Äänimaailman antamaa kuvaa todellakin. Olen tuohon termiin törmännyt mielestäni aika useinkin. Elän siinä uskossa, että kyseessä on ihan oikeaoppinen ilmaisu?
Minulla on tallessa iso pino kuvakaappauksia ja jos satun löytämään yhden lappusen jostain niin jopa niille suurinpiirteisiä aikakoodeja. Koitan saada niitä näytille viikon sisään.
Hieno homma. Itelläkin on nyt laitteisto paikan päällä, joten jos näkee edes screenshotteja niin jo niiden avulla muistaa toki jo kohtauksia.
Kertokaapa hyvät rinkiläiset, miten te saatte nuo isot, vaihtuvat kuvat tuonne arvostelunne loppuun? Sitten lisäksi, miten saatte arvostelun vasemmalle reunalle kohdat "Osta elokuva" ja "Lisätietoja DVD:stä"? pitääkö olla rinkiläinen, että voi käyttää noita optioita?
Itseä kiinnostaa tällä hetkellä enemmänkin miten ne kuvat saa sieltä pois (ai, no saihan ne itsekin poistettua). Tuo "lisätietoja" on uusi ominaisuus, sitä varten on paikka Plazan dvd-tietokantaan viittaavalle linkille tuolla arvostelupohjassa.
Kaksi postausta, mutta molemmissa kierretään suoraa vastausta kun kissa kuumaa puuroa. Eli: Jorsen postista ymmärsin, että Mika laittaa noi "Osta dvd" -kohdat ja Mika laittaa nuo isot kuvat?
Enpä vielä huomannutkaan ko. optiota arvostelupohjalta. Normaali arvostelijako ei saa niitä vaihtuvia kuvia?
Suoraan ei, koska tuo käyttää kokonaan erillistä sovellusta (osittain sama kuin tuo tietokannan uusi flash-pohjainen kuvagalleria). ps. jokaisen slideshown koko voidaan määritellä itse halutuksi. Jos haluatte tuon slideshown (kuvan koko muuten voi olla mitä tahansa, mutta kaikkien kuvien on syytä olla keskenään samankokoisia) omaan arvosteluun niin sitten kannattaa varmaan laittaa pm niin sovitaan miten saadaan siirrettyä nuo kuvat. Hmm.. teoriassa voisin tehdä tuonne jonkun lisäskriptin, mutta katsotaan tuota tulevaisuudessa.
Voin kuvitella miten herroja J:a ja S:aa ketuttaa tuon arvostelun aukastessa tuo iso kuva. Minusta se on hieno! Kunhan itsekin keksin miten sellaisia saa käyttöön niin niitähän tulee sitte arvosteluihini.
Mainio arvostelu. Herätti taas pitkästä aikaa ostohalut kyseistä leffaa kohtaan. Ja tuo arvostelun alussa oleva iso kuva toimii hienosti avauksena teksiosuudelle.
Veit jalat suustani. rotsten kyllä osaa arvostella niin, että tekee mieli hankkia kyseinen elokuva. Hyvä arvostelu taas kaikin puolin.