Eiköhän tehdä Plaza reissu Ukrainaan ?! http://russian-women.net/cgi-bin/rwn.pl?age_sel=18&age1_sel=30&FC=&action=search hmmm.... Ei valittamista :thumbsup: ps. olisko lähtijöitä ?
Domina. Justiina. Joka heiluttelee kaulinta ja pomppii raivosta tasajalkaa jos en siivoa jälkiäni Ja toisaalta, on herttainen sitten kun siivoan. Ihkua
Strategiset mitat: 90-50-40 eli 90 vuotta, 50 miljoonaa euroa rahua ja 40 astetta kuumetta . No niin, back to reality. Itsenäinen (tottakai ) ja mielellään ns. "omiin mittoihinsa normaali" eli ei mitään tyyliin "Moi! Mä olen 15 v anorektikko Laihialta. Painoni on tällä hetkellä kilo viiskymmentä grammaa mutta yritän pudottaa se puoleen kiloon jouluun mennessä. (Anteeksi kaikki laihialaiset, nothing personal). . Ja hitot, ketä minä tässä yritän huijata. Kunhan on elävä .
Patrick Bateman: Do you know what Ed Gein said about women? "When I see a pretty girl walking down the street, I think two things. One part wants me to be real nice and sweet and treat her right." David Van Patten: And what did the other part think? Patrick Bateman: What her head would look like on a stick! Vastaukseni: itsenäinen, tarpeen tullen alistuva nainen, joka tottelee kirvestä.
Itsenäisen valitsin, vaikka suotavaa olisi että mukana olisi ripaus "me"-henkeä, joka ilmenisi ajoittaisena toisen huomioonottamisena.
Semmoinen joka tajuaa pysyä poissa jaloista eikä muutenkaan häiritse ELI miksi pitäisi jonkinlainen löytää kun Sinkkuna on niin Mukava olla :thumbsup: Saa tehdä juuri niinkuin itse haluaa eikö tarvitse kuunnella kenenkään valituksia saati ininää(tosin itikoita on näin kesällä)
En nyt erityisesti etsi mitään tyttöystävää, mutta kun semmoisen joskus jaksaa ottaa niin se voisi olla rikas. Nalkuttaa kumminkin samanlailla kuin köyhäkin.
Heh, jeps tuossa biisissä on Fintelligensiltä hyvät riimit ja sanaa Ei tosin mene yksi yhteen oman naismakuni kanssa mutta hällä väliä.
Sellaisen joka viihtyisi meikäläisen tylsässä seurassa loistavasti, hoitaisi kotityöt, omaisi kauniin ulkonäön ja mukavan määrän euroja! Toisella tavoin ilmaistuna viettänen elämäni sinkkuna. Vain tuuli soi...