Tässä muutama tarjous cd-wow:sta, suurimmassa osassa taitaa olla myös suomi-tekstit (jos joku tarvii): Prizzi's Honor 3.99£ Year Of The Dragon 3.99£ Copland 3.99£ They Shoot Horses Don't They? 3.99£ Zulu: Special Collector's Edition 4.99£ The Italian Job (2003) 5.99£ Planet Of The Apes (2001): Special Edition (2 Disc Set) 6.99£ True Lies 6.99£ Salvador: Special Edition 6.99£ Black Rain 6.99£ Wayne's World 6.99£ Wayne's World 2 6.99£ Men In Black - Collector's Series 7.99£ Ja kaikistahan saa sen tavalliset 2£ pois :thumbsup:
Niin se 1£ ale linkki tais toimia vain niille tuottelille joiden arvo on vähintään 4£. Kannattaa käyttää noille alle 4£ tuotteille tuota 0.50£ linkkiä.
En ainakaan searchilla löytänyt tästä threadista tätä tarjousta: The Criterion Collection: Slacker lähtee hintaan £12.99, vaikka kuuluu kaikkialla muualla ns. kalliimpien Criterionien joukkoon. Tuosta kun saa vielä kaiken maailman keinoilla 1-3 puntaa (joku voi varmasti saada enemmänkin, ei tarvitse minulle kertoa) niin hinta alkaa olla jo aika hyvä 2-levyn Criterioniksi tai Criterioniksi ylipäätään.
Tiedän kyllä, pointti on se, että kaikissa muissa kaupoissa (esim. DVDPacific, DVDEmpire jne) Slacker kuuluu noihin kalliimpiin (eli on saman hintainen kuin esim. Videodrome, Naked Lunch jne), mutta cd-wowissa halvempiin Criterioneihin (saman hintainen kuin esim. Sanjuro, Yojimbo jne) jotka ovat muualla halvempia kuin Slacker...
Ekstraton Venäjäversio ilman DTS-raitaa Myös Love Actually lähtee samaan £4.99 hintaan Venäjäversiona, kuvasuhteena 1.33:1 ja ekstrat puuttuu.
Eivät nuo venäjä versioita ole kun venäjän aluekoodi on 5. Balttia versioiksi epäilisin kun niillä kielillä tekstitykset löytyvät. Pistin itsekin Sunshinen tilaukseen .netin puolelta: maksimi alennuksilla hinnaksi tuli 2.99 (Samaan hintaan lähti myös aiemmin mainittu Zulu )
Tällä tyylillä saa ainakin £2 pois hinnoista: Ensin £1 voucher täältä tällä koodilla: 5437 GXWZ 16P8 513Q. Sitten Wow:n sivuille tällä linkillä: http://www7.cd-wow.com/index.php?affid=14753 ja checkoutissa "Redeem gift voucher".
Vähän vanhempi klassikko Gone With The Wind: Four Disc Collectors' Edition (4 Disc Set) on myynnissä hintaan 15.99£ (-2£), tämä on tietääkseni halvin hinta tuolle julkaisulle.
Alennusten kanssa DVDSoonista 29,98CAD eli 18,5eur 13,99 puntaa taasen on 20eur joten vähän yli euron säästää jos ostaa DVDSoonista R1:sen =) Tosin itse olen vaan Platinum-member, diamond member saisi vielä hitusen halvemmalla tuon Soonista..
Tuohon vielä lisäyksenä, että cd-wow kieltää tupla-alennusten (=alelinkki+alevoucher) käytön ja saattaa perua tilauksen, jos yhdistelmää on käytetty. "Kiinnijäämisen" riski on kuulemma pienempi, jos tilauksen tekee kirjautumatta sivuille. En ole itse kertaakaan kirjautunut, eikä kertaakaan ole tilauksia peruttu, vaikka tupla-alella olen enimmäkseen tilaillut... EDIT: Noita Pepsi-vouchereita kannattaa ottaa jemmaan, niitä kun tuntuu saavan niin monta kuin haluaa. Eikä niissä näyttäisi olevan mitään parasta-ennen -leimaakaan.
Huhhuh, kohta 20 puntaa postilaatikossa... kauankohan tuota kehtaa/jaksaa klikkailla... Tuosta alelinkki+alevoucher jutusta vielä sen verran että itse tilasin Stray Dogin kyseisellä tavalla ja vielä sisään kirjautuneena, ja juuri tuli maili että olisi postitettu. En tiedä miten yleistä tuo on tai mitään muutakaan koko asiasta, mutta näin täällä...
Palautellaan taas mieliin tuo eka viesti ja viedään se paskan jauhaminen tuonne kauppapaikkojen puolelle, kiitos. Ei kiinnoistaisi lukea täältä CD WOW! Tarjousketju:sta montako voucheria Jorma tai Pentti ovat itselleen tilanneet. Cinema Paradiso: 2 Disc Director's Cut - DVD Region Free £6.99
Uusi tarjouksia: Predator 2 - DVD Region 1 5.99£ (taitaa olla uusi julkaisu kun kerta on Dolby 5.1 Surround EX) The Incredibles: Collector's Edition (2 Disc Set) - DVD Region 3 9.99£ National Treasure - DVD Region 3 8.99£ Ocean's Twelve - DVD Region 3 8.99£ Ladder 49 - DVD Region 3 9.99£ Bridget Jones: The Edge Of Reason - DVD Region 3 9.99£ The Chronicles Of Riddick: Unrated Director's Cut - DVD Region 1 8.99£ Star Wars Ewok Adventures: Caravan Of Courage + The Battle For Endor - DVD Region 1 6.99£ Basic Instinct: Unrated Special Edition - DVD Region 1 6.99£ Ja kaikistahan saa sen normaalit 2£ pois :thumbsup: