Mmmh? Ainakaan äsken ei ollut. Liekö joku sitten ne korjannut, jos noin oli päässyt käymään. Jos noita extrojen "otsikoita" tarkoitat, niin aina minä ne olen tuolla lailla pistänyt.
Sinänsä koomista että The Road Warrior, mikä on trilogian suosituin osa, on edelleen vailla kunnollista julkaisua. Ensimmäisestä Mad Maxista löytyy jenkkispessu, ja aussijulkaisusta munakas DTS-raita, mutta kakkosesta ainoa kunnollinen versio (eli unrated) on saatavana Japanista. Koskakohan WB ymmärtää antaa myös näille jatko-osille spesiaalikäsittelyn? Satuin nimittäin pitämään myös kolmosesta. Kai tiesit että Beyond Thunderdome ei alunperin ollut Mad Max-leffa? Kirjoitusvaiheessa mietittiin, kuka hakisi lapset pois ja turvaan, ja joku ehdotti Max Rockatanskya.
Itse asiassa en tiennyt. Samapa se tuota arvostelua ajatellen on sikäli, että Mad Maxiksi se kuitenkin tehtiin ja sen mukaan se myös tulee arvostella. Kiinnostava tieto sinänsä. Makes sense...
Tattis! Hyvä arvostelu taas. Omana kommettina voisin sanoa, että loppua kohden noita kirotusvireitä tulee aina vaan enemmän ja niitä on lopulta niin paljon, että ne rupesivat oikein raivostuttamaan. Lieneekö suomentajalle tullut kiire... Muuten julkaisu on ikäisekseen elokuvaksi ihan kelvollinen ja ainakin minulle riitti ääneksi tuo DD2.0. Extroja olisi voinut olla, mutta eihän Future niitä Q-linen julkaisuissa ole juurikaan viljellyt. Kannet on komeet Ja kyllä ne eroottissävytteidet kohtaukset hieman hätkähdyttivät, mutta eihän tässä oikeasti mitään näytetä. Likaisuus on katsojan korvien välissä.
Onpas Pimp my ride - season 1 -arvostelun kiekot saaneet korkeat arvosanat. Noh, jospa arvostelijana on kunnon tuunaaja-räppääjä niin ei voi ollakaan pienet.
En ole sarjaa nähnyt, joten en voi tuota arvosanaa yleisesti kommentoida. Mutta ekstrojen saama viisi pistettä tuntuu "hieman" liian suurelta, ainakin tuohon määrään nähden...
Useimmissa arvosteluissa spoilataan hyvinkin paljon elokuvaa, onko se niin vaikeaa varoittaa arvostelun alussa tästä asiasta? Ja miksi on unohdettu eräs oikein tärkeä seikka, eli mikä ja kenen julkaisema DVD on kyseessä? Kun eri DVD julkaisuilla sattuu olemaan suuriakin eroja kuvan laadussa ja sisällössä.
Spoilauksista voisi pyytää esimerkkiä? Itse en ole moisiin törmännyt. Ja julkaisija oli ainakin ihan kohdillaan edellisen sivun arvosteluissa. Siinä se möllöttää elokuvan nimen alle. Toki jos ei tiedä (ja miksipä kaikki tietäisi) että kuka levittää MGM Filmin julkaisuja, niin asia on toinen (vastaus on FS-Film).