No kieliopillisesti oikein, mutta käyttö ei ole suotavaa. Sen takia laitoinkin useampia esimerkkejä. Noniin, nyt saa paskanjauhanta luvan riittää.
Ei sitä koskaan tiedä, hän itse myöntää olevansa kumma kaveri. Hetken ajan jos oltaisiin nyt vakavia: Taisin silloin jo Plazalla poustailla, mutta kirjoitinko minä viestiini jotain joka olisi ilmiantanut että lähettäjä on sama kekkuli joka pelleilee täällä nimellä Harry Lime? Tämä kaikki tapahtui siis huhtikuussa, tarkistin mailiarkistostani.
Hyvä arvostelu ja arvio elokuvasta osui yksiin omani kanssa. Mielenkiintoista triviaa leffan tekemisestä.
Ei sinun tarvinnut kirjoittaa viestiisi mitään erikoista. Sinun provosoiva ja aggressiivinen kirjoitustyylisi antoi sinut ilmi. Tosin, sinua pitää vain ymmärtää ja ottaa asiat huumorin kannalta . Lähes ensimmäisestä postauksesta aloin miettimään, että kylläpä kaveri kuulostaa tutulta. Lopullinen varmistus sitten tuli, kun mainitsit jotain Third Manista ja HKK:sta. edit: tulipas nyt viimeisen puoltuntisen aikana jauhettua hirveä määrä kakkaa.
Onko se muuten Mika itse, joka on vastuussa näiden arvosteluiden julkaisemisen ja tarkistuksen takana? Sen Creature from the Black Lagoonin kohtalo on minulle arvoitus, kun sen muistaakseni jo perjantaina yritin julkaista ja normaalisti on kestänyt ainoastaan yön yli...
Myöhemmin tänään olisi luvassa viikon klassikkopläjäystä - jännityshypeä päälle... kyseessä on kunnon film noir-klassikko
No vihdoinkin! :thumbsup: Maltan tuskin odottaa. Edit: Ja ahkerana poitsuna olen vääntänyt taas kaksi uutta. R1 Dog Day Afternoon ja jatkoa monsteriin, Dracula
huumormiähiä Ollaanpas täällä malt(t)amattomia Luvassa siis toistaiseksi huonoin arvosteluni yhdestä maailman parhaimmista elokuvista eli Maltan Haukka
Arvostelin Sam Peckinpahin elokuvan Straw Dogs eli suomeksi Olkikoirat. Arvosteltu julkaisu on paras mahdollinen, eli Criterionin kahden levyn setti.
Pidin arvostelusta kovasti - sopivasti faktaa, omia mielipiteitä ja triviaakin. En ole elokuvaa nähnyt, mutta arvostelun myötä ... ehkäpä ehkäpä Tässä pari huomiota arvostelusta: Jotenkin tuo sana bannaaminen "kalskahtaa" korvissa... johtuu ehkä liiallisesta irkkaamisesta, mutta kuitenki se "kalskahtaa"... Ainoat virheet, joita kuvasta löytyy, ovat satunnaiset naarmut jä pisteet, mutta nämä eivät missään nimessä ole häiritseviä. Jä?! Tämä osio koostuu muutamasta tekstisivusta, joissa Peckinpah vastaa muutamalle kriitikolle ja yksittäiselle ihmiselle heidän kritiikkiinsä tätä leffaa kohtaan. Nämä sivut valottavat hyvin elokuvan saamaa vastaanottoa. Kuulostaa oudolta... ---------- Harry Limelle kiitoksen sananen Dracula-arvostelusta... se oli loistava :thumbsup:
:love: Jos jotakuta kiinnostaa niin nuo hupsunhassut (täysin turhat) screenshotit lisätään kuluvan päivän aikana myös Creature-arvosteluun. Ja ihan pian saatte nauttia kolmannesta Monster-tekstistä, eli The Mummysta.
Loistavia arvosteluja ilmestynyt tässä viimeaikoina, kiitoksia. Mukavaa luettavaa oli erityisesti Straw Dogs joka oli lähempänä analyysia kuin tavallista juonitiivistelmää. Eihän tässä itse uskalla enää kirjoittaa mitään kun on noin kovia vertailukohtia Langin "M":n ajattelin kyllä tekaista ellei sitten esim. rotstenilla tai steffella ole samoja aikeita? Moby, yksi kirjoitusvirhe pisti silmään: "Kubrickin kellopeli Appelsiiniin".
Tee ihmeessä. Itselläni kiekko vielä odottaa kotona katsomista ja arvosteluakin pukkaa, mutta vasta viikon parin päästä. Kädet jo syyhyää M:n katsomista, mutta lomailu etelä-Suomessa estää katsomisen. Onneksi on muutama arvostelu varastossa, joita pitää vielä viilata.
Anna palaa vaan vaikka olisikin... ei ole yhtään arvostelua liikaa tai liian vähän tuosta elokuvasta haluaisin jotain lukeakin, sillä monet sitä ovat kehuneet ja minä en ole sitä nähnyt - vielä
Tee ihmeessä. Minulla on tuosta Eurekan paketista jo jonkun verran tekstiä valmiina, mutta paljon on vielä tutkimattakin.
Tarkoituksena on ollut saada hieman analyysiä noihin arvosteluihin, kun juonitiivistelmä yleensä löytyy jo leffan takakannesta. Itse pidän tuota arvostelua jotenkin töksähtelevänä, mutta hyvä jos kelpaa.