Olen ennenkin todennut ettei mulla ole itselläni mahdollisuutta kuvaruutukaappausten ottamiseen ja ne pari kuvaa netistä jotka tuosta elokuvasta löysin olivat laadultaan aika ala-arvoisia. Jos jollakin on tiedossaan kuvia tuosta leffasta (tai jostakin muusta meikäläisen arvostelemasta josta kuvat puuttuvat) niin saa kertoa mullekin.
Pienen kesätauon jälkeen olisi taas pari arviota valmiina: Pandora's Box - Special Edition Sunrise - Limited Edition -Petri-
Ah, hienoa tekstiä ja kerrontaa .. DVD Hohto voisi ottaa sinusta oppia Sunrise on pakko ainakin nähdä, R1-levy estää hankkimisen.
DVD Region-Free:llähän minä sen sain toimimaan. En tiedä oliko siellä sinun sivuillasi kyseistä ohjelmaa olemassa, mutta muuta kautta minä tämän imutin. Laillisuus tämän kanssa on tosin asia erikseen.. -Pjork
Tuohon täydennyksenä, että tästä on tosiaan tulossa hieman helpommin hankittava versio. DVDTimes osaa kertoa että tämä tapahtuu jo lokakuussa: On October 14th, 20th Century Fox will be releasing Studio Classics: The Best Picture Collection, a boxset featuring the previously-released restored special editions of All About Eve, Gentlemen's Agreement, How Green Was My Valley and the exclusive Sunrise disc, previously only available to residents of the USA and Canada via a special mail-in deal.
Kiitos tiedosta! Tämä uutinen toi hieman enemmän relevanssia tuolle sepustukselleni. Tuo boksihan tuleekin olemaan kokonaisuutena loistava, vain Kazanin Gentlemans Agreement on aavistuksen vaisumpi esitys. -Petri-
Kyllä se siellä oli - kyseessä taitaa olla shareware-proggis, mutta hyvä jos nyt kaikki toimii ja reservikoirat tulevat pihalle pian :thumbsup:
Onko Rotsten uusi Suomen Peter Von Bach? Tuota elokuvahistoriallista tietoa on kyllä hienoa lukea :thumbsup: mistä ihmeestä olet kaiken tiedon ammentanut? Kertakaikkiaan loistavia arvosteluita
Kiitoksia kovasti kaikesta positiivisesta palautteesta! Kyllähän nuo von Baghin monet teokset ovat mainioita tiedonlähteitä, mutta myös muut elokuvaoppaat, elämäkerrat, internet ja dvd-ekstrat tarjoavat kaltaiselleni pakkomielteiselle triviafriikille kaikenlaisia tiedonmurusia. -Petri-
Shareware tosiaan, jossa 15min raja katsoa kutakin elokuvaa. Tämän poistamisesta oli kyse, kun sanoin "laillisuuden olevan eri asia".. Mikä Reservoiriin tulee niin muuten on 95%, mutta tartteis sen R2 nyt vain. Kaverin levy on lainassa toistaiseksi, joten kuhan se on käsissä ja katsottu niin sitten. Sillä välin kerkeää kirjoitella Pulppia ja Jackieta. -Pjork
Tein itsekin tässä arvion Shichinin no Samurai (Seitsemän Samuraita). Arvostelu kylläkin käsittelee melkein enemmän japanilaista teatteria kuin elokuvaa
Yeah! Kasvata nälkääni ja tee arvosteluja lisää Chaplineista (olettaen että niitä lisää hyllystäsi löytyy).