Julkaistaankohan japanilainen Audition muualla kuin USA:ssa missä se on harmillisesti aluekoodillinen?
Yhdysvalloissakin IMAX-versio on ilmeisesti saatavilla ainoastaan jonkun suuren kauppaketjun kautta. Jos ostat muualta (esim. verkkokaupat), niin saat normiversion. EDIT: Täällä on hyviä ruudunkaappauksia ja kauppaketju on näköjään Walmart.
Jep, oma Walmart exclusive IMAX-versio on matkalla valloista suomen kamaralle. :naminami: Mietin vain mitä versioita mahtaa euro-markkinoille tulla.
Hieman offtopic: Tuossa avsforumin transformers-sivulla olleesta linkistä Dark Knightin haukkumisketjuun hämmästyin kyllä todella. Itse en ikinä huomannut sen kuvanlaadussa juuri mitään vikaa, ja tuolla sitä kutsutaan fiaskoksi. Samaisella foorumilla luonnollisesti Gladiatorkin juntattiin maanrakoon, ja siinä olen kyllä samaa mieltä, kuvistakin huomasin itsekin siinä asian, mutta Dark Knightistä en kyllä huomaa noista kuvista mitään vikaa (ehkä en vain osaa etsiä vikoja?) /end offtopic
Ensi vuonna olisi tuloillaan Skynet Edition uudella masterilla joten luulisi senkin saapuvan Suomeen. Myös mono-raitaa alkuperäisillä aseäänillä on lupailtu Van Lingin toimesta.
Linkkiä tuohon tietoon T1:n uudesta julkaisusta? Olen nimittäin pantannut nykyisen version ostamista kun se on kuulemma melkoisen huonolaatuinen, ja huhuja on ollut uudesta julkaisusta.
Missä viipyy kuningaselokuva Amelien Blu-ray . Kuitenkin suhteellisen suositusta ja arvostetusta teoksesta kyse... Mementosta puhumattakaan . Onneksi Mulholland Drivestä sentään on muistaakseni kuukauden kuluttua tulossa skandiversio . Edit: Tarkenettakoon... Suomisubeilla varustettuja julkaisuja olen vailla.
Mulholland Drive ilmestyy Discshopin mukkaa 14.01.2010. http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=70834&lang=fi&subsite=bluray&&ref=
Amelie on jo julkaistu Australiassa. Importtaajat ja paikalliset ovat jo tosin tyhjentäneet Ezyn varaston . http://www.ezydvd.com.au/item_tt.zml?pid=809272 Region: A,B,C DTS-HD Master Audio 5.1 Languages: French Subtitles: English Special Features: The Making of Amelie Audrey Tautou's funny faces Storyboard comparison Photo gallery Trailers *** Mementon US-julkaisu on muistaakseni sekin ihan asiallinen, vaikka onkin BD-aikakauden varhaisjulkaisu mpeg2-kuvalla.