Minulle tuli mieleen tällainen typerä ajatus että voisin väsätä arvosteluita näistä Universalin Classic Monster -DVD:eistä... Ei näkynyt niitä oikein arvosteltuina, joten mitä mieltä olette? Yritänkö vai jätänkö typerän idean toteuttamatta?
Hyvä huomio, kiitokset siitä. Jälleen niitä ajatuskatkoja, joihin ei sitten oikoluvun aikana kiinnitä huomiota. Seuraavaksi arvostelulistalla ovatkin sitten Once Upon a Time in the West ja Sunset Blvd. Once Upon... ilmestynee huomenissa, tai sitten lauantaina.
No noita molempia minä odotan innolla. Edit: Kun noita arvosteluita väsää, niin onko noiden kansikuvien mittojen oltava exactly tuo mitä tuolla pyydetään, vai onko parinkytä pikselin heitolla niin väliä? Tuo esikatselu ainakin tuntuu hyväksyvän.
Hmm - minä ainakin laitan aina sen 100*jotain mitä photoshopi ehdottaa.. ei kai sillä niin suurta merkitystä ole, mutta pysyypähän ainakin raameissaan... Mika tietänee tarkemmin asiasta
Kun tässä nyt ruvetaan niin pistetään klassikoita kehiin kunnolla eli viikonlopun aikana Maltese Falcon ja pari muuta juttua...
Ajattelin vaan, kun minulla on tässä Monster Collectionin Creature from...:in arvostelu valmiina, mutta kansikuvan koko on 99x140 että ruvetaanko tässä vielä pelleilemään...
Eihän tuossa yksi pikseli haittaa, mutta kun alunperin puhut paristakymmenestä eli nuo "sallitut" mitathan on 95*140 tai 100*140 eli jotain tuolta väliltä saa olla - eikös?
No, se parikymmentä oli ihan tulevia varten. Katsos itselläni ei ole fotozoppia ja pyysin kaveria lähettämään omalta koneeltaan näitä pienennettyjä kuvia, mutta saas nähdä koska sieltä tulee 81x179 tai jotain vastaavaa. Mutta siis asian otin esille koska minä äsken esikatselulla sovitin jotain 85x130-kuvaa ja se näytti sen hyväksyvän (tuo 85x130 on siis pelkkä arviolukema).
Pienellä heitolla ei ole niin väliä, mutta kannattaa pitää mielessä, että sivusto vääntää sen kansikuvan aina 95x140 pikseliseksi joten kuva saattaa muodostua huonolaatuiseksi jos se heittää kovin paljon tuosta - varsinkin jos kuvasuhde muuttuu radikaalisti.
Ihan hyvä arvostelu. Jäi vaan vähän vaivaamaan että miksi tässä lauseessa on keskellä pilkku? Mitätön virhe, mutta kuitenkin. Toisaalta, mietin vähän että jos Bronsonin roolityöt Dirty Dozenissa ja Great Escapessa ovat tekstissä maininnanarvoisia, olen sitä mieltä, että pitäisi Fondankin kohdalla mainita ainakin Vihan hedelmät. Edit: Ja jos ketään ylipäätään kiinnostaa, tässä olisi se minun Monster-avaukseni: Creature from the Black Lagoon
Ajattelin lähinnä, että lauseessa lähinnä painotetaan sitä, että Frank on hänen rooleistaan paras. Tosin tuon voisi hoitaa viivallakin pilkun sijaan, mutta eikö pilkku ole ihan yhtä oikein. Joku oikeinkirjoitustaituri voisi hiukan valaista, jos jaksaa. No, samallahan pitäisi sitten mainita myös 12 Angry Men, Ox-Bow Incident ja Fort Apache. Johonkin se raja pitää vetää. Päätin tällä kertaa kertoa mainta vain Bronsonin pari elokuvaa . Arvostelussa korjattu pieni ja mitätön kronologinen virhe, jota kukaan ei varmaan edes huomannut.
Miten ikinä haluat... Aha aha, miten ikinä haluat... Ihmettelin tässä vain tuota olioni kohtaloa, kun minä sen heitin tuolla J-nappulalla ja siinä lukee omalla kohdallani että Julkaistu: kylla, mutta mihinkään ei ole sieltä kuitenkaan ilmestynyt kahden päivän aikana. Edit: Kyllä minä taisin sen kronologisen virheen huomata! Sinun mukaasi perhe tapettiin ensin ja sitten vasta Bronson saapui, eikö niin? Mutta on tuossa tekstissä toinenkin virhe, aivan lopussa. Siinä sanotaan että sinun mielestäsi Hyvät, pahat ja rumat on HHK:ta parempi. Eihän tämä ole mahdollista, ei kukaan voi pitää HPR:ää tätä parempana... Muistan kerran eräältä nimeltä mainitsemattomalta DVDPure-äijältä kysyneeni sähköpostilla että miten on tämän HHK:n DVD-julkaisun laita ja sieltä tuli vastaus, jossa todettiin että "Allekirjoittanut odottaa kyseistä julkaisua itsekin kovasti, sillä..." ja viesti loppui "Hyvät, pahat ja rumat on kuitenkin Leonen paras." En tullut siitä yhtään viisaammaksi ja samalla joku ääliö suututti minut sanomalla HPR:ää HHK:ta paremmaksi Ei oteta kaikkea tosissaan, steffe-hyvä
Kyllä tuo silmään pisti ekalla lukukerralla, mutta nyt tuo on hyvä! Jospa harrastaisin nyt hieman maailman turhauttavinta perversiota, eli pilkun nussintaa: Ääni-osion lopussa Extrat/Something to do with Death-featurette Lähes sama lause kahteen kertaa, eli toinen pois... Muuten OK juttu! :thumbsup:
Niin ja itse ainakin korjaisin nuo karmeat kielioppivirheet eli "alettiin filmata", "ryhdyttiin filmaamaan", "ruvettiin filmaamaan" ja "alettiin edes kuvata", "ryhdyttiin edes kuvaamaan", "ruvettiin edes kuvaamaan" tai "kuvaukset edes aloitettiin".
Hyvä pointti, kiitoksia siitä. Tahaton virhe, jota ei tullut noteerattua. Perhana, joku ehti sittenkin noteerata tuon ajallisen erheen. No, aina ei voi voittaa . Akkulin mieliksi filmaaminen & co. muutettu sopivampaan muotoon . Mutta eihän ruveta-sana ole hyvää kirjakieltä. Ainakin sain sapiskaa lukiossa opettajalta tuon sanan käytöstä. Juurikin näin. Ja koko ajan, kun olin tuossa parin tunnin ajan kaverilla käymässä tuo asia vaivasi minua niin penteleesti, että tulikin tehtyä kyseinen erhe. Aloin jo saamaan harmaita hiuksia ja oli pakko juosta kotiin korjaamaan tilanne heti ensimmäisen sauman kohdalla Muistan myös hämärästi, että kerran törmäisin tällaiseen Sugar-Momma-tapaukseen. Minua ihmetytti kummasti, että kaveri puolusti henkeen ja vereen HHK:ta parhaana westernina kautta aikain, ja HPR:aa vasta toiseksi parhaimpana. En voinnut mitenkään käsittää tätä, mutta annoin asian olla, koska ajattelin, että kunhan siitä vähän kasvaa, niin mielipide muuttuu. Ilmeisesti tämä henkilö ei ole vielä täysin sisäistänyt HPR:n paremmuutta HHK:aan. Lopuksi tein sen johtopäätöksen, että miehen täytyy olla karannut Hattelmalasta tai sitten olen joutunut nettiterrorismin kohteeksi. Tämän puolesta jo puhuu tuon Plazan leffa-äänestyskabakin, mutta löytyy sieltä tosin T2 3. sijalta ja tyhjänpäiväinen vankilabuddymovie 2. sijalta, joten uskottavuus kyseistä listaa kohtaa on jokseenkin kyseenalainen, ainakin minun kohdalla .Ei oteta herneitä nenään.