Two Guys, a Girl and a Pizza Place (a.k.a. Two Guys and a Girl)

Keskustelu osiossa 'TV-ohjelmat ja -sarjat' , aloittajana kepa_24, 23.06.2024.

  1. kepa_24

    kepa_24 Käyttäjä

    Liittynyt:
    29.04.2024
    Viestejä:
    43
    Saadut tykkäykset:
    24
    Kertokaas miten plaazalaiset on maistunut 90-luvun lopulla ilmestynyt Two Guys, a Girl and a Pizza Place (/Two Guys and a Girl)?

    Itse olen moisen sarjan melkonen fani. Olen runtannut sen läpi varmaan 10-20 kertaa kyllästymättä ja jotenkin vuosien kuluessa se vain tuntuu paranevan, samaa ei voi sanoa monesta sarjasta. Esim. Frendit oli mulle sellainen että toinen katselukerta oli jo vaikee, ja joku How I Met Your Mother oli vaikea katottava jo ensimmäisellä katselukerralla.

    Itseäni henkilökohtaisesti hämmästyttää miten se on aikoinaan niin huonot katsojamäärät saanut, että homma liputettiin katkolle. Tosin onhan tuotantokausissa huonoja jaksoja (niin kuin kaikissa sarjoissa), ja ensimmäinen tuotantokauden jaksojen julkaisujärjestys on aivan sekaisin...mutta tekevälle sattuu.

    Aiheeseen jatkokysymys; onko tästä löytynyt parempi laatuista julkaisua kotimaan kielellä? ..itse ostin DVD boxin joskus vuosia-vuosia sitten, ja se oli pettymys kuvanlaadun ja SF tekstien puutumisen puolesta.

    Linkit:
    - https://www.justwatch.com/us/tv-show/two-guys-and-a-girl
    - https://www.imdb.com/title/tt0137330/?ref_=nv_sr_srsg_0_tt_8_nm_0_q_two%20guys%20
     
  2. Kristian

    Kristian Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    31.10.2002
    Viestejä:
    2 762
    Saadut tykkäykset:
    112
    Olen katsonut vain silloin kauan sitten, kun se tuli televisiosta. Mutta muistan pitäneeni sarjasta ja olin pahoillani, kun se loppui lyhyeen.
     
  3. Super-J

    Super-J Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    17.08.2007
    Viestejä:
    4 184
    Saadut tykkäykset:
    465
    Enpäs olisi ihan heti aamulla uskonut jos joku olisi sanonut että joku vielä tänään, AD 2024, kirjoittaa tänne tästä sarjasta. :) Mutta, sehän ei sarjaa pahenna, itsekin sitä aikoinaan katsoin joka jakson heti kun telkkarista tuli. Ja voisin katsoa uudestaankin jos jostain tulisi. Nyt kun asia tuli esille niin pitänee hommata jostain dvd... tuskin tätä kannattaa HD:na odottaa? Ihan huippu näyttelijätkin tässä on, Ryan Reynoldskin yhdessä pääosassa. 5/5
     
    kepa_24 tykkää tästä.
  4. Liekinheitin

    Liekinheitin Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 537
    Saadut tykkäykset:
    93
    Eikö tämä ollut suomeksi Kaksi kaveria, tyttö ja pizzapaikka? Putosiko pizzapaikka sitten nimestä pois, varmaankin, jos sarjan alkuperäistä nimeäkin muutettiin? Ko kö?

    Valitettavasti mennyt satunnaisia vilaisuja laskematta täysin ohi, yhtäkään jaksoa en ole nähnyt. Kun noin kehutaan, tekisi mieli nähdä...
     
  5. kepa_24

    kepa_24 Käyttäjä

    Liittynyt:
    29.04.2024
    Viestejä:
    43
    Saadut tykkäykset:
    24
    Juu ne muutti nimen parin kauden jälkeen, kun tarinassa ei pitsapaikka ollut enään matkassa.
    Kyllä tämä hauska on, etenkin jos nyt tykkää Ryan Reynoldsin velmuilusta ja vitsailuista (samantyylistä kuin mm.Deadpooleissa), ja toki sarjassa Ryaniin nähden vähemmän tunnetuksi jäänyt Richard Ruccolo komppaa hyvin yhteen Reynoldsin kanssa + muut näyttelijät joita sarjassa on tai vilahtelee.
    Kokonaisuudessaan touhu on harmitonta, hauskaa ja tosiaan ajan myötä (ainakin muilla) vain paranee. Sarjasta jää vähän nälkänen tunne, kun tosiaan sarja vihellettiin poikki heikon katsojamäärän vuoksi.

    Tätä nyt ei kiekkoina oikein helposti saanut ostettua mistään, tai mä en löytänyt. Aikoinaan noin 10 vuotta sitten tilasin jostain nettikaupasta, en muista mistä: ei SF tekstejä ja kuvasuhde 4:3 + reso tais oli joku natiivi PAL, en muista, mutta huonohko.
    Pikaisesti kun katsoin niin Amazonista saa tilattua, suoratoistopalveluista en tiedä.
     
  6. Mookid

    Mookid Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    16.07.2006
    Viestejä:
    2 758
    Saadut tykkäykset:
    380
    Ehdottomasti yksi parhaista sarjoista Sopranosin ja Breaking Badin ohessa.
     
    kepa_24 tykkää tästä.
  7. kepa_24

    kepa_24 Käyttäjä

    Liittynyt:
    29.04.2024
    Viestejä:
    43
    Saadut tykkäykset:
    24
    Tuli muuten mieleen tästä sarjasta. Siinä oli yleisesti sarjoihin nähden suhteellisen poikkeuksellinen päätösjakso viimeisessä tuotantokaudessa. Katsojat saivat päättää neljästä vaihtoehdosta mitä viimeisessä jaksossa tapahtuu, ja sen myötä miten sarja tulee jatkumaan seuraavalla tuotantokaudella, mitä siis ei koskaan tehty, koska katsojamäärä putosi viimeisen tuotantokauden aikana melkein puoleen.