pakko myöntää, että Titanic on ainoa leffa, joka minut (paatunut gorefriikki) on saanut itkemään...

5. monkeyheaven

monkeyheaven Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Green Mile on elokuva, joka on todellakin saanut kyyneleet virtaamaan. Pari-kolme vuotta sitten kun katsoin, niin "järkytyksekseni" sain peilistä huomata leffan jälkeen että oli sitä oikein kunnolla tullut tirauteltua.
    Kaunotar & Hirviö sai myös kyyneleitä tippumaan. Ja ihan viime viikolla kun videolta katsoin, eipä sitä parkkimittarin kokoisena tajunnut itkeä piirretyille :)

6. JTX

JTX Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    14
    Sleeping in Light pisti pillittämään, ja rajusti.

7. glottis

glottis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    5
    No perhana! Kyllähän sitä melkein tuli tippa silmään kun meni ostamaan episode 2:sta R-Kioskilta ja kun myyjä vielä ajatteli asiakkaan parastakin ja pisti sen vieläpä muovipussiin tietäen sen tärkeäksi ostokseksi köyhälle opiskelijalle... :weep:

Ja kun alkutekstit pamahtivat niin kyllä siinä itkin ja kun valomiekka ensimmäisen kerran hurahtaa käyntiin tuossa leffassa niin :weep: ja Yodan taistelu :weep:

8. thentunen

thentunen Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Yodan taistelu on aika häilyvässä rajamaastossa: Itkeäkö vai nauraa? Kas siinä vasta ongelma:p

9. monkeyheaven

monkeyheaven Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin naurettava, että ihan itketti. Tuossa kohtaa lähinnä kyllä teki mieli kuolla, suorastaan persiistä herätetty ajatus oli pistää nyrkillä tapettavan kokoinen Yoda siihen leikkimään lasermiekallansa.

Eilen äitini (!!) osti minulle mitään pyytämättä (ja enhän minä enää tämän ikäisenä pyydä äitiäni minulle mitään elokuvia ostamaankaan edes) Beaty and the beastin DVD:n, jees :) Ihan mukavat ekstrat oli ja elokuva olisi aikeissa vielä tänäiltana katsoa.

10. steffe79

steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    7
    Kyllä minua ainakin alkoi suunattomasti hymyilyttään, kun yoda veti 70-luvun kung-fu liikkeet peliin :D

siinä vaiheessa alkoi itkettämään, aina kun Hayden Christensen avasi suunsa :weep:

Mutta todellisuudessa ei tule muuta itkittäjä-elokuvaa mieleen kuin joskus lapsena katseltu Dumbo :weep:

11. Nice Guy Eddie

Nice Guy Eddie no more mr. Nice Guy Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    6
    musta tuo kohtaus oli lähinnä sellainen " ei jeesus!".
    Olikohan jodalla redbullia viitan alla, vai mistä yht'äkkinen energianlataus:rolleyes:

12. Nice Guy Eddie

Nice Guy Eddie no more mr. Nice Guy Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    6
    asianvierestä... Itseä huvitti tuossa Dumbossa se, että kaikki ns. paskahomman tekijät oli jostain syystä mustia. Ei varmaan menisi tänäpäivänä moinen läpi..

takaisin asiaan ja Dumboon:
    äidin kohtalo on kyllä liikuttava *nyyh*

13. WhiteQueen

WhiteQueen Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    2

Mahtavaa huomata,että täällä Plazassa löytyy tunteikkaita miehiä. Miksei miehet saisi itkeä? Tietysti ylitunteellisuus rupee jo potuttamaan..Tulipa itsekin tirautettua kyyneliä,kun katsoin sen dokkarin Freddiestä. Siinä oli ihana mies.

Itselläkin on vaiheita sen itkemisen kanssa..Siis elokuvien kannalta..Joskus ei tunnu mikään missään..Mutta joskus taas saa olla kaivamassa koko ajan nenäliinaa,millä kuivata silmät. Viimeeksi itkeskelin teatterissa,kun kävin katsomassa Ice Agen. :weep:

14. steffe79

steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    7
    Nyt on kyllä ihan pakko kysyä. Mikä elokuvassa itketti? Minä nauroin ainakin jatkuvalla syötöllä, varsinkin joka kerta kun Scrat tuli ruutuun. ellet sitten tarkoita "ilon kyyneleitä" (IK). Jos nuo lasket IK:t lasketaan mukaan, niin sitten minäkin itkin Ice Agea katsoessa.

15. WhiteQueen

WhiteQueen Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    2
    Tuli itkettyä...
    kun siinä oli se Mammutti,joka oli menettäny perheensä..sitten kun se pahis sapelihammastiikeri teki kuolemaa..Ja sitten itkin vielä,kun se ei kuollutkaan ja tuli vielä hyvästelemään...
    Itkupilli olen.:(

16. From Finland

From Finland Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    mutta minäpäs olen itkenyt jopa the rockissa..siinä kun on ne mahtavat musat..niin lopussa..kun ne tiputtavat sen pommin jne..sean connery lähtee jne..niin siinäpä tuli kyynel..
    pitääpä katsoa rambot uudelleen jos vaikka itkisin niissäkin:D

17. monkeyheaven

monkeyheaven Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Wii. Minä kun itkin aina nähdessäni maikkarilta sen Isänpäivä-mainoksen. Vaikka se ei edes pitkä mainos ollut niin kyyneliä tipahteli kuitenkin ihan kiitettävään malliin sen vähän ajan aikana.
    Ja tämä oli pakko mainita.

18. glottis

glottis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    5
    Pieni koko, väri, puhetyyli ja kävelikeppi on hämännyt monet Yoda on :king: siitä ei pääse mihinkään...

19. Jarkko G.

Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    104
    Näinhän se on .. Jos alkuperäistä trilogiaa palvonut pienestä asti niin on tiennyt että Yoda on kaikkien aikojen Jedi ja on tiennyt myös että Yoda osaa käsitellä valosapelia.
    Ennen kuin Episode II tuli teattereihin, pystyi vain mielessään kuvittelemaan miltä näyttää kun pieni, vihreä guru heiluttelee miekkaa .. ja kun se näky sitten manifestoitui valkokankaalla silmien eteen niin uskaltaisin väittää että monella Star Wars-fanilla lirahti tippa housuun.

20. Tonppa

Tonppa Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    2
    Kovin harvat vain tajusivat tuon kohtauksen päälle... Oma suuni loksahti auki totaalisesti ja mielessäni karjui vain "COOOOOOL!!!" :D

SW-roolipelejä pelanneet tietävät täysin, miten Jedistä voi tuollaisia voimia lähteä. Muiden silmissä Yo on vain pelkkä sintti, joka ei tietenkään koonsa puolesta voi olla mikään hero.