Lisää Bruce Lee leffoja tulossa kesällä. http://www.asianblurayguide.com/news/391/bruce_lee_to_return_on_blu_in_june/ To honour Bruce Lee, the first titles to be released will be The Big Boss, The Way of the Dragon, Enter the Dragon and Fist of Fury. Fist of fury on ainakin pakkohankinta...
Kyllä noita on odotettukki. Saa nähdä millasia julkaisut on. Toivottavasti ei ole yhtälailla paskaa, mitä Fox on julkaissut omia DVD:tä BD:llä.
Näköjään muutakin Fortune Star, Shaw Brothers ja Golden Harvest -katalogia tulossa HK-julkaisuina ainakin tämän perusteella. Julkaisija/levittäjä Kam & Ronson. Toivottavasti laatu on kohdallaan . 1) Bruce Lee series (Big Boss, Way Of The Dragon, Enter The Dragon, and Fist Of Fury) 2) Jet Li series (Once Upon A Time In China 1-3) 3) Jackie Chan series (Police Story 1-3) Kam will be releasing Blu-rays/DVDs of the Fortune Star catalog, the Shaw Brothers catalog, and the Golden Harvest catalog (Accidental Spy was the first release). Jackien Accidental Spy on jo julkaistu.
Tässäpä olisi kuvat US ja UK -julkaisuista. US-versio on ilmeisesti jonkin sortin pahvihökötys ja mukana on myös kiva lelu BSG-nörteille. UK-versio on taas tin-tyyppinen peltiloota. Jos tätä ei saa normaalikoteloissa, niin sitten kääntyisin UK-julkaisun puolelle. No, joka tapauksessa pitää odotella, että lootaa saa alelaareista.
Richard Stanleyn Hardware (M.A.R.K. 13) näyttää rantautuneen. Kuvankaappauksien perusteella kyseessä on laadukas julkaisu ja ekstratkin vaikuttavat lupaavilta - varsinkin tuo kommentointiraita. UK-julkaisu ja lukittu alueelle B. Ääniraita LPCM 2.0 muodossa. Arvostelu legendaarisella blu-ray.com saitilla: http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=5009&show=review Tuolla on myös 720p tasoisia kuvankaappauksia, jotka näyttävät tosi makeilta, vaikka ihan puhtaita papereita arvostelu ei anna kuvanlaadusta.
Mel Gibsonin tähdittämä PAYBACK julkaistaan Euroopassa, vähän maasta riippuen, elo-syyskuu aikana. http://www.blu-ray.com/news/?id=2732 Julkaisu sisältää alkuperäisen teatteri version sekä Director's Cut version. Itse en tuota DC:tä ole ikinä nähnyt, mutta käsittääkseni kyseessä on kovin erilaiset versiot. Espanjalainen ZonaDVD sivusto listaa speksejä. Näyttäisi olevan suomi subitkin. http://www.zonadvd.com/modules.php?name=News&file=article&sid=21626
Aivan mahtavaa, kiitos tiedosta. Olen itse omistanut molemmat DVD:llä (teatteriv.) ja HD DVD:llä (DC), ja olen kyllä enemmän teatteriversion fani.
Mainiota. Itsekään en ole dircuttia nähnyt, mutta sitä ei ole ainakaan hirveästi kehuttu (verrattuna teatteriversioon) kovin monessa arvostelussa.
On ollut hyllyssä molemmat versiot (normiDVD, dircutBD) jonkin aikaa. En ole vielä dircut ehtinyt katsoa, katsoin vain uteliaisuudesta dokumentin joka extroista löytyi. Dircut on huomattavasti synkempi ja neljättä "chapteria" lyhyempi kuin teatteriversio. Kertovat että ohjaajan esittämään valmiiseen versioon tuotantoyhtiö halusi lisätä onnellisemman lopun, joka sitten jouduttiin toteuttamaan toisen ohjaajan kanssa. Eli se lopun "ansa" on ylimääräistä. Lisäksi tietysti koko leffan runko on jonkin verran erilainen. Vaikka dircut hyvä olisikin, suosittelen pitämään teatteriversion hyllyssä jos siitä on pitänyt. Itse ainakin pidän. :thumbsup:
Tuli luettua eilen Empire loppuun ja siinä oli mukana Blu-ray Guide niin siinä oli mitä on tulossa tänä vuonna. Alien Quadrilogy - jouluna. Pulp Fiction - Special Edition - elokuu. Heat - ei tietoa missä kuussa. Kaikki ostettavia jos vaan kunnon julkaisuja. :thumbsup:
Ensimmäinen Lucio Fulcin tuotos BD:lle. The New York ripper. Vähemmän yllättäen julkaisija Blue Underground. Putiikin nimi sopii hyvin näin HD-aikakauteen, jos vielä viilaisivat sen muotoon Blu-Underground . The New York ripper Nyt mukana on myös alkuperäinen mono, joten olisikohan jatkossa muissakin nimikkeissä mukana monoraidat hieman turhien dts HD MA ja TrueHD upmiksien lisäksi. Ekstrat: "I'm an Actress!" - Interview with Zora Kerova NYC Locations Then and Now Theatrical Trailer Tekniikka: Color Original Mono; 7.1 DTS-HD English Optional Subtitles: English SDH, French, Spanish 2.35:1 1982 93 Mins Not Rated Region Code: ALL Myös Circle of Iron on ilmestynyt. Käsikirjoitusosastolla kreditoitu mm. Bruce Lee!
Aijai, Fulcia blu-raylle! Nyt kun äkkiä julkaisisivat E tu vivrai nel terrore - L'aldilà (The Beyond) niin siinä ois sit yksi elokuva mikä on ostettu 3 kertaa hyllyyn Go Blue Underground!
Hahah, joo niin saa, harmi vaan kun VHS jo hyllystä löytyy Pitänee tsekata toi The New York Ripperin blu-ray sitten niin tietää tuon Blue Undergroundin laadun Fulcin suhteen.
Olen pari BU:n sinijulkaisua katsonut ja jälki on ollut upeaa. Firma tuntuu tosissaan panostavan laatuun, propsit siitä.