Nyt kun joku ystävällinen kertoisi vielä minkä makuista tuo Twist on, niin tiedän kannattaako sitä odottaa
Sanoisin, että kannattaa. Vasta tätä threadia lukiessa tajusin, että on tulossa Suomenkin kamaralle vihdoista viimein Joskus aikoinaan Portugalissa tuli tuota nautittua runsaasti viikonajan, ja jäin tavallaan jopa koukkuun =) Noh, tämä tietää vain rahan menoa :hitme: Toisaalta, yksi keino tehdä tuota twistiä itse on laittaa tuopin pohjalle pari viipaletta sitruunaa, tuoppi täyteen jäitä ja sitten pepsi perään ja antaa olla muutaman minuutin. Ja pitää muistaa nauttia koko juoma pillillä, ei juoden =) Voin suositella kokeiltavaksi!
Tämän päivän hesarissa 21.12.2002 oli juttu virvoitusjuomamarkkinoista ja siinä oli juttua, että kun pepsi twist tulee tammikuussa myyntiin niin samalla coca cola lanseeraa coca cola light lemonin... Eli kilpailu näyttää olevan kovaa, kun toista kilpailijaa ei päästetä askelta edelle millään =)
Pepsi twistiä sai maistaa elokuussa ruotsissa. Yllättävän hyvää kamaa se oli, muttei pärjännyt vadelma fantalle, joka tulisi saada hetikohta tännekin. Twist maistui aika pitkälle samalta kuin spraitin ja pepsin sekotus...näin muistelen.
TAB on muuten ihan ehdottomasti paras light cola juoma. Itse vedän sitä kurkusta alas kaksi tölkkiä päivässä. Ainoa tuote itsellä, joka on onnistunut aiheuttamaan pahan riippuvuuden. Oksettaakin ajatus, että joutuisi vaihtamaan sen Pepsi Maxiin tai Cola lightiin! On kuin eri planeetalta. Ikävä kyllä ei taida kyllä sitäkään saada Suomesta, ainankaan yleisesti. nimimerkillä. Suomeen Joulua viettämään, auton takakontti täynnä TABia ja Cola Vanillaa.
Ootteko muuten huomannu miten paljon Coca cola lightin maku vaihtelee? Johtuuko esim. vesi/mehu -suhteesta tms, mutta välillä toi on sellasta myrkkyä, että se tekee mieli vetää samantien viemäriin ja välillä se on ihan normaalisti juotavaa. Pepsi max onnistuu mun mielestä pitämään paremmin perusmakunsa, mutta IMHO kumpikin on aika paskaa ja mielummin juon normaaleita kolia. premier
Kyllä se aito ja alkuperäinen Coca Cola on se oikea jumalten juoma ja muut ovat vain jäljitelmiä Varsinkin Lightit ovat hirveitä ja Pepsi Max vielä niitäkin pahempaa. Odotan kuitenkin ihan mielenkiinnolla noiden uusien makujen rantautumista, ties vaikka mielipidekin muuttuisi. Jää nähtäväksi.
Joku väitti, että TAB:ia olisi ollut Suomessa joskus ihan yleisesti myynnissä kaikissa kaupoissa. Itsekin hämärästi muistelisin jotain sellaista. Ilmeisesti ei kuitenkaan ole ollut riittävää myyntiä silloin kun ei enää näy Suomessa? Tuli itsekin tuotua kotiin pullo ruotsinreissulta - ihan Ok.
Perus Cola-juomista itse tykästyin Jolt:iin. Siinä on jotenkin sellainen "aikuisempi" maku joka ei ole niin makea verrattuna perus cokiksiin. Eli Jolt:iakin Suomeen ja äkkiä - Kiitos! :thumbsup: Oliko niin että sitäkin saa Helsingistä jostakin speciaalikaupasta?
Dose ainakin tätä kauppaa. Ja taisi (muistaakseni) ainakin Munkan ostarin K-Supermarketistakin löytyä.
Onkohan minun makuaistissani vikaa kun mielestäni Jolt on makeampaa kun perus cokis..? Siitä on kyllä ikuisuus kun Jolttia olen juonut, joten voi muistikin pätkiä näinollen. Ja tuosta saatavuudesta; aika usein olen K-ryhmän kaupoissa sitä nähnyt.
No Höh! Joltia siis pitäisi kertomanne mukaan löytyä vähän sieltä sun täältä ja ihan tavallisistakin kaupoista. Miten olenkaan onnistunut väistämään ne? Toisaalta enpä ole osannut edes odottaakaan että törmäisin siihen mutta muuten olen kyllä limuhyllyjä käynyt läpi aika tarkasti.
Tässä tuli äskön neloselta Pepsi Twistin mainos ja tulikin mieleen, onkos kukaan nähnyt tätä vielä missään kaupassa myynnissä?
Hei mikä tää BLUE juttu oikeen on?? Jotain tollasta olen kuullut, mutta en ole missään koskaan nähnyt.
Tähän mennessä ainoa juoma mikä on päässyt lähellekään Cociksen jumalaista makua on Jolt, joka pojan LANitus juoma. Ja mitä tuohon CherryColaan tulee, niin sitä saa ainakin Helsingin asematunnelista semmoisesta hauskasta pikkukojusta mistä saa myös hyviä pistaaseja. Ja kaikki _varmasti_ tietävät mitä minä tarkoitan.