Hei, hankin juuri elämäni ensimmäisen vahvistimen (Yamaha rx-v667) ja sain kaverilta etukaiuttimet lainaan. Olen liittänyt vahvistimeen hdmi- kaapeleilla blu-ray- soittimen ja xbox360- pelikonsolin. Vahvistin on liitetty televisioon hdmi arc- kaapelilla (Pihlips 5605h, easylink- toiminto). Televisossa on siis arc tuki, kuten vahvistimessakin. Olen saanut televison äänet kuulumaan kaiuttimista ja blu-ray soitinkin kuuluu vallan mainiosti. Mutta ongelmat alkavat sitten xboxin kanssa. Xboksin olen kytkenyt vahvistimen hdmi2- kohtaan. Kun valitsen vahvistimesta kyseisen lähdöön, niin kuvaa ei tule ollenkaan, mutta äänet saan kuuluviin. En ole aiemmin käyttänyt vahvistimia, ja olen näiden kanssa täysin avuton. Vahvistin esimerkiksi tunnistaa blu-ray- soittimen heti kun laitan siihen virran, ja valitsee oikean kanavan itse. Mutta kun laitan boksin päälle, ei tapahdu mitään. Manuaalisesti kun valitsee hdmi2- lähdön, kuvaa ei näy, mutta äänet kuuluu. Osaisiko joku neuvoa, mitä siis teen väärin, kun boksi ei suostu näkymään? ONGELMA RATKAISTU, XBOX NÄKYY JA ÄÄNET KUULUU.