Voiko USB-tikulta asentaa uudemman ohjelmiston vantage HD 8000ts:ään? Jos tiedätte ohjetta netissä (tai kertokaa miten se tehdään) niin laittakaa linkkejä. Boxissa on tällähetkellä 02.267-0 firmis (jos nyt oikein katsoin, seiska epäilyttää) tuoreempia näkyy olevan tarjolla.
TechniCrypt CX ei toimi. Sama juttu tässä, että Canal + Film HD, Sport HD ja Nelonen HD toimi muttei muut HD kanavat. Luulen se on koska HD päivitysryhmä ei ole tilauksen tiedossa. En usko, että he suostuvat lisätä HD ryhmä koska vaatia linkitystä (chipset pairing) :naminami: BTW. saa EPG:ta taajusta 12.456 eli Discovery Science, Motors TV, Nickelodeon jne
Juuri hommasin 7100s boksin ja canalin kortti boksiin eikä löydä läheskään kaikkia kanavia.Kortti ja kombo-boksi on ollut pari vuotta.Viime kesänä oli vähän aikaa canalin hd-boksi ja samalla tuli uusi kortti,mutta lähetin boksin takaisin. Ei löydä vantage suomen kanavia kuin ainoastaan Jim:in. Hd kanavia ei ollenkaan. Uusimman epävirallisen firmiksen laitoin eikä auta asiaa. Osaisiko joku neuvoa mikä on vialla?
Nyt rupes löytymään kun boottas virtajohdosta koko masiinan. Äkkiseltään katsottuna nelonenhd ainaskin vielä puuttuu. Canalin perhe paketti on kyseessä.
Hei, Pari kuukautta sitten valitin, ettei Vantage8000 aukaissut kaikia CD:n HD-kanavia heidän pari vuotta vanhalla Viihde- & HD-pakettikortillaan . Sain neuvoja mm. tarvittavan CAM:n osalta. Mikään ei auttanut minua. Niinpä sitten päätin ottaa lusikan kauniiseen käteen ja ostin CD:ltä heidän halvimman HD Combonsa. Se tuli 'uuden' CD-kortin kanssa. CD kertoi, etteivät heidän HD kanavansa purkaudu muilla kuin heiltä ostetuilla laitteillaan. CD:n Combo on edelleen laatikossaan. Heidän 'uusi' korttinsa on Vantage:n kasitonniseni sisäisen CAM:in aukossa ja kaikki CD:n kanavat aukeavat. Myös HD kanavat. Nyt vien CD:n Combon mökilleni ja heitän vanhan Nokian vihreäksi maalattuna ahvenia pyydystämään. Harmittavat kaksi kuukautta mutta hyvää kesää!
Morjens! En ole ehtinyt vähään aikaan täällä käymään ja paljonpas on tullut posteja. Itse olen ollut niin laiska että peilillä voi edelleenkin katsoa vain viasattia ja kanaaliakaan en ole tilannut :sleep: Nyt kun alkaa loma niin olis aikaa olla katolla jonkin aikaa ja kytkeä kaikki positiot kohdilleen :hitme: Mistäs nyt löytyy muuten uusimmat epäviralliset firmikset kun toi http://www.vantage.gmc.to on nurin?
Tuonne pitäs rekisteröityä, mutta kaivoin googgelilla tiedostonimen perusteella vapaammasta paikasta 2.51 -filén ja taas on ajan tasalla laite Ei taida vieläkään pelittää divxien kanssa srt/sub -tekstit..
Onko kenelläkään havaintoa tai tietoa aukeavatko Viasatin HD-kavat, jos tilaa 99 erkin boxin Viasatilta, parittaa kortin siihen ja laittaa sen Vantagen 8000:n korttipaikkaan. Epävirallinen firmis tietenkin.
Miten on tekstityksen kanssa,onko tekstin takana musta palkki? Esim. canal digitalin omassa tallentava HD-purkissa HD PVR 101 Canal + sd kanavilla on tämä ärsyttävä tekiä.
Toimiiko jollain Canal Digitalin EPG Vantagessa kunnolla? Nyt näkyy vain nykyinen ja seuraava ohjelma. -T
Käy taajuudella 12456V-28000-3/4 missä on mm. Motors TV sieltä saat täydellisen EPG:een. Ainakin Dreamboxiin.